Leikis Lyd
Hi-Fi freak
Jeg har ikke platespiller ! Platene er delvis arvegods og noen har jeg kjøpt for sikkert 25 år siden.Hehe, tror det må nytes medbrakt hos deg gitt
Her går det i Tidal Hifi !
Jeg har ikke platespiller ! Platene er delvis arvegods og noen har jeg kjøpt for sikkert 25 år siden.Hehe, tror det må nytes medbrakt hos deg gitt
Altfor lite upraktisk det der tidal greieneJeg har ikke platespiller ! Platene er delvis arvegods og noen har jeg kjøpt for sikkert 25 år siden.Hehe, tror det må nytes medbrakt hos deg gitt
Her går det i Tidal Hifi !
Skulle gjerne testet den men er litt uheldig timing med Steinkjerfestival og ferie tur nært forestående de nærmeste ukene.Om det er noen fra Nord trønderbataljonen som frister å teste Holton 20L så er det bare å avtale med Emotikon !
Nå som Holton 800L skal få seg ny lykkelig eier så er det planer om å bygge to stk stereo med 50L kort. Da har jeg mulighet for å kjøre 4x 50w klasse A eller 2 x 100 watt klasse med balansert (xlr) brokobling.
Fant non fine kabinett jeg vurderer å bruke.
Vis vedlegget 326737
Dette har du kanskje sett i full size. Dette er en mindre versjon. 36x20x39 ca tror jeg bortimot omtrent att de ca erNå som Holton 800L skal få seg ny lykkelig eier så er det planer om å bygge to stk stereo med 50L kort. Da har jeg mulighet for å kjøre 4x 50w klasse A eller 2 x 100 watt klasse med balansert (xlr) brokobling.
Fant non fine kabinett jeg vurderer å bruke.
Hmmmmm, har jeg ikke sett det kabinettet før ? ;D . Nice 8).
Mvh.
Johnny
4 kort x 4 dual lateral fets = 16 borede og gjengede hull. Jeg investerer snart in en Bosch benke-boremaskin m/bord. Må bore og gjenge 144 hull for 144 stk. Harris Fets DET tar nok tid, kan ikke si at jeg gleder meg akkurat........ Til gjengjeld kan nyte av at forsterkerene dobler effekten i 4 ohm/Kl.A til 320W.With 4 dual die lateral MOSFETs on board this module can deliver 50 watts in Pure Class A into 8 loads and 4 ohm loads Class A up to 35 watts.
Jeg vet jaggu ikke hva jeg tenker om saken enda, men hva er Elf med 12db eqTenker du type Elf med 12 db eq?
Har i tilfelle kortene til Rod Elliot som antagelig ikke vil bli brukt, kan byttes mot en lytt
Ja vælkomme innHehe, som avtager av Holton 800 og leverandør av Peerless XLS 10" føler jeg meg allerede hjemme i denne tråden .
Ok arti valg, kondiser i strømforsyningen er dimensjonert for 65volt sekundær så det skal gå fint med mye mere watt. Men den drar sikkertfint de bassene slik den er også. Den røska godt i Infinity Kappa 8 som absolutt ikke er en lettdrevet høyttalerDe skal drive noen JBL 2226 basselementer. I tillegg skal det benyttes 4 kanaler med First Watt SIT forsterkere i mellomtone og diskanter. Jeg skal prøve det slik det er, men vurderer å skifte til andre trafoer for høyere effekt. Nå er Noratel (tidl Ulveco) i gangavstand fra heimen så det er en smal sak å fikse.
Tenkte egentlig bare hjørne kasse, lukket. Med plass til 3 på hver side. Har et par Holton 500 kort som drivkraft og minidsp til justeringer.Sub-Woofer Controller
Står forklart bedre her enn det jeg er i stand til selv.
Er disse kortene jeg har, kjøpte med tanke på et sub prosjekt som det aldri ble noe av.
Ja jeg ble så forfjamset over att du skulle bruke goklompen bare til bass att jeg glemte å tenke på bass forsterkerne mine.Og det sier du nå?