Hei
Det hadde vært gøy med litt liv i denne tråden...
Kunne tenke meg at de som har eid denne eller eier den, eller har hatt denne på test kunne legge inn noen erfaringer her.
Jeg kjøpt "prototypen" av MAE og det låter fin fint på mine BK-20 Fostex 206En, men det er akkurat som det er noe i lyden jeg savner, klarer ikke helt å sette ord på det. Men la oss si det sånn at MAE`n er det beste jeg har hatt til disse hornene.
Mangler selvfølgelig litt i dybden, men føler også at når jeg skrur opp "litt" på volumet (nesten ubehagelig for ørene) så blir det litt skarpt i toppen, er dette normalt?
Gode innspillinger låter flott, mens mindre bra gidder man nesten ikke høre på, synd at det skal bli slik, er det hornene?
Som det er hos meg nå, er det flott mellomtone, og luft i toppen, dybde og bredde, vokaler og akustiske instrumenter låter flott, men kjører jeg på med litt bluesrock/rock så faller det litt i grus, men igjen er dette hornene?
Kan man få i både pose og sekk?
Men...
1. Kunne tenke meg å vite hva dere andre spiller på eller har spilt på av høyttalere til MAE?
2. Beskrivelse (om du kan) av lyden?
3. Hva mener du du manglet?
4. Tips til hvilke høyttalere (kjøp) ikke DIY, som passer "veldig" bra til MAE, du må ha testet/hørt dette selv.
Jeg har veldig lyst til å høre andre sin mening og erfaring, sett gjerne nr. på dine svar/tilbakemeldinger, tror det kunne vært nyttig for flere