|
Noe kjent med dette, har både demontert og montert et sånthehe, takk! det skal bli spennende! venter på dette nu, som ble sendt fra Stockholm igår, så når jeg har montert det så er man oppe og går igjen på vinylen
![]()
mvh
Uhyre spennende, musicus!![]()
Eh, nå hører du som en viss person her inne som leser og sluker alt hva en viss platespillerprodusent skriver om![]()
Eh, nå hører du som en viss person her inne som leser og sluker alt hva en viss platespillerprodusent skriver om![]()
Hehehe, ikke helt på hugget i dag?Eh, nå hører du som en viss person her inne som leser og sluker alt hva en viss platespillerprodusent skriver om![]()
Ved litt ettertanke, forutenom at erfaringen med The Voice var kred til Rudi, er jeg nok ikke helt sikker på hva/hvem du tenker på nu
mvh
Nope! i dag er det lugnets dag og nu på kvelden, grillet kylling og rödt, merkelig hvordan den der kyllingen kan slöve sansene ens...men got ya!! heheheHehehe, ikke helt på hugget i dag?Eh, nå hører du som en viss person her inne som leser og sluker alt hva en viss platespillerprodusent skriver om![]()
Ved litt ettertanke, forutenom at erfaringen med The Voice var kred til Rudi, er jeg nok ikke helt sikker på hva/hvem du tenker på nu
mvh
Søk på feks filtmatte. Forresten, les gjennom de fleste tråder der anbefalinger av platespiller søkes, så ser du at det stort sett dreier seg om maset om den "nye Guden", der den forrige var en pimpet diskospiller![]()
De der kjenner man igjen, skal en tur innom Bengans imorgen, skal se om jeg finner noen av de, ellers er det dette albumet som står her i hyllaJepp har disse Talk T albumene Storveis bra sakerellers så bør to av Prefab Sprout's plattor med også!
Paddy McAloon en pop snickare av rang! som fortsatt låter tidløst.
![]()
![]()
Fantastisk skive. Den er stadig på spilleren her i huset også.
Grattis med ny pickup, kompis!
hehehe, jo takker du, det er jo med en viss spenning jeg ser framover til dette presterer optimalt, jo, kjenner litt av det presset du nevner, det er vel ikke en helt dagligdags vanlig kombinasjon eller vei å gå heller, men på den andre siden, så har jeg alltid värt dårlig å på å gå i takt med det forventedeDet kommer til å bli knall bra, musicus. Det er jo gromme saker du har anskaffet, og det fra rett så høytplasserte hyller, for å si det mildt. Du har forventningspresset på deg!![]()
Vel, det er forventet av deg!hehehe, jo takker du, det er jo med en viss spenning jeg ser framover til dette presterer optimalt, jo, kjenner litt av det presset du nevner, det er vel ikke en helt dagligdags vanlig kombinasjon eller vei å gå heller, men på den andre siden, så har jeg alltid värt dårlig å på å gå i takt med det forventedeDet kommer til å bli knall bra, musicus. Det er jo gromme saker du har anskaffet, og det fra rett så høytplasserte hyller, for å si det mildt. Du har forventningspresset på deg!![]()
mvh
hehehe.....touchéVel, det er forventet av deg!hehehe, jo takker du, det er jo med en viss spenning jeg ser framover til dette presterer optimalt, jo, kjenner litt av det presset du nevner, det er vel ikke en helt dagligdags vanlig kombinasjon eller vei å gå heller, men på den andre siden, så har jeg alltid värt dårlig å på å gå i takt med det forventedeDet kommer til å bli knall bra, musicus. Det er jo gromme saker du har anskaffet, og det fra rett så høytplasserte hyller, for å si det mildt. Du har forventningspresset på deg!![]()
mvh![]()
Det var som faen. Vel, da får vi ta en ekstra kaffe og litt bakverk neste gang du er innom i Hølen i stedet!kommer hjem kvelden den 19....
mvh
Jo det var veldig syndDet var som faen. Vel, da får vi ta en ekstra kaffe og litt bakverk neste gang du er innom i Hølen i stedet!kommer hjem kvelden den 19....
mvh