Tja......... Hva skal en si
Den mannen er spikspennagæærn.... Altså denne mannen under det hemmelige psykonymet BB.
MEN du verden så god kaffe han lager, og han er raus med den og, settes jo selvfølgelig stor pris på, selvom at jeg betalte godt for den...
Han er en få som jeg vet om som VIRKELIG tar det helt ut med å være seg selv, og det er alltid morro. For han skaper en
stemning helt uten like, uansett hva temaet er, alvorlig eller ikke.
Du er et flott menneske BB, Ikke rart Henne sitter bare i soffaen og grynter og skuler skjelmsk når du kommer med slengbemerkninger til Henne....
Noe sier meg lell at han fikk gjennomgå senere på kvelden, noe jeg tror han setter pris på det for det....
Men det var jo en grunn til at jeg tok turen til BB, det var "ta med dagen" og det hjalp faktisk ikke stort, alt jeg hadde med, ble med hjem igjen.. og det ble faktisk med mer enn som så og.....Jaja.. gøy var det lell.
Jeg syntes at boden min er full (den er dog liten) men jeg har en viss fornemmelse om at bodene hans er litt mer enn velfyllt.
Jeg tør nesten ikke tenke på hvor langt han kunne tatt et system, om han hadde hatt interesse for det...... hihi.. (sleivspark)
Men greia til BB er og være grynder innen horn og haifai, så ærlig tror jeg at jeg tør og være uten at han blir griseforbanna på meg...
Og så er det veldig moro og møte fagmannen BB, der har vi bare såvidt skrapet overflatebehandlingen at et stort samtaleemne.
DET gleder jeg meg til mer kaffeprat om...
Så dette var en veldig trivvelig tur, og så har mannen blitt enda penere og enda høyre siden sist vi traff hverandre, muligens ikke mørkere, men litt mindre og gråere hår.... Artig tross alt at om at det ikke er så gale at det ikke er godt for noe....(internhumor og fakta)
Det var en glede for meg og møte mannen,myten og legenden BB
/JR