KrazyIvan# the Way of own Krazyness

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• KrazyIvan#

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Antall liker
    4.817
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    god formiddag/ettermiddag ønskes de som titter innom 🎶 :giggle:
    lite nytt men hadde en ekstra grill til DATSUN som nå snart finner veien hjem igjen til sitt opprinnelsesland Japan, økonomi varianten av modellen som vi fikk her til lands er i mindre tall nedover i asia, og noen kosmetiske forskjeller som gjør noen eksteriør deler mer ettertraktede der, blandt annet denne grillen som ble laget med rustfri stål innramming kontra støpt plast som fant veien til den mer populære coupe modellen.
    Mvh Ivan

Vedlegg

KrazyIvan#

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Antall liker
    4.817
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    litt slækk helg her men ønsker alle en trivelig sluttspurt av helga, blitt litt lurt av mildværet til å tenke mer i baner av vår og bil så fikk noen små nykker om å lage en liten egen dele krok i påvente av mer ute temp 😄ellers går det i å kartlegge & bestille siste smådelene for å få sydd sammen preen så detforhåpentlig slipper å drøye med unødvendig venting når blokkene plutselig er her 😃hadde jo innom en anti audiofil`` kamerat her og han klarte visst å prestere å vri for hardt på det steppa volumet mot klokka og ikke med så må ha nytt voulum og heldigvis var det en budsjett variant til 250kr,var jo etter alt jeg som ville at han skulle kjenne på den mekaniske følelsen 😅 men merker at dagens ungdommer ikke alltid gjør mye annet enn å sitte på dataen, de er ikke alle kjent med engang enkle praktiske ting lengre det er tydelig, han er endel år yngre enn meg men vi har bil hobbyen til felles 😊men alle må vi gå skrittene for å lære,
    ønsker dere en trivelig dag
    20250118_141842-COLLAGE.jpg

KrazyIvan#

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Antall liker
    4.817
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    Ønsker alle en fortsatt trivelig start på uka :coffee::giggle:🎶 nå håper jeg virkelig man går inn i siste venteuka av de 3 mnd-ene på mono blokkene😅kjenner lengselen etter annet enn tv papplyd begynner å frembringe en del nevroser nå ,smertefullt å bare kikke på resten av boksene:LOL:
    litt gjenvisitt av alternativ folkish/songwritere som feels like home hos meg, det meste styres jo av dagsformen som ellers i livet :giggle:
    Stay in Tune Mvh Krazy

KrazyIvan#

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Antall liker
    4.817
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    Å dæven plutselig så skjer det visst noe wee 🤩🥳🎶 forhåpentligvis starter helga tidlig denne uka 😁 bare synd preen ikke er helt klar enda men heldigvis nærmere lyd igjen enn på veldig lenge.passe spent nå,som dere ser ikke akk vært mye oppdateringer underveis 😅 mvh Krazy Ivan
    Screenshot_20250127-182515.png
    Screenshot_20250127-183304~2.jpg

Sist redigert:

KrazyIvan#

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Antall liker
    4.817
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    Wee da sneik deg seg inn 1 av 2 skoesker den andre er foreløpig fortsatt i Oslo 🙈får ikke håpe det bare er Leca blokker inni der 😅
    🤗🎶
    mvh krazy
    20250128_190555.JPG

Sist redigert:

KrazyIvan#

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Antall liker
    4.817
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    Sorry for at dere som følger med ble satt på rastebenken , her er ene Trollet ute av esken 😃🎶førsteintrykket av byggekvaliteten er i allefall overbevisende :giggle:
    Mvh Krazy Ivan

https://www.youtube.com/shorts/7P8BZP-OuWE
    20250128_225100~2.JPG
    20250128_224716~2.JPG

Vedlegg

Sist redigert:

KrazyIvan#

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Antall liker
    4.817
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    Tusen hjertelig Motormann 🤗 kjenner jeg fortsatt er spent på utfallet men samtidig ble jeg mye tryggere på at dette kommer til å bra når jeg først så ene mono ampen forran meg🤗 180,000 uf lyttebank per blokk og godt med ``jern`` i strømforyningene får jeg trua på 😃morro at dette også er godt skrudd Diy,fikk med bøkene som også omhandler konstruksjonen også ,satser på at nr2 kommer i morra/torsdag
    Mvh Ivan

KrazyIvan#

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Antall liker
    4.817
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    Good morning til jer all 🤗🎶☕
    Må jo bokstavelig talt bli Fet lyd her nå snart 😁fikk koblet opp den ene i går og såvidt antydning til trafo lyd når man er helt inntil et godt tegn, ellers kjører de nok godt med bias i klasse A blir fort god temp men ikke tullete 😊håpe den andre også dukker opp snart rart den ikke er oppdatert enda de ble jo fortolla samtidig,men som man vet ting tar tid ved norske tulla til tider 😅
    20250129_014808.JPG
    20250129_014737.JPG
    20250129_014721.JPG
    20250129_014654.JPG
    20250129_022131.JPG
    20250129_111228.JPG

KrazyIvan#

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Antall liker
    4.817
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    MADE IN JAPAN! Kawasaki NS-1000M, the perfect machine/sound :love:
    It can't be the perfect machine because it's still passive,& we know it dosent exist but it can be in the right cooperation of let me guess your old beloved Sony Ta-Fa777 Es & thats close enough 😁🎌 eneste av komponenter som ikke er made in Japan/opphav derfra her i hus snart er vel meg sjæl 😂😁 men det er jo halve morroa det å gå sine egne stier 🤩

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn