Lei av rumpa til Marianne Aulie?

Stem og kos deg.

• Jeg er lei av rumpa

Stemmer: 0 0.0%
  • Jeg er ikke lei av rumpa

• Jeg er lei av snakket om rumpa

• Unnskyld, jeg hørte ikke hva du sa

• Totalt antall stemmer
    0

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.771
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    ELEL6200 skrev:
    My bad :-[
    Blandet med You are the one I like fatty, av en eller annen grunn...
    Lf
    skulle ha lokket deg til å vedde en kasse pils... :p ;D

lydbjørn

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.04.2005
    Antall liker
    49
    Sted
    Oslo
    Som dere kanskje har oppdaget tidligere, så bor undertegnede i Oslo, dvs. i samme byen som Marianne Aulie, og kan love dere "alle" sammen at denne fotografen kan jobben sin.

Tror kun ca. 1 % av dere her inne hadde kjent hun igjen på gaten, eller hvor som helst, på cafe , på byen el. annet, kanskje en ennå lavere andel ville ha kjent hun igjen!

Dere som har forelsket seg, har blitt grundig lurt ;D.

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    Flink gutt! :)

Men du taler for døve ører, de er ikke så intersesert i å høre om den harde men realistiske virkeligheten. ;)

For øvrig er det store diskusjoner i bilen for tiden om vi skal høre Fat bottomed girls, eller Killer queen, ungene har fått sans for Queen...

Z

Zomby_Woof

Gjest
    Og, som forventet: Det eneste som kan glede komponenten at noen sier MA er stygg.

Det er jo bare å gi opp...

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.771
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    f skrev:
    Som dere kanskje har oppdaget tidligere, så bor undertegnede i Oslo, dvs. i samme byen som Marianne Aulie, og kan love dere "alle" sammen at denne fotografen kan jobben sin.

Tror kun ca. 1 % av dere her inne hadde kjent hun igjen på gaten, eller hvor som helst, på cafe , på byen el. annet, kanskje en ennå lavere andel ville ha kjent hun igjen!

tøys.
    jeg henger på fest med frøken aulie rett som det er, og hun er lik seg selv på disse bildene.
    litt retusjering for å freshe opp glansen i huden og annet småtteri må man selvfølgelig regne med, det er jo tross alt et glossy magasin hun har latt seg avbilde i.

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    Zomby_Woof skrev:
    Og, som forventet: Det eneste som kan glede komponenten at noen sier MA er stygg.

Jeg har ikke sagt at hun er stygg, jeg har bare sagt at bildet er manipulert.

Z

Zomby_Woof

Gjest
    Komponenten skrev:
    Zomby_Woof skrev:

Jeg har heller ikke sagt at du har sagt.

Men: Du uttrykker (den forventede) glede over flinkgutt sine antydninger. Det var dette jeg siktet til.

Strengt tolket har du nok ikke kalt henne stygg. Du har derimot kalt kroppen hennes unaturlig, og sammenlignet den med både menn og 12-åringer. Dette var vel neppe ment som et kompliment til utseendet hennes. Men dette har du muligens glemt.

Er fruen i ferd med å bli dement? Det er i så fall urovekkende tidlig.

Z

Zomby_Woof

Gjest
    Joaquin skrev:
    f skrev:

tøys.
    jeg henger på fest med frøken aulie rett som det er, og hun er lik seg selv på disse bildene.
    litt retusjering for å freshe opp glansen i huden og annet småtteri må man selvfølgelig regne med, det er jo tross alt et glossy magasin hun har latt seg avbilde i.
    Jeg holdt på å be om å bli introdusert. Men hun er vel 'rør og horn'-typen, og dermed ikke noe for meg...

;)

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    Zomby_Woof skrev:
    Komponenten skrev:
    Zomby_Woof skrev:

Men: Du uttrykker den forventede glede over flinkgutt sine antydninger. Det var dette jeg siktet til.

Strengt tolket har du nok ikke kalt henne stygg. Du har derimot kalt kroppen hennes unaturlig, og sammenlignet den med både menn og 12-åringer. Dette var vel neppe ment som et kompliment til utseendet hennes. Men dette har du muligens glemt. i

Er fruen i ferd med å bli dement? Det er i så fall ganske tidlig.
    Jeg uttrykte glede over at noen faktisk var enig meg meg også i denne tråden, men det var visst for mye for deg det..

Jeg har sagt at den type kroppfasong kan assosierers med en ungjente, og at den også kan minne mer om typisk mannefasong, noe man ser mye av i moteverdenen, mye grunnet mange homofile i bransjen. Om du ser bildet jeg la inn av GGG-Johnny bør du klare å se den likheten jeg snakker om. Med tanke på at jeg personlig foretrekker mannekropper vil man vel faktisk kunne tolke det dit hen at jeg synes kroppen var fin... 8)

Fin er den, men jeg mener at et forbilde bør være noe mer gjennomsnittlig så flest mulig har en viss mulighet til å kunne sammenligne seg uten å gå inn i en dyp depresjon, for nå er trenden denne type smal kropp i moteverdenen, og nå er den også i ferd med å bli det i manneblad.

Og for ordens skyld, jeg snakker ikke om at idealet skal være tjukk, men jeg snakker om beinbygning.

Om du vil kan jeg godt ta det forfra en gang til, jeg er ikke vanskelig sånn... ;)

Z

Zomby_Woof

Gjest
    Komponenten skrev:
    Zomby_Woof skrev:
    Komponenten skrev:
    Zomby_Woof skrev:

Men: Du uttrykker den forventede glede over flinkgutt sine antydninger. Det var dette jeg siktet til.

Strengt tolket har du nok ikke kalt henne stygg. Du har derimot kalt kroppen hennes unaturlig, og sammenlignet den med både menn og 12-åringer. Dette var vel neppe ment som et kompliment til utseendet hennes. Men dette har du muligens glemt. i

Er fruen i ferd med å bli dement? Det er i så fall ganske tidlig.
    Jeg uttrykte glede over at noen faktisk var enig meg meg også i denne tråden, men det var visst for mye for deg det..

Jeg har sagt at den type kroppfasong kan assosierers med en ungjente, og at den også kan minne mer om typisk mannefasong, noe man ser mye av i moteverdenen, mye grunnet mange homofile i bransjen. Om du ser bildet jeg la inn av GGG-Johnny bør du klare å se den likheten jeg snakker om. Med tanke på at jeg personlig foretrekker mannekropper vil man vel faktisk kunne tolke det dit hen at jeg synes kroppen var fin... 8)

Fin er den, men jeg mener at et forbilde bør være noe mer gjennomsnittlig så flest mulig har en viss mulighet til å kunne sammenligne seg uten å gå inn i en dyp depresjon, for nå er trenden denne type smal kropp i moteverdenen, og nå er den også i ferd med å bli det i manneblad.

Og for ordens skyld, jeg snakker ikke om at idealet skal være tjukk, men jeg snakker om beinbygning.

Om du vil kan jeg godt ta det forfra en gang til, jeg er ikke vanskelig sånn... ;)
    Hvorfor det? Hvert nytt innlegg er et beundringsverdig forsøk på tåkelegging av hva du tidligere har skrevet.

Samtidig blir det stadig lettere å forstå hva du egentlig mener og, ikke minst, føler.

lydbjørn

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.04.2005
    Antall liker
    49
    Sted
    Oslo
    Hvem har snakket om stygg?

Bildene er ihvf. meget bra, men tror dere hun ser ut som 22 åring i ansiktet, eller kroppen i virkligheten!

Personlig så synes "flinkgutt" at dama er tøff :p.

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.771
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    tror absolutt hun er "rør og horn"-typen, zomby. ;D

uansett har jeg ikke noen mulighet til å introdusere dere, da jeg ikke kjenner henne i det hele tatt (kjenner mest filmfolk).
    jobben min medfører dog at jeg er "nødt" til å bygge nettverk og menge meg med kjendiser.
    men personlig driter jeg i kjendiser.
    jeg har for eksempel langt større glede av å henge ved et skogsvann, ta en sigg og svinge fiskestanga enn å henge på kjendisfester.

nok om det.
    tilbake til rompa til frøken aulie.
    la oss ikke avspore forumets teiteste tema. ;D

Z

Zomby_Woof

Gjest
    f skrev:

Bildene er ihvf. meget bra, men tror dere hun ser ut som 22 åring i ansiktet, eller kroppen i virkligheten!

Sorry! Jeg regnet med at dette med 'lurt' var ment som en antydning om 'stygg'.

Jeg så henne forresten på TV'n for litt siden. Jeg kjente henne igjen, lett. Det kommer jeg sikkert til å gjøre om jeg ser henne på gata også.

Om jeg forventer at hun ser ut som på bildene? Er du gal? Jeg forventer at hun til forveksling ligner et menneske.

Z

Zomby_Woof

Gjest
    Joaquin skrev:
    [...]kjenner mest filmfolk[...]
    Åjjj! Hva med Ane Dahl Torp? Kjenner du henne?

Men det er muligens et problem at du ikke kjenner meg?  ;D

B

Back_Door

Gjest
    Personlig finner jeg rumpediskusjoner mer meningsløse enn rumpa til Aulie..

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.771
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Back_Door skrev:
    en mann med ditt nick kan vel ikke finne rumpediskusjoner meningsløse.

Fenalaar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.05.2002
    Antall liker
    7.367
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    3
    Enda en rumpe-låt: Big bottoms av Spinal Tap.

The bigger the cushion, the sweeter the pushin'
    That's what I said
    The looser the waistband, the deeper the quicksand
    Or so I have read

My baby fits me like a flesh tuxedo
    I'd like to sink her with my pink torpedo

Big bottom, big bottom
    Talk about bum cakes, my girl's got 'em
    Big bottom drive me out of my mind
    How could I leave this behind?

I met her on Monday, twas my lucky bun day
    You know what I mean
    I love her each weekday, each velvety cheek day
    You know what I mean

My love gun's loaded and she's in my sights
    Big game is waiting there inside her tights, yeah

Big bottom, big bottom
    Talk about mud flaps, my girl's got 'em
    Big bottom drive me out of my mind
    How could I leave this behind?

B

Back_Door

Gjest
    Joaquin skrev:
    Back_Door skrev:
    Enten er du musikalsk historieløs, eller så er du ikke tørr bak øra enda..

Eller så sier det kanskje mest om hva som rører seg i ditt hode, når du linker mitt nick til rumper? ( I så tilfelle er det ikke rart at du trives i denne diskusjonen)

Personlig har jeg aldri fått homofile assosiasjoner av musikken til Back Door.. ;)

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.771
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Back_Door skrev:
    Joaquin skrev:
    Back_Door skrev:

Eller så sier det kanskje mest om hva som rører seg i ditt hode, når du linker mitt nick til rumper? ( I så tilfelle er det ikke rart at du trives i denne diskusjonen)

Personlig har jeg aldri fått homofile assosiasjoner av musikken til Back Door.. ;)
    hehe, det var da voldsomt.
    få deg en god natts søvn nå.
    og ikke snik deg inn bakdøra til noen i søvne.

lydbjørn

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.04.2005
    Antall liker
    49
    Sted
    Oslo
    Zomby_Woof skrev:
    f skrev:

Sorry! Jeg regnet med at dette med 'lurt' var ment som en antydning om 'stygg'.

Jeg så henne forresten på TV'n for litt siden. Jeg kjente henne igjen, lett. Det kommer jeg sikkert til å gjøre om jeg ser henne på gata også.

Om jeg forventer at hun ser ut som på bildene? Er du gal? Jeg forventer at hun til forveksling ligner et menneske.

;).

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    Zomby_Woof skrev:
    Hvorfor det? Hvert nytt innlegg er et beundringsverdig forsøk på tåkelegging av hva du tidligere har skrevet.

Samtidig blir det stadig lettere å forstå hva du egentlig mener og, ikke minst, føler.
    Jeg registrerer at det er ikke likegyldig hvem som mener og sier hva. Det er mange i denne tråden som har uttrykt hva de mener om MA og hennes intelligens, i mye sterkere grad enn jeg har, det er ikke blitt slått ned på. At man omtaler henne som et kjøttstykke er heller ingenting å bry seg om, men når jeg da altså tar meg den frihet å snakke om hennes fasong, ja da hisser herrene seg opp. Nesten så man kan få mistanke om at jeg traff et ømt punkt… som takk for sist for alle de antydningene jeg har fått om at jeg er en sjalu, feit gammal kjerring på godt over 100 kilo med kropp som en hvalross.

Jeg er rundt 60 kilo med livvidde på 74cm, selvsagt alt for feit for dere, men jeg klarer å leve med det på et vis.

Og når en setning er etterfulgt av dette Zomby: ;) ::) ;D ;D ;D så er det faktisk ment som en spøk… men jeg har om ikke annet lært nå at det finnes en ting man ikke skal spøke med… ::)

Z

Zomby_Woof

Gjest
    Komponenten:

Du har helt rett i at det har kommet opp mye dritt fra en del folk her. Du har helt rett i at det er flere innlegg her som jeg ganske enkelt driter i. Jeg har rett og slett ikke tid til å ta for meg hvert enkelt innlegg, eller hver enkelt debattant.

Du skriver mest, og får dermed mest oppmerksomhet.

En annen ting som gjør dine innlegg spesielle, er at de strider mot din ærklærte målsetning. Du skriver at du vil det skal være lettere for unge jenter å leve med den kroppen de har. Samtidig snakker du i sterkt nedsettende vendinger om kropper som ligner MA's. Dette dreier seg om mennesker med den samme grunnleggende sårbarheten som alle andre.

At du har en midje på 74 cm er forøvrig helt supert, bare du har hofter på 104,651919 cm, sånn pluss minus.

oddgeir

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2005
    Antall liker
    10
    Zomby_Woof skrev:
    At du har en midje på 74 cm er forøvrig helt supert, bare du har hofter på 104,651919 cm, sånn pluss minus.
    Ja, dette må vi simpelt hen få rede på. ;D ;D
    Jeg klarer meg lenge med en desimal, jeg ser da stort på det. 8)
    Og så kan vi vente med høyde og vekt, ............inntil videre. ;)

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    Zomby_Woof skrev:
    Komponenten:

Du har helt rett i at det har kommet opp mye dritt fra en del folk her. Du har helt rett i at det er flere innlegg her som jeg ganske enkelt driter i. Jeg har rett og slett ikke tid til å ta for meg hvert enkelt innlegg, eller hver enkelt debattant.

Du skriver mest, og får dermed mest oppmerksomhet.

En annen ting som gjør dine innlegg spesielle, er at de strider mot din ærklærte målsetning. Du skriver at du vil det skal være lettere for unge jenter å leve med den kroppen de har. Samtidig snakker du i sterkt nedsettende vendinger om kropper som ligner MA's. Dette dreier seg om mennesker med den samme grunnleggende sårbarheten som alle andre.

Jeg skriver muligens mest, men jeg er også omtrent den eneste som sier dere imot, sorry for det da. For egen del pleier jeg ikke å svare først og fremst de som skriver mest, men de jeg er mest uenig med.
    At jeg ikke hyller den type kropp som fotomodellene presenterer tror jeg rett og slet de klarer å leve med, med tanke på at alle andre hyller den. Og det du ikke tenker på er at når så mange sitter og skryter uhemmet av kroppen til MA, vil alle som er litt bredere/ større ta det som indirekte kritikk av deres kropp, og oppfatte det som om at de er feil konstruert. På den måten legger man press på alle de, enten du tror det eller ei, og enten du liker å innrømme det eller ei. Selvsagt ikke først og fremst på grunn av dere og denne tråden, men fordi dette er noe man nå ser over alt.

Du aner ikke hvor opptatt selv små unger er angående dette i våre dager, men jeg ser det i alle fall hjemme. Og målet er å være tynn, de sammenligner seg med de aller tynneste i klassen, unger som ser til dels sykelig tynne ut. Jeg er klar over at det finnes en del veldig tynne som skulle ønske de hadde mer kjøtt på kroppen og som sliter med det og, men jeg tror ikke de blir sett på av andre som for tynne på samme måte som man ser på de litt fyldige som for tjukke. Uansett burde idealet da være mer gjennomsnittlig så alle hadde et noenlunde oppnåelig mål å strekke seg etter om man først skal ha behov for å ligne på andre.

104 kan stemme ganske bra, selv om jeg ikke kan gå god for desimalene.. ;)

B

Back_Door

Gjest
    Joaquin skrev:
    Back_Door skrev:
    Joaquin skrev:
    Back_Door skrev:

hehe, det var da voldsomt.
    få deg en god natts søvn nå.
    og ikke snik deg inn bakdøra til noen i søvne.
    :D

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.771
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    schkål!
    og god helg.
    nå stikker jeg hjem.
    orker ikke å være på kontoret mer.

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.771
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    btw, det er ikke rart pedofilien florerer, så lenge folk går rundt og tror at slik ser kroppen til en 12-åring ut...

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    10.756
    Joaquin skrev:
    btw, det er ikke rart pedofilien florerer, så lenge folk går rundt og tror at slik ser kroppen til en 12-åring ut...
    Du er inne på noe der.Det er ille at voksne mennesker tror at en 12 åring ser slik ut. Eller en mann. At en fjortiss som leser FHM får et litt galt inntrykk er så sin sak.

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    Tror??

Jeg har da sett både 12-14-åringer og menn så jeg vet da hva jeg snakker om.

Hva tror dere grunnen er til at voksne menn søker kontakt med jenter i 13-14-årsalderen , som en her inne opplevde nylig og som faktisk er i ferd med å bli et stort og alvorlig problem? Pedofile går etter unger, dette er noe annet.

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    10.756
    Komponenten skrev:
    Tror??

Jeg har da sett både 12-14-åringer og menn så jeg vet da hva jeg snakker om.

Hva tror dere grunnen er til at voksne menn søker kontakt med jenter i 13-14-årsalderen , som en her inne opplevde nylig og som faktisk er i ferd med å bli et stort og alvorlig problem? Pedofile går etter unger, dette er noe annet.
    Hvis en mann eller en 12 år gammel pike ser ut som MA så lider de av en alvorlig hormonforstyrrelse.

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    Ja det kan man kanskje si. Det kalles pubertet og de virker ofte ganske forstyrret.. ;)

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    10.756
    Komponenten skrev:
    Ja det kan man kanskje si. Det kalles pubertet og de virker ofte ganske forstyrret.. ;)
    Joda du, jeg har hatt nok av dem i huset, men har aldri sett en 12 år gammel pike med så store bryster. Eller en mann.

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Som tittelen sier " lei av rompa til MA "

Nei er iofs ikke det ;)

/jan

S

Slubbert

Gjest
    Pink_Panther skrev:
    Komponenten skrev:
    Joda du, jeg har hatt nok av dem i huset, men har aldri sett en 12 år gammel pike med så store bryster. Eller en mann.
    Menn får ikke så store bryster før de runder 70.

P

Parelius

Gjest
    Slubbert skrev:
    Pink_Panther skrev:
    Komponenten skrev:
    Menn får ikke så store bryster før de runder 70.
    Og da forsamles de rundt navlen, og skifter navn…

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    Pink_Panther skrev:
    Komponenten skrev:

Jeg snakker selvsagt om hoftepartiet… jeg vet at slanke menn ikke har bryster, selv om jeg har lurt på hva dere egentlig skal med de brystvortene... ::)

Og det var også derfor jeg beskar bildet tidligere i tråden.

Dette er MA

Og dette er en mann:

Det er denne likheten jeg har snakket om, og det er denne likheten man stadig ser mer av i moteverdenen.

Vedlegg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn