ottone
Æresmedlem
Nettopp, derfor bruker man tid på forum, leser og spør for å finne ut om andres erfaringer.Vidar P skrev:Med LP12, som har vært brukt av hifientusiaster i over 35 år, så er det vel liten sjanse for at man skal klare å finne opp kruttet påny selv. Det meste er prøvd. Og det som står igjen er det som fungerer best for flest.
Det er mange gode argumenter for å lære av andres feiltrinn og forsåvidt rette trinn med så gjennomprøvde platespillere; desto mindre grunn til å risikere økonomiske tap på obskure kombinasjoner.
Hvis man har kjøpt en Linn, hvorfor vil man ikke ha en Linn? Ie en platespiller med de styrkene som den er kjent for? Det var vel derfor man kjøpte den. Med slike apparater er det heldigvis nokså solid oppkjørt løype, og veldig lett å preevaluere hva som fungerer godt og hva som ikke fungerer godt. Det meste er jo prøvd, for andres regning.
Jeg røper vel ingen statshemmeligheter med å nevne at strategien er Lingo, Cirkus og Ittok eller Ekos. Regnestykket får vi komme tilbake til, det har mange ukjente, men jeg tror jeg skal slippe å selge båten.