M
musicus
Gjest
Har litt dårlige minner rundt innhandlingen av denne boksen i 00, det er ikke musikkens feil
Takker Tweed, skal innrömme at de er valgt etter prestanda så kommer design som den andre viktige faktoren...låter bra, ser bra ut, enklere å implementere ovenfor fruen også daHinsides lekre komponentar du har, musicus. Dersom du ikkje var klar over det, altså.
Det beste sjølvsagt hadde vore om Rega kunne laga ei usynleg straumforsyning, men så kan ein vel ikkje få alt, heller.
Takk igjen...nope denne gangen kjørte jeg full pakke og tok Rega helt ut, Ania Pro, min förste mc pu med Rega og den leverer synes jeg, ikke i nærheten ferdig innspillt enda så det er mer å hente, men igjen, jeg liker Regas Plug´n play! bra lyd og musikken blomstrer slik jeg ønsker detTipper denne fra "Miracle" låter bra på anlegget ditt :
Enig med han over her.
Regaen ser bedre ut i dette oppsettet enn AS spilleren du hadde tidligere. Samme pick up?
Fabelaktig album, rett og slett fabelaktig!Plukket fram denne klassikeren igjen, og den fremstår enda tydeligere på hvorfor den er det...
Willy DeVille "Miracle"
. Vis vedlegget 881595
mvh
Liker tattisen din. Tøft å komme ut av skapet med tattis av kjæresten/kjæledyret ditt...and so on...
Mink DeVille "Le Chat Bleu"
mvh
Hehe, hade ikke glemt det, ville bare være litt diskreCC havnet hos meg. Konevennlig, men bassen kom mer frem da jeg byttet til høyttalerkabler med større tverrsnitt
Ingen grunn til å være diskre med meg. Selvbildet mitt er heldigvis frikoblet haifaienHehe, hade ikke glemt det, ville bare være litt diskre
mvh
Ser du har Ania Pro på din Rega, fornøyd?Plukket fram denne klassikeren igjen, og den fremstår enda tydeligere på hvorfor den er det...
Willy DeVille "Miracle"
. Vis vedlegget 881595
mvh
Jo er det! første mc fra Rega for min del, har hatt Elys II og Exact tidligere og for meg holder dette godt. Jeg likte begge MM'ne.Ser du har Ania Pro på din Rega, fornøyd?
Er vel Exact eller Ania Pro jeg vurderer da jeg har lyst å teste en Rega pu.Jo er det! første mc fra Rega for min del, har hatt Elys II og Exact tidligere og for meg holder dette godt. Jeg likte begge MM'ne.
Den er ikke ferdig innspilt ennå så det lover jo godt! Kjenner ikke behov for noe ytterligere i dette prissegmentet!
mvh
Har vinyl som sekunder kilde, og der er Ania Pro mer enn god nok i dette oppsettet for mitt behov...Er vel Exact eller Ania Pro jeg vurderer da jeg har lyst å teste en Rega pu.