Lei av rumpa til Marianne Aulie?

Stem og kos deg.

• Jeg er lei av rumpa

Stemmer: 0 0.0%
  • Jeg er ikke lei av rumpa

• Jeg er lei av snakket om rumpa

• Unnskyld, jeg hørte ikke hva du sa

• Totalt antall stemmer
    0

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Honkey-Chateau

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2007
    Antall liker
    388
    Det viser seg at denne 12-åringskroppen til Aulie har en hittil ukjent historie:

- Diskriminerende
    - Jan Thomas, Mr.Hollywood, er kvinnefiendtlig og kvinnediskriminerende. Han må ha fått for mye pudder i øynene, og kunne trengt en ordenlig skvett med norsk kvinnepupp. Jeg er stolt av brystene mine selv om de har forandret seg etter tre år med brystmelk. Skamme seg skulle han, sier klovnekunstner og tidligere modell Marianne Aulie til avisen.
    Hm. Skal vi fortsette å hetse dama fordi naturen har vært grei med henne? Jeg skjønner ikke dette helt. Dama har vinni i lotto. Lucky girl. Jeg unner henne det.

Honkey

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.771
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    ingen friske menn har noe vondt å si om kroppen til frøken aulie.
    misunnelige fruer og andre medsøstre, derimot...

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    Honkey-Chateau skrev:
    Det viser seg at denne 12-åringskroppen til Aulie har en hittil ukjent historie:

- Diskriminerende
    - Jan Thomas, Mr.Hollywood, er kvinnefiendtlig og kvinnediskriminerende. Han må ha fått for mye pudder i øynene, og kunne trengt en ordenlig skvett med norsk kvinnepupp. Jeg er stolt av brystene mine selv om de har forandret seg etter tre år med brystmelk. Skamme seg skulle han, sier klovnekunstner og tidligere modell Marianne Aulie til avisen.
    Hm. Skal vi fortsette å hetse dama fordi naturen har vært grei med henne? Jeg skjønner ikke dette helt. Dama har vinni i lotto. Lucky girl. Jeg unner henne det.

Honkey
    Jeg kan ikke se at jeg har hetset Aulie, (bortsett fra om dere da ikke klarer å ta en spøk som en spøk…) jeg har kommentert kroppsfasongen på ett av bildene, jeg har kommentert hvordan bildet er manipulert til å se ungdommelig og nesten umenneskelig ut. Om noen tror at det er Aulies kropp de ser et bilde av så tar de feil, det er et ganske ekstremt manipulert bilde kroppen hennes. Om de har manipulert fasongen vet jeg ikke, men huden ser jo ikke menneskelig ut.
    Kjekt å se at hun går ut mot denne Jan Thomas, han er vel en av Norges minst sympatiske menn etter mitt syn, og ikke har han vel særlig interesse av kvinner heller, annet enn som objekter han kan pynte og dolle opp og tjene penger på. Kroppsfiksert til det sykelige..

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    Parelius skrev:
    Gjestemedlem skrev:
    Komponenten skrev:
    Dum som et brød ja, var det ikke det jeg ante... ;D ;D ;D

Jeg derimot.... :) :-*
    http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=184254 ;)
    Noen som kan avse litt makt og penger til en eldre herre?

- Forskningen viser også at unge kvinner gjerne faller for eldre menn med makt og penger.

Du kan få litt av meg... om jeg ikke akkurat har så mye å dele på... ;)

Hvem tror du at du får draget på da, noen som er verdt å samle på?

Tror nok Parelius i seg selv er mer enn god nok, men på den annen side bør du kanskje gå for noen sånn noenlunde på din egen alder. Har aldri skjønt at det kan være så interessant å gå etter noen som er mye yngre enn seg selv, eller eldre for den saks skyld. Hva har man da til felles? Hvor kjekt kan det egentlig være å dele liv med en med totalt andre interesser, og total annen livserfaring?
    Vil man ikke helst ha en partner som bryr seg om deg som person, og ikke bare er ute etter pengene dine?

M

Morpheus

Gjest
    Komponenten skrev:
    Parelius skrev:
    Gjestemedlem skrev:
    Komponenten skrev:

- Forskningen viser også at unge kvinner gjerne faller for eldre menn med makt og penger.

Tror nok Parelius i seg selv er mer enn god nok, men på den annen side bør du kanskje gå for noen sånn noenlunde på din egen alder. Har aldri skjønt at det kan være så interessant å gå etter noen som er mye yngre enn seg selv, eller eldre for den saks skyld. Hva har man da til felles? Hvor kjekt kan det egentlig være å dele liv med en med totalt andre interesser, og total annen livserfaring?
    Vil man ikke helst ha en partner som bryr seg om deg som person, og ikke bare er ute etter pengene dine?
    Isolert sett er jeg helt enig med Kompo her.

Flageborg

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2005
    Antall liker
    3.374
    Torget vurderinger
    0
    Trykket F5.................... ;D

G

Gjestemedlem

Gjest
    Nostrum skrev:
    Komponenten skrev:
    Parelius skrev:
    Gjestemedlem skrev:
    Komponenten skrev:

Isolert sett er jeg helt enig med Kompo her.
    Hvorfor det? Dette er da bare nedlatende pietisme som ikke åpner for kjærlighet med aldersforskjeller.

M

Morpheus

Gjest
    Pietismen er blitt kalt den første kristne retning der moral kommer foran lære. Pietismen tar til orde for å gjenopplive Luthers begrep om 'det allmenne prestedømme' ved å oppfordre til et aktivt lekfolk, som med autoritet til å tolke bibelen sprer dens budskap gjennom et liv i fromhet (praxis pietatis). Dette ble satt ut i livet gjennom konventikler (oppbyggelsesmøter), misjon, utdanning og fattigdomsomsorg. Ved eksempelets makt, den virkekraftige tro, skal de kristne arbeide for rikets komme. Denne betoningen av 'fides efficax' kan i følge Weber sees i sammenheng med reformasjonens avvikling av det sakramentale apparat, gjennom hvilket den troende kunne ta del i kirkens akkumulerte frelse.
    Fritt sakset fra vår venn wikipeder ;) Føler vel du bommer med å trekke inn pietisme her Deph. Lå oss heller kalle en spade en spade. Når hegnar har en dame på alder med meg så tror jeg ikke det kun er et resultat av amors piler. Det ligger nok her en byttehandel også. Han blir ungdommeligjort gjennom henne, og hun får makt og posijon gjennom han. Men ingen regel uten unntak. Kjærlighet kan være genuin på tross av aldersforskjeller...

Anyway la oss si at en på 30 kommer ilag med en viril livskraftig og sporty 65 åring med makt og penger. De vil sikkert ha det bra den første tiden.. Men hvordan blir det når hun er 45 og han 80 med rullator?....

Her et godt eksempel på ekte kjærlighet på tross av alder:

Men så finner man artikkler som dette : http://www.helsenett.no/index.php?option=com_content&task=view&id=5055&Itemid=92
    Det er da man føler man trakk monopolkortet "rykk tilbake til start".......

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    Selvsagt trenger ikke kjærlighet ha aldersgrenser.

Men det er litt merkelig hvor mange rike gamle gubber som har draget på unge pene kvinner, og hvor få fattige gamle gubber som har det...

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    10.756
    Komponenten skrev:

Men det er litt merkelig hvor mange rike gamle gubber som har draget på unge pene kvinner, og hvor få fattige gamle gubber som har det...
    Snu det på hodet. Det er merkelig hvor mange vakre unge kvinner som løper etter rike gamle gubber.

Z

Zomby_Woof

Gjest
    Komponenten skrev:
    Hvis hun er feit, kan han være gammel. Ellers kan det aldri i verden være ekte kjærlighet....

;D

P

Parelius

Gjest
    Komponenten skrev:

Unge Parelius har bestemt seg for å leve opp til tidsånden; grunnleggende kategori er utskiftbarhet. Jeg må bare innse at det ikke er mye jeg finner forpliktende ved en kvinne, ut over hennes …

(Sa jeg "tå"? – jeg må være i feil tråd)

G

Gjestemedlem

Gjest
    Komponenten skrev:

Klart rikdom og økonomisk sikkerthet er en viktig faktor når man velger en ektefelle. Man er da vel ikke så overflatisk at det bare er utseende som teller vel? :) Fattigdom er da lite på trakte etter..

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    Pink_Panther skrev:
    Komponenten skrev:

Snu det på hodet. Det er merkelig hvor mange vakre unge kvinner som løper etter rike gamle gubber.
    Ja det er merkelig..
    Eller snu det på en annen måte, det er også merkelig hvor få rike gamle kvinner som løper etter unge pene menn..

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    Parelius skrev:
    Komponenten skrev:

Unge Parelius har bestemt seg for å leve opp til tidsånden; grunnleggende kategori er utskiftbarhet. Jeg må bare innse at det ikke er mye jeg finner forpliktende ved en kvinne, ut over hennes …

Du må heve blikket kjære deg... det er noe over tærne og... ::)

Drit i tidsånden, man blir bare stresset av den..

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    Gjestemedlem skrev:
    Komponenten skrev:

Klart rikdom og økonomisk sikkerthet er en viktig faktor når man velger en ektefelle. Man er da vel ikke så overflatisk at det bare er utseende som teller vel? :) Fattigdom er da lite på trakte etter..
    Høres mer ut som måten å velge forsikringselskap eller bank på dette. Skal man velge seg en partner bør ikke økonomi være en viktig faktor. Selvsagt er det ikke utseende som er viktig heller... det finnes da viktigere ting enn et pent ytre og penger her i verden..

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.771
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    kvinner er ute etter penger og beskyttelse.
    menn er ute etter en veldreid kropp og et godt utseende.

fattige menn og gamle damer vil alltid være lite attraktive.
    punktum finale.

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    ramos skrev:
    kvinner er ute etter penger og beskyttelse.
    menn er ute etter en veldreid kropp og et godt utseende.

fattige menn og gamle damer vil alltid være lite attraktive.
    punktum finale.
    Jeg er ikke ute etter penger eller beskyttelse.... snakk for deg selv...

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.771
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    hehe, ble Der Frue sint nå?

ok, skal innrømme at jeg generaliserte litt, for å fyre opp Dem litt, kjære Der Frue.

tviler ikke på at Der Frue er økonomisk uavhengig, i den grad det er noe bragd i dagens norge.

P

Parelius

Gjest
    Komponenten skrev:
    Parelius skrev:

Hvor høyt skal så blikket heves?

Til stjernene dit min ekstremitet peker; eller mer forsiktig til døpefontenen hvor hennes ben forsamles, og presten toer sine hender til evig troskap; eller til bysten, hvor fru Aulie stiller min sult med sin melkesprutende byste; eller til smilet, som skjuler tungen som sier "jeg vil", og treffer meg som et underfundig "du skal!", slik at jeg atter vender mitt blikk til jorden hvor dine tær funkler?

Det er kanskje mer enn tidsånden som stresser unge Parelius.

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.155
    Torget vurderinger
    0
    Da det begynte å komme nydelige unge russiske jenter som giftet seg med gamle gubber her i Norge dukket den samme diskusjonen opp. Dette kunne ikke være ekte kjærlighet! Denne debatten raste en tid helt til en eller annen ( husker ikke hvem ) sa at dette utvilsomt var ekte kjærlighet. Han hadde en kjærlighet til en ung deiliglekker kropp, og hun hadde en helt ekte kjærlighet til Den Norske Krona! ;) Disse ekteskapene har en gjennomsnittlig varighet på 3,5 år, da får hun permanent oppholdstillatelse. ;D

Det må jo sies at dette er en demokratisk og utjevende trend som må være helt i sosialdemokratisets ånd! At det ikke kun er mangemilionærer som kan "dra" unge vakre damer mener jeg. ::) :-\

ramos: Du stryker i Tysk, gramatikken din suuuger! ;D ;D ;D ;D ;D

Der Frue ! Skummmpppffff !!! :mad: Die Frau heter det !!! ;) ;D ;D

Og hvis du tror jeg ikke tok "poenget" dit tar du feil. Men den var i overkant stygg !!! :-\

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    Parelius skrev:
    Komponenten skrev:
    Parelius skrev:

Hvor høyt skal så blikket heves?

Til stjernene dit min ekstremitet peker; eller mer forsiktig til døpefontenen hvor hennes ben forsamles, og presten toer sine hender til evig troskap; eller til bysten, hvor fru Aulie stiller min sult med sin melkesprutende byste; eller til smilet, som skjuler tungen som sier "jeg vil", og treffer meg som et underfundig "du skal!", slik at jeg atter vender mitt blikk til jorden hvor dine tær funkler?

Det er kanskje mer enn tidsånden som stresser unge Parelius.

Hvorfor ikke øynene, har du noen gang prøvd det?
    Øynene er sjelens speil, alt det andre er bare et skall. Prøv heller å komme under skallet.

Spiralis.... slutt å le så rått..... :mad: :mad: :mad:

Die ramos er ikke sååååå morsom... og dessuten elendig i tysk ja...

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.155
    Torget vurderinger
    0
    Komponenten skrev:
    Prøv heller å komme under skallet.
    Det prøver de fleste av oss det Kompo, men vi kaller det ikke "skallet". Hva er i veien med å si "trusa", det er jo det det som det heter! ;D ;D ;D

Komponenten skrev:
    Javel sjef! :-[ :-[ :-[ :-\

:-* :-* :-* :-* :-* :-* Blid igjen?

lomt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.12.2005
    Antall liker
    3
    Sted
    Stavanger
    Komponenten skrev:
    Jeg er ikke ute etter penger eller beskyttelse.... snakk for deg selv...
    Kan det være noe i de grunnleggende forskjeller på kvinner og menn.
    Mange menn ønsker seg en kvinne som er likestilt med dem, samtidig er de redde for en slik kvinne og føler seg mer vel med en de kan dominere. Enkelte menn har mistillit til kvinner for kvinner minner dem på at de ikke har så mye kontroll som de ønsker å tro de har.
    Det handler vel om manglende forståelse for menns og kvinners åndelige natur.
    Mannens forhold til moren og det hun lærte ham er basisen han har for forståelse.
    Våre mødre kan betraktes som den guddommelige kilden til liv, et slags sentrum i universet, en gjenstand for både frykt og kjærlighet.
    Gutter søker ubevisst denne guddommeligheten gjennom mødrene for å bli kjent med det.
    Jenter har det guddommelige i seg ved å være kvinnelige, så de søker å bli minnet på det.

”Guttene ønsker å gi trygghet og stabilitet, jentene ønsker oppmerksomhet”

I Norge og kristelige land blir kvinner ofte behandlet som annenrangs mennesker. De blir gjort til gjenstand for seksuelle stereotyper og nedvurdert av både menn og kvinner.

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    Spiralis skrev:
    Komponenten skrev:
    Prøv heller å komme under skallet.
    Det prøver de fleste av oss det Kompo, men vi kaller det ikke "skallet". Hva er i veien med å si "trusa", det er jo det det som det heter! ;D ;D ;D

Komponenten skrev:
    Javel sjef! :-[ :-[ :-[ :-\

:-* :-* :-* :-* :-* :-* Blid igjen?

Vi som ikke bruker truser i polstret reinsdyrskinn pleier ikke å kalle det for skallet vet du… ;)

Blid igjen… ? Pøh… Tror du jeg er så lett å smøre… :(

Lomt:

Det er nok litt for mange menn som ser på kvinner som noe de har rett på, noe de kan bestemme over og nesten eie, dette ser man i mange kulturer, her er ikke Norge det verste landet, tvert imot. Det er vi heller ikke når det kommer til å betrakte kvinner som seksuelle objekter, dette er jo nesten det samme problemet som med tildekking av kvinner i andre kulturer, de er en vare, en eiendel som noen vil beskytte for andres åsyn, det er ikke for å beskytte kvinnene, men for å holde henne ren for den rette eieren. Tildekking av avkledning av kvinner er i bunn og grunn mye av det samme, bare i hver sin ytterkant, det er i begge tilfeller ikke hennes interesser som kommer i første rekke, det er andre som har glede av at hun fremstår som hun gjør.
    Dessverre så er mange kvinner med på å ødelegge for alle de andre når de står frem med tomt blikk og lite klær. Jo flere sånne som står frem på denne måten, jo sterkere blir inntrykket av at slik er nå en gang kvinner, de er ikke så smarte stakkars, men de er da fine å se på, de liker å vise seg frem og få oppmerksomhet, de trenger noen som kan passe på dem og gi dem litt penger, så får man nok noe igjen også…
    Vel jeg liker ikke dette synet, jeg skjønner meg ikke på disse kvinnene, og de er faktisk og heldigvis ikke så mange som man kan få inntrykk av, og jeg skjønner meg heller ikke på disse mennene, de er vel ikke så mange som man kan få inntrykk av de heller. De aller fleste foretrekker heldigvis en likeverdig partner, en som er på noenlunde samme nivå mentalt.
    Jeg tror ikke at en mann med en normal dose selvtillit føler seg redd for kvinner som er likestilte og oppegående, det er vel helst de som enten ikke har så stor selvtillit, eller er en slags variant av egoist eller psykopat som har behov for noen å dominere, eller bestemme over. Man trenger vel heller ikke å snakke så høyt om at vi er likestilte så lenge det finnes såpass mange menn som føler det går på æren løs om hans kone har bedre utdannelse eller bedre lønn heller, hva er det egentlig man føler at man må bevise, hvorfor skal dette ha noe å si?

Mye av det du skriver om å gi trygghet og ønske oppmerksomhet tror jeg rett og slett er noe man er tillært gjennom kjønnsroller. Jenter skal helst være pene, gutter skal helst være flinke. Jenter skal helst være snille, gutter kan i større grad være rampete. Det stilles andre forventinger til gutter og jenter helt fra oppveksten, og dette preger oss nok mer enn vi liker å innrømme.
    Alle ønsker nok oppmerksomhet, men kanskje på litt forskjellige måter, alle har behov for å bli sett, lagt merke til, få skryt og anerkjennelse. Er man pen og får skryt for det fra man er liten kan man føle at dette er veien å gå, da blir man enda mer opptatt av hvordan man ser ut, og de mer viktige ting i livet kommer i andre rekke. Noen blir sikkert lykkelige på denne måten, men jeg tror nok at forfallet etter hvert blir tyngre å bære for dem enn for andre som har mer å falle tilbake på og ser at livet også har andre verdier.

Z

Zomby_Woof

Gjest
    Kompo.

Hver gang jeg ser at du har postet et nytt innlegg blir jeg nesten skjelven av forventning. Desverre skuffer du meg igjen og igjen med dette evige ordgyteriet.

Hvor blir det av bildet? Hvor blir det av rumpa di? ;D

Biggen

Medlem
    Ble medlem
    22.06.2003
    Antall liker
    0
    Er ikke bare i hifi'ens verden at for mye av det gode er supert. 8)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn