Høres ut som du er nøyd jaHaugenial skrev:Droppet kjøp av Array 1400 da det dukket opp Chorus II og etter de demoene jeg har hørt i ettertid av Array-1400 angrer jeg ikke et sekund på Klipsch Heritage...
Hehe... Er ikke så flink til å få rotet meg til å få tatt bilder. Men er fornøyd Deluxe ja!JanR skrev:Høres ut som du er nøyd jaHaugenial skrev:Droppet kjøp av Array 1400 da det dukket opp Chorus II og etter de demoene jeg har hørt i ettertid av Array-1400 angrer jeg ikke et sekund på Klipsch Heritage...
Men du er gjerrig på bilder 8)
/jan
Disse er jo en variant over temaet Heresy. Større kasse og en passiv 12" for å få den til å gå dypere.Rotekroken skrev:Har Klipsch venner tatt ferie.?
Har jo gått over en dag siden det er skrevet noe her ;D
Man skal ikke sitte i glasshus å kaste stein.!
Er det noen som har erfaring med Tangent 5000.?
Evt Tangent 500.?
Har et par Tangent 5000 på handa som jeg har lyst til å gi en sjanse..
Men hadde vært moro å hørt om noen har erfaring med den serien der fra før..
Mvh
Thorvald Thåke Rex
Tja....i nærheten og det var nok tanken bak de og, vil jeg tro.Rotekroken skrev:Man skal ikke sitte i glasshus å kaste stein.!
Da skal jeg lytte til BHO og Cont
Deal already done, så det blir moro å få de i hus å teste enda mer NOS-Klipsch ;D
Kan nesten kalle 5000 for fullrange Heresy da, BHO.?
Tusen hjertelig takk, BHO..BHO skrev:Tja....i nærheten og det var nok tanken bak de og, vil jeg tro.Rotekroken skrev:Man skal ikke sitte i glasshus å kaste stein.!
Da skal jeg lytte til BHO og Cont
Deal already done, så det blir moro å få de i hus å teste enda mer NOS-Klipsch ;D
Kan nesten kalle 5000 for fullrange Heresy da, BHO.?
T-5000 bruker en litt annen diskant enn Heresy II og en variant av bassen som sitter i Heresy III.
T-400 og 500 har nøyaktig de samme drivere og horn som Heresy II.
I nødens stund spiser fanden fluer, Jan.!JanR skrev:Grats Kroken
Godt at du tok til fornuft ;D
/jan
Hallais, Joaquin..joaquin skrev:se der, ja.
he's back! ;D
grattis, kroken!
Kjære, Ozzy..rolfozzy skrev:Kjære Kroken.
Dette blir nok bra skal du se/høre. Godt at du omsider innser at du hører til i Klipschfamilien. Dine forsøk på sidesprang vil bli tilgitt. Denne gangen...........
Godt å se at "han rør seg" igjen, ja ;DRotekroken skrev:Tusen hjertelig takk, BHO..
Du er rene oraklet når det kommer til Klipsch.!
PS: jeg bor delvis i Asker for tiden, så det kan hende at jeg ringer deg for å ta en kaffekopp å lytte på Khorna..
Siden det snart er jul så blir det sikkert ikke før neste år, men det er ikke lenge til det heller
Spørs om ikke det var KG 5.5 du så?Ludo skrev:Tror kanskje jeg så no sånt på Hifihuset Bærum i forrige uke. I eik-finish eller tilsvarende...
Meget mulig! De hadde to par i to forskjellige størrelser...Continuo skrev:Spørs om ikke det var KG 5.5 du så?Ludo skrev:Tror kanskje jeg så no sånt på Hifihuset Bærum i forrige uke. I eik-finish eller tilsvarende...
Hva med å leve med de slik de er i dag, så gå for hønn i grunnoktavene når du har anledning.?ØivindJ skrev:Velkommen tilbake Kroken
Dine gamle RF-3`er stadig like glade i musikk.
Lurer ennå litt på om jeg ikke skulle prøve å gi alt under 70hz sin egen forsterker, men det er ikke rf-3`ene sin feil.
Privat dette her..Continuo skrev:Detta blir bra Kroken, tror du gjør et røverkjøp her (har en anelse hvor du kjøper), det kan ikke bli feil!
Klipsch er Klipsch vet du! En gang Klipsch'd alltid Klipsch'd! 8)
Aner ikke om dette er Heresy på anabole, men det kan vi jo finne ut en vakker dag..JanR skrev:Heresy på anabole ? ;D
Skal bli morro Kroken, godt å ha deg tilbake. Sier som rozzy, neste gang da jævlar
/jan
Hallo mann.!tore_v1 skrev:Hifihuset har både KG 5.5 og Epic CF2 som jeg la igjen der..
De var for store.. Ikke slå.. Jeg mente det ikke...
;D
Helt korrekt ;DRotekroken skrev:Har egentlig ventet på at du skal kaste Forte på dør jeg, de har jo nytt filter å jeg regner med at det ikke finnes støv innvendig eller utvendig på de 8)
Men de får kanskje ikke reisepass før Khønn finner veien til Borgen i Særp.?
Rotekroken skrev:Hallo mann.!tore_v1 skrev:Hifihuset har både KG 5.5 og Epic CF2 som jeg la igjen der..
De var for store.. Ikke slå.. Jeg mente det ikke...
;D
Det er da ingen som tør slå Klipsch-entusiaster.!!!!!!!!!
Tenk på den gjengen som hadde kommet til å hevne seg da ;D ;D ;D ;D
Seriøst.. Har hatt KG 5.5 å det er noen skikkelige beist..
Selv i stua her på 7x8 meter så lønte det seg å åpne dører eller vinduer for at ikke mellomtonen skulle bli kvalt..
Grunntonene var så ekstreme at du kunne kjenne rommet pulsere lenge før det var snakk om at man spilte høyt..
Hva er det du har i dag da, Tore.?
Edit:
WTF, har du emigrert fra de forenklede stater til Bordeaux.??
Det kommerLudo skrev:Også har han jo et flott oppsett, flere burde låne øret til dette
Du får si fra når du har tenkt deg over. Må jo få hørt disse Heresy III killerne.JanR skrev:Det kommerLudo skrev:Også har han jo et flott oppsett, flere burde låne øret til dette
Har trua med en tur "over there" og må nok gjøre alvor av det ganske snart.
/jan
Jeg skriker utrolfozzy skrev:Du får si fra når du har tenkt deg over. Må jo få hørt disse Heresy III killerne.JanR skrev:Det kommerLudo skrev:Også har han jo et flott oppsett, flere burde låne øret til dette
/jan
Når dere har vært der, så hadde det vært hyggelig å få vite hvorfor disse er bedre enn Heresy IIIrolfozzy skrev:Du får si fra når du har tenkt deg over. Må jo få hørt disse Heresy III killerne.JanR skrev:Det kommerLudo skrev:Også har han jo et flott oppsett, flere burde låne øret til dette
/jan