Er de levert med to forskjelige typer ? Er det forskjel i lyden på dem ?Vel har netop set på bilderne at det har du.Leikis er der Panasonic M på dine 800 L. Sorry hvis jeg har spurgt om det samme før. Kan ikke huske om jeg har.
Ingenting unngår radaren fra Drøbak tydeligvis!JoHoo: litt pågående i toppen
says it all!
Stor forskel på FC og M. Desuden afhænger det vel af hvilken type Nichicon. M er rædselsfuld efter min erfaring. Jeg skulle have skiftet ASap før jeg monterede printet. Nu fik jeg bare bekræftet mine fordomme yderligere. Af skade bliver man klog. Hvis 800 L er pågående er det delvis pågrund af Panasonic M. Normalt skifter jeg også modkoblings modstandene og den keramiske kondis i der. Har ikke gjort det her. Kan blive nødvendigt hvis den stadig er for analytisk.i dddac låter fc bedre enn nichicon, men det er ikke sååå stor forskjell
godt psu betyr mere
Takker for det.Hei Leikis
800L ble kjempefin ! Du kan være stolt av den ! Kudos !
Mvh.
Johnny
Så langt fra lei.Du kan jo hente til Johna og sette den på Basen for en siste test før du bestemmer deg for noe.
Johna er sikkert lei den nå
Helt klart bedre ser jegSkiftet lysdioder i Aleph'n Leikis....såvidt det gløder litt rødt i fronten der nå
Litt lavere nivå enn rør-blokka, så volumet på bass-ampen må justeres litt ned.
Spiller veldig fint på bafflene...
Det blir nok et par hakk opp ja.Jeg fikke helt klart bedre lyd og lydbilde med litt demping bak elementet.
Testing med aktiv deling til uka. Singel ended EL84 5-6 watt til diskant og en spesial bygd The End Millenium XP 100 watt til bass delen
Vis vedlegget 315507
Jeg har to små kunstnere så det er fort gjort at det blir litt kunst jaTil innlegg 1179: Godt å se at barnekunsten blir gjenbrukt!
Blir spennende å se hva du mener om Holtons A-klasse.
B
Du slipper å tenke på vinteroppvarming hos deg, med denne, B.Blir spennende å se hva du mener om Holtons A-klasse.
B
Den går vel på mellom 40-45, litt avhengig av rom tempen.Du slipper å tenke på vinteroppvarming hos deg, med denne, B.Blir spennende å se hva du mener om Holtons A-klasse.
B
(eller forresten, ble en smule skuffet over at den ikke ble varmere)
Hoved årsaken til att det blir bra er fordi Geir Fredriksen har laget et filter til disse. Diskanten er også delt høyt 10-12 kanskje. emim mellomtonene ruller av ca 14000hz ivertfall.Skjønner ikke hvorfor enkel deling til diskant blir bra. Av alt plunder og styr med å sette opp et aktivt system, syntes jeg diskanten er vanskeligst å få til.
Jeg kan bare grue meg til jeg skal dele Tannoy aktivt med diskanten da, den er orginalt delt ved ca 1400hzSikkert greiere å få til med høy delefrekvens og hvis filteret er komponert av en som kan det, er det sikkert topp. Å plundre i området 1500-2000 som jeg friver med er ikke lett. Selv ikke med aktiv deling. Ikke alltid sammenheng med hva en måler og hvordan det låter, og de minste avvik kan introdusere ulumskheter
Etter en bra klatrerunde trenger jeg salve på fingrene, ikke ellersHehe, tror vi må få kjøpt salve til de fingrene dine Leikis Neida toppers at det klør.
Jeg skal se litt hvordan det går med reference nå så får vi se