mmmhhhmmm ;D ;D ;DHIII er gøy!
mmmhhhmmm ;D ;D ;DHIII er gøy!
HIII er og blir moro!Vapor skrev:mmmhhhmmm ;D ;D ;DHIII er gøy!
+1 gi bort pris imoJanOlav skrev:Nå må noen snart smelle til å kjøpe CWIII som står på bruktbørsen. Er jo nesten gratis!
jeg ville vurdert de cwlll på brukten, ikke mye mellomlegg...............J.J skrev:Konklusjon: Omtrent alle Klipsch venner har talt - KJØP Heresy III imorgen U-96 ;D ;D ;D
Her fra Reference-hjørnet vil jeg som et alternativ minne om at det fremdeles går an å skaffe RF-63 for litt mindre penger.jokris skrev:jeg ville vurdert de cwlll på brukten, ikke mye mellomlegg...............J.J skrev:Konklusjon: Omtrent alle Klipsch venner har talt - KJØP Heresy III imorgen U-96 ;D ;D ;D
Greit å få det fram ogsåDazed skrev:Her fra Reference-hjørnet vil jeg som et alternativ minne om at det fremdeles går an å skaffe RF-63 for litt mindre penger.jokris skrev:jeg ville vurdert de cwlll på brukten, ikke mye mellomlegg...............J.J skrev:Konklusjon: Omtrent alle Klipsch venner har talt - KJØP Heresy III imorgen U-96 ;D ;D ;D
helt klart ett godt alternativDazed skrev:Her fra Reference-hjørnet vil jeg som et alternativ minne om at det fremdeles går an å skaffe RF-63 for litt mindre penger.jokris skrev:jeg ville vurdert de cwlll på brukten, ikke mye mellomlegg...............J.J skrev:Konklusjon: Omtrent alle Klipsch venner har talt - KJØP Heresy III imorgen U-96 ;D ;D ;D
Eg har vurdert å slå til på Cornwallane ei stund, men det blir vanskelig med frakt og plassering i leilighet. Er mest gira på HeresyIII i denne omgang. Har eigd CWIII før og veit godt kva det inneberer Angrar som f... på at eg var so toskete og solgte dei for 2 år sidan (kunne jo ha lagra/brukt dei hos gamlingen på vestlandet).jokris skrev:jeg ville vurdert de cwlll på brukten, ikke mye mellomlegg...............J.J skrev:Konklusjon: Omtrent alle Klipsch venner har talt - KJØP Heresy III imorgen U-96 ;D ;D ;D
GratsU-96 skrev:Då har eg solgt unna ein del støvsamlara til fordel for noko som får fart på støvet ;D
Beslutningen er tatt: Heresy III next!
Hentar dei i morgon.
Hehe, kult. GratulererU-96 skrev:Hentar dei i morgon.
hehe har du ikke plass til khorn eller la scala så er vel heresy veien å gå!U-96 skrev:Takker, trur dette blir bra greier i lag med Sugden
gratsU-96 skrev:Då har eg solgt unna ein del støvsamlara til fordel for noko som får fart på støvet ;D
Hentar dei i morgon.
Gratulerer så masse!U-96 skrev:Då har eg solgt unna ein del støvsamlara til fordel for noko som får fart på støvet ;D
Hentar dei i morgon.
Njaaa, er vel få klipsch'er til salgs kontra "alle" andre.Rocke-Rolf skrev:Jeg mener å ha sett så mange par med cornwall på brukten her nå i det siste, det ene paret legges hele tiden ut på nytt, men alikevel har det vært flere par til salgs siste måneden. Er det alltid så mange i omløp på brukten, eller har cornwall-eierne plutselig fått beskjed om at best før datoen nærmer seg?
Hei det er tre par cornwall til salgs for tiden.Rocke-Rolf skrev:God morgen ja.
Joda, ser den, men jeg opplevde det som at plutselig kom det 3-4 par på brukten innen en måned. Men det kan godt hende jeg ikke har fått med meg de tidligere.
Klager ikke altså, bare lurer.
Kanskje de havner der fordi det er høst og mange starter med oppussing??? Det er nok mange koner o.l som ikke synes de er noen designmessige perler... De sklir liksom ikke helt uberket inn i noe miljø sånn helt uten videre, MEN lydmessig derimot er det en veldig bra ht Mine har i alle fall laaaaaangt igjen før de når noen utløpsdato 8)Rocke-Rolf skrev:God morgen ja.
Joda, ser den, men jeg opplevde det som at plutselig kom det 3-4 par på brukten innen en måned. Men det kan godt hende jeg ikke har fått med meg de tidligere.
Kjekt å vite 8)eddie1 skrev:Hei det er tre par cornwall til salgs for tiden.Rocke-Rolf skrev:God morgen ja.
Inne på noe der.Thumper skrev:Det er nok mange koner o.l som ikke synes de er noen designmessige perler...Rocke-Rolf skrev:God morgen ja.
Det er kun to CW3 som ligger for salg, det andre paret er en eldre utgave.magb skrev:to av de har vel vært CW3 som er fra 2001 og frem til i dag. De bør da holde en god stund til ;D
Frem til 5 april 2014 og da er det slutt. For godt!Rocke-Rolf skrev:Javisst, rør og horn har vært med noen år, og er vel med noen år til.
Jepp, da er det klasse D og pipestilk høytalers det må gå iRocke-Rolf skrev:Jaja, gøy så lenge det varte.
Sett denne? Bra løsning på Eu's forbud mot glødepærer.65finger skrev:Rør er miljøuvennlig og det dyttes for mye CO2 ut av rørpotta
Bra dame!U-96 skrev:Cornwall III er knallbra høgtalara, diggar lyden og utseende.
Dama mi synest faktisk Cornwall III er dei finaste/råaste høgtalarane vi har hatt i hus nokon gang.
Den var kul. hater de jævlige miljøpærene!!Rocke-Rolf skrev:Sett denne? Bra løsning på Eu's forbud mot glødepærer.65finger skrev:Rør er miljøuvennlig og det dyttes for mye CO2 ut av rørpotta
http://www.heatbulbs.eu/
Enig, miljølys/pærer suger.65finger skrev:Den var kul. hater de jævlige miljøpærene!!Rocke-Rolf skrev:Sett denne? Bra løsning på Eu's forbud mot glødepærer.65finger skrev:Rør er miljøuvennlig og det dyttes for mye CO2 ut av rørpotta
http://www.heatbulbs.eu/
65finger skrev:Frem til 5 april 2014 og da er det slutt. For godt!Rocke-Rolf skrev:Javisst, rør og horn har vært med noen år, og er vel med noen år til.
65finger skrev:Jepp, da er det klasse D og pipestilk høytalers det må gå iRocke-Rolf skrev:Jaja, gøy så lenge det varte.
65finger skrev:Rør er miljøuvennlig og det dyttes for mye CO2 ut av hornpotta