Absolutt.Anonym skrev:Jeg synes de ser mye bedre ut i sort finish enn med alufronten.
Ikke rart å takke forSaltyDog skrev:Takk for fine bilder, JanR.
Hvor bred er MI 10? Er den like bred som MI 11 og Mosfet (som har bredde 46 cm)? ???
Sant.bjornh skrev:Skulle vært en 30 watter det!! I det formatet!!
10w begrenser seg "litt" -men 30w funker til svært mye, det.
Rett skal være rettolisn skrev:Like lite som MI 9 er en 9 watter, er 10'ern en 10'er.
I følge Malmin er den på hele 15 watt klasse A, altså 50 % opp, og det er mye. Så det så.
Ole G
Absolutt, ha en fortreffelig aftenolisn skrev:......MI 10 og resten av anlegget er fyrt opp og står til oppvarming. Hvit Martini i glasset mens dette skrives. ... Ser ut til å bli en fortreffelig aften!
Ole G
Henger meg på JanR her:olisn skrev:1) Nå må det snart bli slutt på å gjøre MI 10 mindre enn det den faktisk er. Norsk Hi Fi Center og bladet Fidelity kom i skade for å omtale den som 10 watter da den ble lansert, men denne "mobbingen" bør helst ikke fortsette på dens egen tråd her på HFS. ;D
Like lite som MI 9 er en 9 watter, er 10'ern en 10'er.
I følge Malmin er den på hele 15 watt klasse A, altså 50 % opp, og det er mye. Så det så.
2) Jaja, røtter fra to frukttrær og ett bøketre er gravd/saget/hogd opp av bakken og plassert på henger klar for fyllinga i morgen, man har dusjet, middag er snart klar, MI 10 og resten av anlegget er fyrt opp og står til oppvarming. Hvit Martini i glasset mens dette skrives. ... Ser ut til å bli en fortreffelig aften!
Ole G
Jeg tror jaggu at Lagga har reist til Paris igjen - her inne på HFS er han ihvertfall ikke...Lagga skrev:Kunne ikke dy meg jeg heller, det ble en liten kjøretur i går gitt, bagasjerom:
Stuegolvet fylles.....
Spennende dager!
Vennlig hilsen Morten
Jeg er ikke så inne i den black is beautiful greia, så jeg vil konvertere den til silverface.Anonym skrev:Jeg synes de ser mye bedre ut i sort finish enn med alufronten.
Jotakk, Olis og Salty, den er pen, den. Speilblank front, stående på en like blank og sortlakkert glassplate, i passende høyde ( 50 cm ) over gulvet samt en supernysgjerrig ett-åring i huset.olisn skrev:Den Luxman'en der var jo kjempestilig, da!
Ole G
Hjemme igjen nå, ikke Paris, men London og Boreham Nr Chelmsford.SaltyDog skrev:Jeg tror jaggu at Lagga har reist til Paris igjen - her inne på HFS er han ihvertfall ikke...
@Lagga: Velkommen tilbake, vi var nok unødig bekymret. Tipper det var en utfordring å være Best Man i England... ;DLagga skrev:Hjemme igjen nå, ikke Paris, men London og Boreham Nr Chelmsford.SaltyDog skrev:Jeg tror jaggu at Lagga har reist til Paris igjen - her inne på HFS er han ihvertfall ikke...
Langhelg med bryllup inklusive, ikke mitt, men jeg var Best Man. Dét er skremmende det;
forfatte og fremføre en "take the piss out of the groom" tale på engelsk for en haug mennesker du aldri har sett før.... Et sett står hos JanR; MI 12 og MI Mosfet, foreløpige lytteinntrykk har vært på praktisk talt uinnspilte komponenter,
så regner med at han kjører dem natt og dag for å spille dem inn.
Mbare har MI11 og MI9, regner med kommentarer etterhvert.MI8 og MI9 har samme frontavtrykk; ca 52 X 18 cm.
30W klasse A ? Mener da bestemt jeg har hørt en slik MI hjemme hos Malmin, tror til og med jeg har bilde av den i Liv Lagga-tråden min......
Vennlig hilsen Morten
Jeg var innom det røde huset for fem minutter siden og snakket med Roar Malmin.bjornh skrev:Noen som har snakket med Malmin de siste dagene? -har ikke lyktes å komme ei kontakt med ham.
Som sagt litt lenger opp i tråden: Humøret er det ikke noe å si på. ;DRM skrev:Det ble en klasse A kake. For varm i bunn og topp, så den ble brent utenpå, men heldigvis rå inni.
Roar
Hørtes ut som en fulltreffer!!! ;DRM skrev:Det ble en klasse A kake. For varm i bunn og topp, så den ble brent utenpå, men heldigvis rå inni.
Roar
Og da kan jeg ikke dy meg fra å spørre.....jo, det gjør jeg rett og slettSaltyDog skrev:(Det er kanskje ikke lurt av meg å fortelle denne historien - men uansett, her kommer den...)
Og ganske riktig, på toppen av skapet lå det det en batteridrevet dings, der en av hovedhensiktene er å vibrere... . Den hadde av uforklarlige grunner klart å slå seg selv på, og satte dermed hele skapet i vibrasjon. Og tro meg; det hørtes ut som et trykkluftbor...
Denne historien kan nok medføre mange spørsmål, men tro meg - det er en (naturlig) forklaring på samtlige...emotikon skrev:Og da kan jeg ikke dy meg fra å spørre.....jo, det gjør jeg rett og slettSaltyDog skrev:(Det er kanskje ikke lurt av meg å fortelle denne historien - men uansett, her kommer den...)
Og ganske riktig, på toppen av skapet lå det det en batteridrevet dings, der en av hovedhensiktene er å vibrere... . Den hadde av uforklarlige grunner klart å slå seg selv på, og satte dermed hele skapet i vibrasjon. Og tro meg; det hørtes ut som et trykkluftbor...
Ja, DET tviler jeg ikke på ;DSaltyDog skrev:Denne historien kan nok medføre mange spørsmål, men tro meg - det er en (naturlig) forklaring på samtlige...emotikon skrev:Og da kan jeg ikke dy meg fra å spørre.....jo, det gjør jeg rett og slettSaltyDog skrev:(Det er kanskje ikke lurt av meg å fortelle denne historien - men uansett, her kommer den...)
Hehe, det ante meg at akkurat den der ville komme....retteP skrev:Denne batteridrevne dingsen, der en av hovedhensiktene er å vibrere... på gutterommet?
DEN naturlige forklaringen er jeg ikke sikker på om jeg egentlig vil vite...!