ixos_76 skrev:Hei , hva har skjedd med klipsch sine hejemmesider..... :-X bare kinategn der inne jo.....
Jasså.ØivindJ skrev:My God..
RF-3 ELSKER rom-demping !
;DJanR skrev:Jasså.ØivindJ skrev:My God..
Godt man ikke har RF da ;D
/jan
Nok demping som det er i stua ;DFallenA skrev:;DJanR skrev:Jasså.ØivindJ skrev:My God..
Godt man ikke har RF da ;D
/jan
Litt demping er nok ikke dumt uansett høyttaler IMO!
Kommer helt sikkert i morgenMilenko skrev:Ikke noe høytalere i dag..... (enda sendetid kalkisen til tollpost sa det) :'(
Men nye muligheter i morgen, må innrømme at jeg ikke er verdens mest tålmodige venter...
Heldigvis kamp på tvn i kveld, så går hvertfall denne dagen
Godt med litt fri uansett ?Milenko skrev:Sliter hardt om dagen ja, værste er at jeg snart har brukt opp alle ferie dagene også...
Får vel gratulere og ønske deg velkommen til Klipsch galningenes gjemmestedMilenko skrev:Forte i hus, har såvidt rukket å prøvespilt de. Er barnepasser til kona kommer fra jobb, men får huset for meg selv i kveld og da....... ;D
Første inntrykket må være at dette er en perfekt match til mitt anlegg, lyden var flytende, og når "bandet" dro på så istedet for å flate ut, så kom det bare et herlig løft.
De er ikke så ille kresne men liker seg absolutt i hjørner eller umiddelbar nærhet med god toe in.Milenko skrev:Bilder kommer i kveld, må få brukt litt tid på gulvet med tommestokken først, men inntrykket etter å ha satt dem opp litt tilfeldig er at de ikke er så kresne.
Når jeg leser det du har skrevet her, så kan jeg med hundre prosent sikkerhet påstå; at jeg vet åssen du har det, for den følelsen man får når man blir Klipsch'd, er noe helt eget!Milenko skrev:Jeg er fysisk og psykisk og etter alle kunstens regler definitivt blitt:
KLIPSCH`D
Fortene blir i mitt anlegg til jeg:
a) Får større bolig
og
b) Får mer penger
til å kjøpe:
1) Klipschhorn
2) LaScala
Fornøyd:
Å jada, det er liv det er varme og det er klang... ;D
Kjedelige innspillinfer som Garth Brooks/Chris Gaines er plutselig moro og kanon bra, Dream Theater er ute av denne verden.
Og dette tør jeg si etter bare en kveld fordi:
For å sitere Fidelity`s Hr. Rognlien:
Når det treffer så treffer det.
Så:
Jeg har blitt Klipsch`d
Kan ikke se noen grunn til ikke det skulle fungere.Haugenial skrev:Noen som har erfaring med Prima Luna på Klipsch Heritage?
Tror du burde være noe varsom der.......MÅ prøves før evt. kjøp.Haugenial skrev:Noen som har erfaring med Prima Luna på Klipsch Heritage?
Prøv før kjøp!Haugenial skrev:Ser det er en Prouloge 5 på bruktn... Ellers har jeg fått inntrykk av at Norskhifisenter selger disse med prisreduksjon for øyeblikket.