Thumper
Hi-Fi freak
Har for første gang kjøpt et sett nyproduserte kina rør. Utelukkende fordi jeg ikke ville bruke en avsindig pengesum på NOS i første rekke. Jeg fikk bare en trang til å prøve ut 350b i denne forsterkeren etter litt lesing på nettet. Og da var Golden Dragon eneste alternativet som lot seg skaffe lett...
Så langt må jeg si at jeg er imponert. De har vel ca 15 timer på seg nå, men spiler med en ro og oppløsning fra nedre mellomtone og oppover som Sovtek 5881 bare kunne drømme om. Stemmer blir enda mer realistiske. Utklinging og nærvær i instrumenter blir klart bedre. Foreløpig synes jeg dog bassen har blitt litt lettere, men den faller stadig mer på plass.
Så langt må jeg si at jeg er imponert. De har vel ca 15 timer på seg nå, men spiler med en ro og oppløsning fra nedre mellomtone og oppover som Sovtek 5881 bare kunne drømme om. Stemmer blir enda mer realistiske. Utklinging og nærvær i instrumenter blir klart bedre. Foreløpig synes jeg dog bassen har blitt litt lettere, men den faller stadig mer på plass.
Vedlegg
-
273.1 KB Visninger: 1.446