Vidar P
Æresmedlem
Også et poeng ja. I det hele tatt, hva er meningen med noe som helst
Meningen er å gjøre det beste ut av vår tilmålte tid for oss selv og omgivelsene. Helst i omvendt rekkefølge. Det er ikke verre enn det 8)Vidar P skrev:Også et poeng ja. I det hele tatt, hva er meningen med noe som helst
HL/Napsc er den beste hodetelefonforsterkeren jeg har hørt for egen del (med rom for at HC vil gi ytterligere gevinst, og at det nok fins et utall supergode forsterkere jeg aldri har hørt). Du vil få mye glede av den tror jeg!Loevhagen skrev:Melder men inn som novise her etter å ha mottatt Headline / NAPSC. Bruker Mac / Benchmark DAC1 som kilde og AKG K701 som øreklokker. Mange timer foran meg nå med aktiv lytting.
Hei. Min Headline står på hele tiden, har det noe betydning ? Er det dumt ?Vidar P skrev:Men ikke Headline. Som jeg har lagt merke til iallefall. Men det spørs vel hvor ofte man slår det på; pga mye bruk er mitt sett på 24/7 og kom fort til max lydkvalitet.
Mvh Vidar P
Kan ikke se noen grunn til at det skulle være dumt?leon skrev:Hei. Min Headline står på hele tiden, har det noe betydning ? Er det dumt ?Vidar P skrev:Men ikke Headline. Som jeg har lagt merke til iallefall. Men det spørs vel hvor ofte man slår det på; pga mye bruk er mitt sett på 24/7 og kom fort til max lydkvalitet.
Mvh Vidar P
Jeg støtter meg til alle god ord om forsterker settet ..
oc 9 /2 har kommet idag...skal monterer pickupen imorgen... jeg setter in en 100 ohm plug i superline mener du ? , men hvelken capasitiv plug eller blir den også tom ?..jeg har fortsat ikke forståt alt rund dette. føllte mest anbefallinger fra engelske naimforum og her...nå sitter fortsat min 453 ohmplug og ingen capasitiv plug.Vidar P skrev:Har ikke prøvd OC9 med SL balthar, men erfaringsmessig så er OC9 veldig ufølsom på last, i tillegg til at den passer fint inn i laster som Arkiv, Akiva etc liker, så neppe noe å tenke på.
Mvh Vidar P
Vel Med tanke utgiftene til rewiring for eksempel, så har du et poeng ja.Vidar P skrev:Toriamos; tilbake fra kjelleren; sjekket i den originale Aro-eska; det er to spannere, som jeg mistenkte; en brukes i de to hullene over, og en i de to hullene under armbordet. Skal vris mot hverandre.
Dette er slik du låner av meg eller Steinar som engangs, fordi dette er ting du gjør nær sagt en gang i livet. Det er forøvrig ikke alltid at det dyreste er å kjøpe nytt kanskje?
Mvh Vidar P
det skal jeg prøve...takk for informasjon, vidar !Vidar P skrev:Om du har en 100 ohm plugg så prøv denne; det er jo anbefalt last på OC9. Men den er nokså ufølsom på last ift mye annet, så det kan godt hende at du vil finne 453 minst like god. La kapasitiv verdi stå på standard (ingen plugg); der er det fint lite muligheter for lydpåvirkning for mc'er.
nilsen64 skrev:Å kjøpe cds3 som er fra 2003-2005 er det lurt?
tenker på slitasje på driverk & laser osv. Kan vel bli dyrt og fikse dersom noe slutter og fungere?
eller er cds2 noe å vurdere, eller er min nuværende cdx2 bedre? (begge med xps2).
liker veldig godt det jeg har hørt fra cds3.
nilsen64 skrev:Å kjøpe cds3 som er fra 2003-2005 er det lurt?
tenker på slitasje på driverk & laser osv. Kan vel bli dyrt og fikse dersom noe slutter og fungere?
eller er cds2 noe å vurdere, eller er min nuværende cdx2 bedre? (begge med xps2).
liker veldig godt det jeg har hørt fra cds3.
Dette ville jeg ikke ha brydd meg om.balthar skrev:jeg ver, at det ikke anbefalles, men hva må jeg forventer vis en naca 5 er på forsjel lengden på høye og venstre høyttaleren ? 3,5 meter på den ene . 5 meter på den andere ?...skal teste noe. blir test helt feil eller er det bare maginal fosjel ?