Nei jeg har hele tiden snakket om fronten, er ikke begynt å debattere rumpen ennå jeg... ;Drolfozzy skrev:Jøss ! Er den rumpa til debatt enda ?
Nå synes jeg du generaliserer uten grunnlag. At "voksne menn søker kontakt med jenter i 13-14-årsalderen" må jo være noe unntaksvis, og jeg vil gjerne at du kommer med tallgrunnlag for at dette begynner å bli et stort problem. Jeg er ikke uenig i at dette er et alvorlig problem, uansett hyppighet, men måten dette formuleres på er jo nærmest en mistenkeliggjøring av voksne menn som gruppe.Komponenten skrev:Hva tror dere grunnen er til at voksne menn søker kontakt med jenter i 13-14-årsalderen , som en her inne opplevde nylig og som faktisk er i ferd med å bli et stort og alvorlig problem? Pedofile går etter unger, dette er noe annet.
Hva er det du mener her? At menn flest ikke tafser på småpiker fordi det er ulovlig? Kanskje alle piker burde vært innesperret frem til de er 18 år slik at menn og muslimer ikke kommer i nærheten av dem.Komponenten skrev:.
Nei de fleste vil vel holde seg innen loven, for egen beskyttelse, men den dagen man fyller 16 er man "fritt villt" og har liten beskyttelse om man tilhører den gruppen som ikke er blitt helt voksen i hodet og gjør ting man kanskje ikke burde.
Kanskje det bare ser slik ut fordi midjen er smal. Bedøm selv:Valentino skrev:For en DIGER rumpe!
Menn flest mener jeg selvsagt ikke, men det er en del ulver der ute, og hadde den seksuelle lavalderen vært lavere så hadde de benyttet seg av det uten skrupler, det er jeg rimelig sikker på.Pink_Panther skrev:Hva er det du mener her? At menn flest ikke tafser på småpiker fordi det er ulovlig? Kanskje alle piker burde vært innesperret frem til de er 18 år slik at menn og muslimer ikke kommer i nærheten av dem.Komponenten skrev:.
Nei de fleste vil vel holde seg innen loven, for egen beskyttelse, men den dagen man fyller 16 er man "fritt villt" og har liten beskyttelse om man tilhører den gruppen som ikke er blitt helt voksen i hodet og gjør ting man kanskje ikke burde.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pedophileroffe skrev:Nå synes jeg du generaliserer uten grunnlag. At "voksne menn søker kontakt med jenter i 13-14-årsalderen" må jo være noe unntaksvis, og jeg vil gjerne at du kommer med tallgrunnlag for at dette begynner å bli et stort problem. Jeg er ikke uenig i at dette er et alvorlig problem, uansett hyppighet, men måten dette formuleres på er jo nærmest en mistenkeliggjøring av voksne menn som gruppe.Komponenten skrev:Hva tror dere grunnen er til at voksne menn søker kontakt med jenter i 13-14-årsalderen , som en her inne opplevde nylig og som faktisk er i ferd med å bli et stort og alvorlig problem? Pedofile går etter unger, dette er noe annet.
For øvrig mener jeg at menn som går etter pre-publertile jenter eller jenter i tidlig pubertet (som gjerne er regelen for jenter mellom 12 og 14) godt kan defineres inn i pedofili-sekken. Men jeg vil hevde at voksne menn stort sett er skikkelige mannfolk som ikke ønsker å søke kontakt med jenter under seksuell lavalder.
Link til bilde!! ( Sikle sikle!! ) ;DZomby_Woof skrev:Hmmm...
Jeg synes Kari Slaatsveen er ganske heit og, jeg.
Hun er riktignok 44 eller noe sånt, men så tynn at det sikkert gjør meg til en siklende pedo.
roffe skrev:Vi er jo på et lydrelatert forum her, så jeg må bare spørre:
Tror dere rumpa til Aulie lager andre lyder enn andre rumper?
Ville du hørt forskjell?
8) :
Da bør du glede deg til Fidelity Nr 30....Zomby_Woof skrev:Hmmm...
Hun er riktignok 44 eller noe sånt, men så tynn at det sikkert gjør meg til en siklende pedo.
Da gleder jeg meg til både #29 og #30 (den posten, den posten...). ;DHaakon_Rognlien skrev:Da bør du glede deg til Fidelity Nr 30....Zomby_Woof skrev:Hmmm...
Oh lucky me!!
Mvh
Håkon Rognlien
Mange av disse pikene har også mødre som ikke innser at de fremdeles er barn. Det ser litt dumt ut når moren maier opp tolvåringen til å ligne en 17 åring, samtidig som også moren prøver å ligne en 17 åring.Komponenten skrev:Ja, men de i overgangsfasen er vel "problemet" da. Jenter i 12-14-års alderen er ganske utsatte og ettertraktet blant enkelte for tiden, og hva skal man kalle de som går etter denne gruppen?
roffe skrev:Vi er jo på et lydrelatert forum her, så jeg må bare spørre:
Tror dere rumpa til Aulie lager andre lyder enn andre rumper?
Ville du hørt forskjell?
8) :
Haakon_Rognlien skrev:Da bør du glede deg til Fidelity Nr 30....Zomby_Woof skrev:Hmmm...
Oh lucky me!!
Mvh
Håkon Rognlien
Ja det har du helt rett i, der er vi faktisk 100 % enige.Pink_Panther skrev:Mange av disse pikene har også mødre som ikke innser at de fremdeles er barn. Det ser litt dumt ut når moren maier opp tolvåringen til å ligne en 17 åring, samtidig som også moren prøver å ligne en 17 åring.Komponenten skrev:Ja, men de i overgangsfasen er vel "problemet" da. Jenter i 12-14-års alderen er ganske utsatte og ettertraktet blant enkelte for tiden, og hva skal man kalle de som går etter denne gruppen?
ja.JanR skrev:Er man rompoman hvis man liker å se på romper i hytt og pine ? ;D
*trøster Z_W*
/jan
Selvsagt fattet på et utrolig tynt grunnlag.Parelius skrev:Her er verdens vakreste (selv om jeg er uening):
http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/11/01/516917.html
Du får vurdere å legge ut ei avrøysting, Kompe, dersom du meiner du har så svær rompe.Komponenten skrev:Selvsagt fattet på et utrolig tynt grunnlag.Parelius skrev:Her er verdens vakreste (selv om jeg er uening):
http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/11/01/516917.html
Jeg var f.eks. ikke påmeldt, det var vel neppe du heller... ;D
Zomby_Woof skrev:Godt er det, med støtte fra likesinnede. Beste trøsten er dog en kjapp titt på veldreid damerumpe.
Jeg er fortsatt ikke gått lei av den meget omtalte. Fabelaktig flott, er den!
Ta det med ro. Du har nok berre litt problem med å fokusere......Spiralis skrev:Begynner å føle meg litt uttafor jeg siden jeg ikke er så veldig opptatt av rumper. Burde jeg belaste det psykiske helsevernet?
Øøyyyhh!!ramos skrev:[...]dette er et skikkelig kvinnfolk: