HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Jeg tar meg og en tur. Skal forsøke å koordinere litt med SRM. Ikke hver dag en får høre Kolbu's høyeste høyttaler..
Så bra du tar utfordringen med å mekke iland dette ! Lyden akkurat nå er ihvertfall ikke noe å stille ut.Jeg tar meg og en tur. Skal forsøke å koordinere litt med SRM. Ikke hver dag en får høre Kolbu's høyeste høyttaler..
Takk for det steinost, potensialet er der. HAr sendt email til MiniDSP support. Forhåpentlig en blemme av en dustefeil en sein lørdagskveld.Dette ser noe så inn i helvetes flott ut.
Blir helt våt i øynene, har en sterk følelse av att dette kommer til å låte bra også.
Jeg har ikke hørt Dirac og miniDSP, men etter å ha hatt AL i hus 6-7 år, synes jeg det går greit å få bra lyd med en slik setup. Måling og filter prosedyre er unnagjort på 10 min.Ved 2 anledninger har jeg blitt presentert "forbedring" med dirac, personlig ville jeg lagt den bort.. - TROR man kommer lenger med minidsp , eller aller helst audiolense alene - selv om jeg ikke har mye praktisk erfaring med noen av de !
Skumle fyrer, likte aldri han i midtenHvis noen som kan MiniDSP (4 x 10HD) sånn noenlunde, så er vedkommende hjertelig velkommen, f.eks nå torsdag. (En er nok i første omgang). PM
To reperatører (innehaver i midten) .. Vis vedlegget 489806
De høyttalerne fortjener noe bedre enn CoronaWilly holdt fortsatt tak i stafettpinnen og jammen klarte han (med brodern på mobil) og "beseire" minidsp-produktene, så nå spilles det i stereo for full hals. Takker og bukker Moelvens store sønn. Har hentet opp etpar flasker med Corona som skal nytes i sweetspoten ikveld; )..
Takker Johnny!Hei
Snudde bildene.
Vis vedlegget 490238
Vis vedlegget 490239
Vis vedlegget 490240
Dritfine !
Mvh.
Johnny
De siste milimeterene får vi justere over etpar kaffekopper.Husk det står noe info om disse dempeputene i brosjyren vedlagt Raal da
Jeg har tålmodigheten, mangler utstyret, mener jeg har evnene, men mangler tiden.Gratulerer, det ser fantastisk flott ut! Skulle ønske jeg hadde utstyr, evner og tålmodighet til å gjøre det samme.
Ser ut som du tapte SluketMorsomt - da kan vi kappbygge Holder også på med noe i samme gate.
Hjemmesnekra???Fineste hjemmemekka jeg har sett.