Dette er vel tal (rettare: spådomar) frå eit halvår etter at EU-utmeldinga vart sett i verk, så det skal verta interessant å sjå korleis det eigentleg går.disse tallene viser vel at det ikke går så galt
Cummings hadde vel temmeleg velkjente band til post-sovjetisk Russland.Jeg mistenker sterkt at det etter hvert vil vise at det ligger russiske interesser bak en god del av lobbyvirksomheten for Brexit.
Sist jeg så hadde vel gjennomsnittsinntekten blitt redusert med rundt to tusen pund eller noe.
The period is bisected by the United Kingdom’s decision, in 2016, to leave the European Union, a Conservative fantasy, or nightmare, depending on whom you talk to. Brexit catalyzed some of the worst tendencies in British politics—its superficiality, nostalgia, and love of game play—and exhausted the country’s political class, leaving it ill prepared for the pandemic and the twin economic shocks of the war in Ukraine and the forty-nine-day experimental premiership of Liz Truss.
Sendinga her begynner 23.40 UK tid på BBC 1 og NewsIngenting på BBC World ennå. Håper de ikke venter til i morra, så siste nattevakt kan gå litt fortere.
Kva er eigentleg årsaka til det? Var det alle dei som hadde budd i UK med EU-pass, at EU ikkje stoppa mirgrantar som var på veg til UK eller kva?Ja, du la vel merke til hva som skjedde med innvandringen til UK etter at de «tok tilbake kontrollen»?
Jeg var på Isle og Skye i toppsesongen for to år siden. Alle restaurantene i "hovedstaden" var stengt minst en dag i uken pga mangel på arbeidskraft. En måtte også spontanstenge en dag siden kokken var syk. Alle klagde fælt på hvor vanskelig det var å få tak i folk. Forsåvidt ikke unikt for UK akkurat det på den tiden, men det var også masse byråkrati om man skulle ordne arbeidstillatelse til noen.Desperat behov for arbeidskraft. Alle polakker, rumenere og andre EU-borgere sa nokså kollektivt «f..k it, dere vil ikke ha oss her, så vi drar». Da måtte det bli innvandrere fra imperiets fjerneste avkroker i stedet.
Ja, du la vel merke til hva som skjedde med innvandringen til UK etter at de «tok tilbake kontrollen»?
Vis vedlegget 1021711
Nå tviler jeg på at denne vedkommende la på svøm straks de konservative tok over, kom i land tørket av seg og gikk i gang med å bli innvalgt, uansett var det gleden som vises her over at de konservative tapte plasser som jeg kommenterte, spesielt når man ser hva de blir byttet ut med.
Screamin’ Lord Sutch og hans Monster Raving Loony Party stilte vel ikke til valg i år.
Ja du store Gud for en skam!Vet du noe om denne Mothin Ali som vi andre ikke vet? Utover at han er forferdet over hva som skjer i Gaza, er misfornøyd med Labour-byrådet sitt og at han brukte et uttrykk som ca. alle muslimer verden over bruker flere ganger daglig.
Vel, de Grønne spør seg også hva dette er for noe. Kan ha forvekslet de Grønnes grønnfarge med noe annet.Vet du noe om denne Mothin Ali som vi andre ikke vet? Utover at han er forferdet over hva som skjer i Gaza, er misfornøyd med Labour-byrådet sitt og at han brukte et uttrykk som ca. alle muslimer verden over bruker flere ganger daglig.
Ja, så sannelig. De fortsetter, selv uten Lord Sutch.Det var flere loonies å se rundt om på podier her og der når stemmene ble lest opp.
Vet du noe om denne Mothin Ali som vi andre ikke vet? Utover at han er forferdet over hva som skjer i Gaza, er misfornøyd med Labour-byrådet sitt og at han brukte et uttrykk som ca. alle muslimer verden over bruker flere ganger daglig.