Begynner å få en bra lonk nå vel
Merker det nå at lyden fra den er litt sånn avhengihets skapende, kanskje ikke noe imponator faktorer som roper.
Eller hva mener du, om du har fått litt tid med den ?
Det er god lunk på den nå ja. Den oppnår relativt rask arbeidstemperatur i motsetning til rørblokkene mine.
Til SS-amp å være er den nærmest helt tysst på mine 100 dB åpne baffler. Svært lite sus....
Litt trafo-dur er det men ingeting som generer, i hvertfall ikke i lytteposisjon.
Det første som slo meg er hvor åpent og 'artikulert' den spiller. Flott seperasjon mellom instrumenter og vokaler. Litt sånn 3D-aktig.
Flott oppløst i mellomtone og diskant, nesten litt for mye av det gode på mine kompresjonsdrivere. Men trolig en god match mot høyttalere
med 'vanlig' dome-diskanter.
Som forventet er den litt 'frampå' i mellomtonen, men jeg vet at Bastanis er litt kilne på akkurat dette. Forøvrig bra smekk på trommer og
spiller veldig transparent og realistisk uten å virke analytisk. Kort sagt en veldig engasjerende forsterker.
Bassen kan jeg ikke vurdere i særlig grad da jeg har egen amp til å drive sub'er opp til ca. 100 Hz.
Alt i alt, et meget hyggelig bekjentskap. 'Godt gået' og flott bygget Leikis!