RojohII
Hi-Fi freak
Ikke for å være noen partykiller, men min umiddelbare tanke var: Får det beistet plass under skråtaket, mon tro?
Ikke for å være noen partykiller, men min umiddelbare tanke var: Får det beistet plass under skråtaket, mon tro?
Hehe, akkurat det tror jeg deg faktisk på ;DRojoh: Tror BB har et målebånd eller førti.
Hvor tunge blir midbasshorna? Hvis dette er fysisk mulig, syntes jeg det er verd et forsøk. Det vil gi senter på 200t på ca 90cm og 1400/1000 hornet på 120-130. Hører igrunn veldig optimalt ut med tanke på lytteavstand.Mårnings - oppe før fuggeln fiser, du også...
Røsslig.... men neppe realistisk?
BB
Liker denne designen, og ser de fordeler som Johoo nevner. Er det noen som har synspunkter på hvordan denne løsning er i forhold til den opprinnelige når det gjelder lobing, floor-bounce osv?
Ja - glad på dine vegne, et rent røverkjøp og med be membraner var dette en stor overraskelse . Men blant formaningene jeg fikk i min gamle tråd " kjøperåd kompresjonsdriver" var det med at hornet har like mye å si som selve drivern.JoHoo;
Du har baller, Gutt, men så skal du ikke leve i evighet sammen med disse hylerne forevig heller!
Her er det viktig å ule sammen med resten av ulveflokken.
Jeg skal lese litt mer, til ballene blir store og våte og så skal jeg faen meg si meninga mi jeg også.
I mellomtide så dompa disse ned på et posthus nær meg - uten pessarer riktignok, men jeg har tilfeldigvis et par på lur.
Vis vedlegget 288347
Per Morten - ble du glad nå?
BB
2450H/J er en ren 2"Ok - ok , ble litt revet med der. jeg har heller ikke foretatt noen a - b test på be - aquapl , ville tro forskjellene lå oppover i hz , men det er bare synsing. Det er èn ting jeg har lurt på med 2450 drivern , er det fastmonterte hornet som øker halsdia til 2" demonterbart ? slik at en kan veksle mellom halsdia`s
Radialhorn ?? jeg vet de i sin tid gikk fra diagonaldekk til radialdekk på biler , visstnok en stor forbedring
mvh