... huff jula er kostbare saker..! Jeg føler meg som en nyslakta julegris. Rett og slett ribba!
Men noen trur tydeligvis at jeg er den karen man bare kan komme å be om alt, som liksom eier og kontrollerer "the whole fucking neighborhood"!
Sjøl føler jeg at jeg står i mot en overmakt av skremmende dimensjoner og at oddsene for å overleve situasjonen ser ut til å være heller dårlige.
Det er som å være i nærkamp med zombier i heimen! Jeg skulle ønske nissemor stod bak meg og støttet meg i den kampen, men det er åpenbart ikke helt tilfellet. Dette er rett og slett ingen spøk.
Det er et jævla stress mot klokka, og man står på til siste sekund for å nå fram med alle godene som skal deles ut til jul.
Jeg skulle ønske jeg var helten i julefortellinga, skikkelig "bad ass" og med det tilbehøret actionuniverset har å by på.
Men sånn er det jo ikke, der kjerring, unger, mødre, svigermødre, øvrig familie og venner stadig klarer å få fram tilkortkommetheten -jeg føler meg rett og slett som dass!
Men heldigvis, så veit jeg at det ordner seg når julefreden senker seg og man får kylt "the good shit" i alle folka utover julekvelden og stemninga ikke blir så aller verst, tross alt. Eventuelle konkurrenter til stemninga bør flytte seg eller ta konsekvensene av det, uansett om jeg får hjelp av kjerringa til å "take care of that"...
Da gjenstår det bare å ønske alle på Hifisentralen en riktig, riktig God Jul.
Vh Bjørn