Norwegianwoodpecker
Hi-Fi freak
Den får gode tilbakemeldinger, har Hakko spisser, så jeg tok sjansen og bestilte den. Pris; 370,- ink. Frakt, pluss moms hvis jeg er uheldig..
Jeg legger inn en kommentar ang. Kvalitet når jeg har mottatt den
Grattis E.H Vanvittig billig.. ??? 120 kr inkl frakt fra Tyskland Må jo være feilpriset???? I så fall et knallkjøp iht. Tilbakemeldingene på YouTubeKjøpte en lignende nå for 120Kroner, det blir spennende å se om den dukker opp, det blir isåfall en gledelig overraskelse
https://www.ebay.com/itm/YIHUA-2-in...m=152892811832&_trksid=p2054502.c100227.m3827
Jeg bruker veldig sjelden tykkere loddetråd enn 0.6 mm. Som oftest 0.35. Min blyfrie fra Sparkfun er på 0.5 mm. Alle med flux-kjerne (flux core). Loddepasta trengs ikke til mine kit, de har ingen surface mount-komponenter.Skrodahl: Hvor tykk blyfri loddetråd er anbefalt å bruke på Muffsy??? Loddepasta må vel også brukes?
Og... Hvorfor navnet Muffsy?O0
"We’re writing to let you know that an unauthorised third party may have accessed the seller’s account to list this item. The item has been removed from the site, and the transaction was cancelled. We ask that you take the following precautions:Tenkte jeg skulle ta en sjanse ja, det ser helt klart ut som et tilfelle av 'for godt til å være sant'.
Men jeg har kjøpt latterlig billige greier på ebay som har vist seg å dukke opp tidligere, og en som ikke dukket opp
Loddestasjonen ser jo veldig kjekk ut, så det blir hyggelig hvis den kommer, kanskje jeg kan bruke den til å lage en Muffsy.
Da spørs det om ikke de har ødelagt det, for min er nærmere 10år.Kan ha en trafo som brummer litt, burde jeg nok ha sagt. Jeg kjøpte min for fire år siden, og da var det flere som rapporterte det samme.
Men det er jo bra om de har fikset det.
Ja, men min har ett litt annet design på pennen, og ett hjul for justering av temperatur der din har knapper.Snakker vi om samme Weller nå?
Jeg mener denne altså: https://www.kjell.com/no/produkter/...erktoy/weller-whs40d-loddestasjon-40-w-p40530
Ikke meningen å distrahere Zoomby_Woofs utvelgningsprosess her, men min brummet. Ikke mye, men det var merkbart.
Hvorfor ikke 63/37? Det er vel lettere å jobbe med?Det er sølv i tinnet jeg har, ja. Så da blir det nok en spole nytt 60/40 etter å ha sett film.
Tror det gjør at tinnet stivner momentant, og ikke går via en grøt-fase først, der det er ekstremt viktig å holde komponentene 100% i ro.Dammit! Må vel prøve det også, da.