sikkert ikke, men i motsetning til ufyselige Reitan, har de vett til å holde kjeftJada. ...og dette er merkbart i lokalmiljøet, mtp. arbeidsplasser på bryggeriet, men tror vi egentlig at Remas konkurrenter er noe mer idealistiske?
sikkert ikke, men i motsetning til ufyselige Reitan, har de vett til å holde kjeftJada. ...og dette er merkbart i lokalmiljøet, mtp. arbeidsplasser på bryggeriet, men tror vi egentlig at Remas konkurrenter er noe mer idealistiske?
Knall rør synd du ikke har de som passer i min forsterkerTing må prøves.. "Unpacking" av orginale Telefunken PCC88 er ikke gjort før.. 8)
![]()
![]()
Mvh
lassemann![]()
De har stått og glødet en times tid, og jeg må si at de spiller fabelaktig!!! Jeg har flere.. Gitt bort gratis på finn.no Må tenke litt vedrørende salg.. Dette er noe av det bedre jeg har matet blokkene med..Knall rør synd du ikke har de som passer i min forsterkerTing må prøves.. "Unpacking" av orginale Telefunken PCC88 er ikke gjort før.. 8)
![]()
![]()
Mvh
lassemann![]()
O
PCC88 vil fungere glimrende i din forsterker.. Tror jeg har Philips liggende som du kan prøve. Telefunken forblir her til sønnene tenker jegHar nå brukt begge de settene med tesla rør her noen dager i effektforsterkeren,først de med gold pin så de andre og tilbake til gold pin. Toppen åpner seg radikalt med gold pin rørene,men først etter 1 times spilling. Gøy at den responderer så bra på rørene.
Får lyst til og teste flere rør typer
O
Takker for detPCC88 vil fungere glimrende i din forsterker.. Tror jeg har Philips liggende som du kan prøve. Telefunken forblir her til sønnene tenker jegHar nå brukt begge de settene med tesla rør her noen dager i effektforsterkeren,først de med gold pin så de andre og tilbake til gold pin. Toppen åpner seg radikalt med gold pin rørene,men først etter 1 times spilling. Gøy at den responderer så bra på rørene.
Får lyst til og teste flere rør typer
O![]()
Gleder meg, ser frem å bytte litt rør.Da blir det nok orden på lyden i Riaa
O
Gleder meg til å høre hva du synes om rør pakken. Det er jo med ydmykhet man sender av gårde et sett med lydsignatur.. Ikke alltid like lett. Dette er jo personlige preferanser, derfor er det viktig med tilbakemeldinger..Gleder meg, ser frem å bytte litt rør.Da blir det nok orden på lyden i Riaa
O
Satser på ett løft i lydbildet.![]()
lys kronene ???Å kjære vene.. Fått meg skikkelig verktøy til biasjustering..
Denne gamlingen fra 1973 driver kronene med stor overbevisning
![]()
![]()
Mvh
lassemann
Tro hvordan den hadde passet sammen med denne?lys kronene ???Å kjære vene.. Fått meg skikkelig verktøy til biasjustering..
![]()
Mvh
lassemann
O
Den der ser spennende ut.. SP3 sa du?Tro hvordan den hadde passet sammen med denne?lys kronene ???Å kjære vene.. Fått meg skikkelig verktøy til biasjustering..
![]()
Mvh
lassemann
O
![]()
SP-3
JaDen der ser spennende ut.. SP3 sa du?Tro hvordan den hadde passet sammen med denne?lys kronene ???Å kjære vene.. Fått meg skikkelig verktøy til biasjustering..
Mvh
lassemann
O
![]()
SP-3
Mvh lassemann
Eller et sett 6n2p ev med adaptereJaDen der ser spennende ut.. SP3 sa du?Tro hvordan den hadde passet sammen med denne?
![]()
SP-3
Mvh lassemann
Tenker ett rørskifte på denne, det er 8 stk ECC83/12AX7A.
Manualen sier at to av de bør være kvalitetsrør som Mullard/Telefunken eller Amperex.
Leste du min PM? Å mitt spørsmål?Eller et sett 6n2p ev med adaptereJaDen der ser spennende ut.. SP3 sa du?Tro hvordan den hadde passet sammen med denne?
![]()
SP-3
Mvh lassemann
Tenker ett rørskifte på denne, det er 8 stk ECC83/12AX7A.
Manualen sier at to av de bør være kvalitetsrør som Mullard/Telefunken eller Amperex.
Var inne på ARC sine sider og den preen er nok svært god, tross alder.
Dual 75 har jeg gått over med nye dioder og koplingskondensatorer. Stor jobb, men du verden som den spiller!![]()
Her skal det ryddes over en lav sko... Bilder kommerDet går over skal du se! Koselig rom med mye kunst. Hvis det behager kunne gjerne noen bilder av vell integrert hifi og stue komme oss til glede!
Stod en SP-3 hjemme en kort periode, på alle måter en klassiker!Tro hvordan den hadde passet sammen med denne?
![]()
SP-3
Takk for tanken Dazed.. JanR beskrev meg som "gale mannen" da jeg for noen år siden byttet ut elektrolytten som står i PSU.. Tror jammen den sa takk for seg nå i ene blokka.. Mye vann har passert i elva siden den gang.. Tiden har kommet for å ta et skritt tilbake og ta vindretningen på nytt..Auda. Kjipt. Vel, den er i gode hender! Tipper den snart er på bena igjen. God bedring!
Mid Mono friskmeldes.. Har byttet begge lytter i PSU og nå er de dønn stabile igjen..På tross av sørgelige omstendigheter så er er det alltid fint å se håndverk, og ikke masseprodusert ståk. Lykke til.
KT88 Teslovak JJ Quad Set (4) New Old Stock Vacuum Tubes | eBayHvor kjøpte du de Teslarørene Lassemann?