alltid hørt ben harper sin versjon men snubla over denna, detta som vel er originalen ,

ellers ble det en liten strek i regninga med at jeg fant ut jeg fort må ut med et par lapper for en ekstra omformer i tillegg nå men som man høster man sår,blir jo litt prisen å betale for å velge slike sære greier

det meste koster i dag skal man få det som man vil, totalt er jo et par lapper rimelig i konstrast til kvaliteten totalt på riggen nå og komponentene fortjener annet enn kina`` omformere og,føltes bare som en litt unødvendig ekstra kost just nu
ellers ikke skjedd så mye fikk noen Nos motstandere fra Finland som jeg har klargjort preen med så blir det strax å få hjem sluttspurten til den

ellers fått linet opp komponentene i den rekkefølgen jeg føler dem visuelt vil utfylle hverandre på best måte med tanke på dems vidt forskjellige utrykk,,og hengt opp et par ekstra lamper med varme led kuber, eneste som mangler for å yte riggen rettferdighet snart er å få tak i en benkeplate på 3 meter å dele i to etterhvert så jeg får linet opp komponentene over 2 etasjer, føler det vil bli stilrent med 2 flater over ca 1,50meter, er nå ca 2,4 meter mellom høyttalerne,
i mellomtiden har jeg klargjort turteller til Datsun, må si at jeg har utviklet en over middels interesse for tidsriktige målere

djevelen ligger i detaljene her og som dere vet,
de som vet de vet,men ytterst få som driver på slik med Japanske veteranbiler her til lands om noen i det hele tatt, men derfor jeg føler det verdt det å gå denne ruta med en slik bil også,turtellern er nå med ny nål riktig tallskive og glass blitt en tro replica av de som ble brukt i Nissan Skyline r31 Gruppe A touring rundt 86-88 bare at jeg valgte å lakkere nålen i sløret safir en silkematt blåfarge kontra rød som originalt

bare for å gjøre min take på det,føler det glidde fint inn

ville personalisere og gjøre denne målern om til Gruppe A variant pga jeg ønsket et mer Japansk utrykk enn den originale måleren som viste tydelige tegn på at den var inspirert av Britiske Smiths,småpirk men er slike ting som for meg danner helheten over målstreken,
ønsker de som titter innom en trivelig Dag

Mvh Ivan
Gruppe A inspirasjonen