Roberten
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 10.10.2008
- Antall liker
- 1.509
Ajabaja, eikeland, a sight for sore eyes !
Den flotteste 8)eikeland skrev:Nå med arm på ;D
Reknar du med spelaren er utslitt om 20 år?eikeland skrev:Takker for det.
Blir ikke noe platespiller skifte på meg på de neste 20 åra ;D
Har selv en 301 med kuzma 313 vta, bra kompoeikeland skrev:Takker for det.
Blir ikke noe platespiller skifte på meg på de neste 20 åra ;D
Var noe fryktelig kjent med den armen Grattis med en utrolig bra tonearm. Kombinasjonen 4point og mellomhjul er imo kanonbra 8)eikeland skrev:Nå med arm på ;D
Perfekt krønn farge til noe så teit som en plødespiller.coolbiz skrev:Denne er ikke kul. Den er krønn.
Flott Finger`n, men i denne sammenheng er det Martina Schoener som bygger om/opp gamle Garrard platespillere som er kulest ;D65finger skrev:Garrard 501 er den kuleste
tviler ikke herlig beskrivelsePowerpoint skrev:Flott Finger`n, men i denne sammenheng er det Martina Schoener som bygger om/opp gamle Garrard platespillere som er kulest ;D65finger skrev:Garrard 501 er den kuleste
Sakset fra Powerpoints arkiv etter årets Munchen messe:
Nå nærmet uvegerlig årets messe seg slutten, og da pleier det å skje hyggelige saker om man har litt teft.
JMK hadde gjenvunnet både væskebalansen og kroppsbeherskelse så vi trengte oss på hos Stig Inge Bjørge. Foran dobbelt sett med KISO høyttalere satt en blid, fargerik og sprudlende dame Martina Schoener, Klangdesign fra L`Art du Son Gerrard, og snurret vinyl. Damen renoverer og bygger om gamle Gerrard platespillere med hammer, loddebolt og ymse skrutrekkere.
Dæven søkke så ekte og engasjerende det låt, og frøken Martina smilte og konverserte villig vekk. I løpet av natten hadde noen loddet sammen et skikkelig reir av en preamp med trefront, og det spilte world class via KISOene. Forbløffende nærværende, ekte og så levende som hermetisert musikk kan låte på en top notch anlegg. Damen skravlet i vei om innspillingsteknikk på vinylen hun spilte, og gjorde oss oppmerksom på ørsmå detaljer som ble gjengitt klokkerent. Moro.
Og der dukket jaggu godeste Joachim Gerrard opp, og hev seg i armene på Martina.
De herrer JMK og Power`n slo av en liten prat med Stig Inge før vi ruslet mette og glade ut fra nok en himmelstormende opplevelse.
Er det rart vi er hektet på musikk og dubbeditter?
;Dlaban skrev:Perfekt krønn farge til noe så teit som en plødespiller.coolbiz skrev:Denne er ikke kul. Den er krønn.
coolbiz skrev:;Dlaban skrev:Perfekt krønn farge til noe så teit som en plødespiller.coolbiz skrev:Denne er ikke kul. Den er krønn.
Usannsynlig lekker spiller, vil ha.
Meget lekker sak det der - sober ... Men kunne god ha tenkt meg en annen løsning på vater..... det så ikke bra ut - selvom praktisk.coolbiz skrev:;Dlaban skrev:Perfekt krønn farge til noe så teit som en plødespiller.coolbiz skrev:Denne er ikke kul. Den er krønn.
Morro du fikk kloa i en hvilken knittrespiker bruker du på den ?TTmania skrev:Har alltid synes at denne har vært et smykke og nå har jeg endelig klart å få tak i et ok eksemplar som jeg spiller på i skrivende stund
En analyse det er vanskelig å være uenig i.digiman skrev:Satan det er mye stygge platespillere i verden
Keep it simple Helst i sort da.
Rega P9
Helt enig,min første spiller var en slik enBent skrev:Jeg synes denne er kul og har nettopp fått en i hus
Philips 212 Electronic
Tror det var den jeg holdt på å kjøpe, jeg også. Flott spiller.Bent skrev:Jeg synes denne er kul og har nettopp fått en i hus
Philips 212 Electronic
Bent skrev:Jeg synes denne er kul og har nettopp fått en i hus
Philips 212 Electronic
vokste opp med en 212SteinLarsen skrev:En 212 har man da, denne hadde vært spilt max 50t før den kom til oss.
Dette er den Roberten har, og hans er i NM stand.65finger skrev:denne er kul
B&O record player 7000. Roberten har en som ligner. Den var bra!