It can't be the perfect machine because it's still passive,& we know it dosent exist but it can be in the right cooperation of let me guess your old beloved Sony Ta-Fa777 Es & thats close enough eneste av komponenter som ikke er made in Japan/opphav derfra her i hus snart er vel meg sjæl men det er jo halve morroa det å gå sine egne stierMADE IN JAPAN! Kawasaki NS-1000M, the perfect machine/sound
Takker så mye Sound har en god følelse av at dette er en av få transistor baserte saker jeg kan bli god kompis med mye pga de rett og slett er konstruert litt mer mot Set rør forsterkere når det kommer til kretsdesign og løsninger bare med transistor overskudd, har bare fått koblet oppå fått bekrefta at dem er såkalt 0 gain design og at kjøleribbene fort kan nå rundt 50 grader tipper jeg,så ganske åpne sluser når det kommer til tomgangs strøm her, så kjølige blir de neppe neste jeg må finne utav er vel om omformeren min på 1500w rett og slett er stor nok,trur den eventuelt er i grenseland,Spennende forsterkere - gratulerer !
Takker så mye Gunner man ikke lett å fá med seg alt til tider, er jo ikke så mye fres på sentralen for tia da går jo gjerne litt i rykk og nappOi, dette var jo bøse greier! Grattis
Mulig du har omtalt de før, men redegjør gjerne igjen.
Spenende. Må ta en tur til deg en kveld.Takker så mye Gunner man ikke lett å fá med seg alt til tider, er jo ikke så mye fres på sentralen for tia da går jo gjerne litt i rykk og napp
var trasig å høre om vannlekasjen som inntraff dere og håper det vil gå smooth as possible etter omstendighetene
Kjøpte egentlig disse blokke allerede i juni lenge leve galskapen,men pga av pri av gamle bilen sa lot jeg dem lagre dem for så å shippe dem med båt 1nov hehe,
Siden høyttalerne mine gjerne liker litt kraftreserver,de er jo begge nominelt 4 ohms, så falt valget på transistor blokker, men noen ganske utradisjonelle noen, de er basert på et klasse A design 0 gain & 0 Nfb så de har mer til felles med set kreasjoner enn transistor baserte saker,hvor mye de faktisk kjører i klasse A vet jeg ikke mener det skal være rundt 50 utifra hva jeg har forstått utifra medfølgende byggebok, kjøleribbene tipper jeg når rundt 50+ grader ,de veier rundt 20 kg stk og strømforsyningen er doblet fra det originale designet så håper på mer dreiemoment enn hester,siden dem også er 0 dB design så krever dem jo mer motor fra preen så håper å trur at preen jeg nå skal bruke vil drive det godt når den og har utgangstrafoerbåde pre og blokker er basert på gjennomtenkte tegninger fra samme japanske hifi magazine bare med 11 års mellomrom pre fra 83 og blokkene fra 92