Naim

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• MaKi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Antall liker
    231
    Torget vurderinger
    4
    Det virker som det er enighet om at sc er fint å ha på 82 om man har anledning. Det er da 82 viser sitt fulle potensiale. Så blir det naturligvis å sjekke at prisen står i forhold til evt behov for recapping osv. Jeg har hatt 82 og hadde ikke hatt betenkeligheter med å forsyne den med en sc.

Kalle Klovn

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.09.2009
    Antall liker
    3.733
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7
    ottone skrev:
    SuperUniti i butikk Norge, er interessant. Snadderboks. Noen som har prøvd?
    Den hadde passet sååå fint i dagligstua vår....

Og forresten: har vi fremdeles Naim-forhandler i Stavanger?
    Selger ikke Resonans fremdeles Naim? Jeg har for øvrig en Uniti i stua mi - absolutt ikke en dum sak, så SuperUniti bør være noe å se på. Pass bare på at ungene ikke spiser opp magneten som holder cd'en på plass...

ottone

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.167
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Kalle Klovn skrev:
    ottone skrev:
    SuperUniti i butikk Norge, er interessant. Snadderboks. Noen som har prøvd?
    Den hadde passet sååå fint i dagligstua vår....

Og forresten: har vi fremdeles Naim-forhandler i Stavanger?
    Selger ikke Resonans fremdeles Naim? Jeg har for øvrig en Uniti i stua mi - absolutt ikke en dum sak, så SuperUniti bør være noe å se på. Pass bare på at ungene ikke spiser opp magneten som holder cd'en på plass...
    SuperUniti har ikke CD-spiller, som Uniti har. Skuffelse.
    Jeg har ikke tråkket gjennom byen på en stund, så jeg vet ikke annet enn det jeg ser på Resonans sine web-sider. Men håper at de bare trenger litt tid til å legge ut Naim på de nye sidene. Samme med Rega, for så vidt.

Bach_Man

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2005
    Antall liker
    317
    Torget vurderinger
    3
    Jeg kan tenke meg at Superuniti er så fullstappet med innmat at det rett og slett ikke er plass til cdspiller.

Kalle Klovn

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.09.2009
    Antall liker
    3.733
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7
    Bach_Man skrev:
    Jeg kan tenke meg at Superuniti er så fullstappet med innmat at det rett og slett ikke er plass til cdspiller.
    Fait nok det. Selv har jeg 120 kg med elektronikk fordelt på 6 bokser for å få lyd i 2 høyttalere, så SuperUniti er utvilsomt effektiv mhp plass og vekt!

arnejustad

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.05.2008
    Antall liker
    33
    Torget vurderinger
    1
    MaKi skrev:
    Det virker som det er enighet om at sc er fint å ha på 82 om man har anledning. Det er da 82 viser sitt fulle potensiale. Så blir det naturligvis å sjekke at prisen står i forhold til evt behov for recapping osv. Jeg har hatt 82 og hadde ikke hatt betenkeligheter med å forsyne den med en sc.
    Ser ut som den glapp for denne gang, men skal fortsette leitinga. Takker for tilbakemelding.

ottone

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.167
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Bach_Man skrev:
    Det tror jeg du kan ha rett i. Og egentlig har jeg ikke noe imot det.
    Et viktig spørsmål blir da om den faktisk låter bedre enn Supernait. Da tenker jeg også innebygget dac og hodetelefonutgang.

Sting

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.01.2007
    Antall liker
    73
    Sted
    Sola
    Torget vurderinger
    14
    ottone skrev:
    Bach_Man skrev:
    Det tror jeg du kan ha rett i. Og egentlig har jeg ikke noe imot det.
    Et viktig spørsmål blir da om den faktisk låter bedre enn Supernait. Da tenker jeg også innebygget dac og hodetelefonutgang.
    Det siste lurer jeg også på, noen som har hørt den?

Bach_Man

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2005
    Antall liker
    317
    Torget vurderinger
    3
    Naim har jo lært mye om å lage DACer siden Supernait, som var selskapets første forsøk i sjangeren.

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Antall liker
    4.159
    Sted
    I en blokk
    Torget vurderinger
    17
    Jeg vurderer å introdusere en sub i systemet mitt og i den forbindelse har jeg et spørsmål. Hicapen min kan brukes til å biampe, så det er vel ingen grunn til å ikke kunne koble en sub der?

M

medlem215396

Gjest
    Registrerer at noen bruker Unitiserve, NDX og HDX her?
    Har noen lyst til å uttale seg om inntrykket, nå etter en tids bruk?
    Stabilitet, brukergrensesnitt, tagging av rippede album osv? Gjerne musikkgjengivelse også.

Har gått litt i lås selv her og kommer ikke videre. Ser for meg en NAS og f. eks Sonos, inntil videre.
    Kjøpte derfor en brukt CD5 XS (BNC dig. ut) i påvent av videre aksjoner. (legger meg flat for tidligere eventuelle dødsdommer over cd spilleren :) )

Chalshus

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Antall liker
    4.292
    Sted
    Horten
    Torget vurderinger
    8
    Griffenfeldt skrev:
    Jeg vurderer å introdusere en sub i systemet mitt og i den forbindelse har jeg et spørsmål. Hicapen min kan brukes til å biampe, så det er vel ingen grunn til å ikke kunne koble en sub der?
    Naim har aldri ment at det har noe for seg aa biampe. Soek paa moderforumet og du faar en haug svar.

Subsignalene (hipass) kan du hente ut fra terminalene bakpaa hoyttalerne, tror jeg.

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Antall liker
    4.159
    Sted
    I en blokk
    Torget vurderinger
    17
    Det er så mye de på det britiske forumet ikke mener har noe for seg at der frekventerer jeg ikke lengre. Aktiv drift har noe for seg tydeligvis, for det er vel derfor Naim har utstyrt Hicapen med multiple signalutganger?

Sorzy

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.05.2009
    Antall liker
    906
    Sted
    Akershus
    Jeg har skrevet dette tidligere, min erfaring er at NDX har bedre lyd enn Unitiserve men dårligere brukergrensesnitt. Såpass mye dårligere grensesnitt at jeg endte opp med US. Begge testet mot samme NAS og dig-out til nDAC.

For meg er grensesnitt og brukervennlighet viktig. Når NDX mangler (for meg) helt vesentlige funksjoner som å kunne hoppe/fast-forward i spillende låt, se hvor lang låta er, lage en kø av låter jeg vil høre, redigere spillelister osv. blir det uaktuelt. Nå skal det sies at det er lovet oppgradering av software i NDX i 1. kvartal 2012 som retter på noen av punktene de har fått mye pepper for (hardware-oppgradering av NDX er vel allerede mulig).

For et par uker siden fikk jeg i hus en W4S modda Sonos og den er virkelig bra. Den bringer tilbake mye av de samme lydmessige kvaliteter jeg husker fra hjemlånet av NDX og kombinert med brukervennligheten i Sonos står dessverre UnitiServe til pynt for tiden. W4S setter inn et nytt kort som gir langt lavere jitter og mindre støy som fører til en langt bedre dig-out.

Til ripping bruker jeg dBpoweramp satt opp slik at den ripper til FLAC og MP3 i samme operasjon. FLAC lagres på NAS, MP3 er til mobiltelefon og andre enheter.

Kalle Klovn

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.09.2009
    Antall liker
    3.733
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7
    I følge tyske hi-fi blader gir den nye ND5XS 99% av lyden til NDX, men er klart bedre på brukervennlighet og er klargjort for 24/192. Digitale innganger er også fine å ha (opt + coax) Det høres ut som en vinner i mine ører.

Sorzy

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.05.2009
    Antall liker
    906
    Sted
    Akershus
    Kalle Klovn skrev:
    I følge tyske hi-fi blader gir den nye ND5XS 99% av lyden til NDX, men er klart bedre på brukervennlighet og er klargjort for 24/192. Digitale innganger er også fine å ha (opt + coax) Det høres ut som en vinner i mine ører.
    Paret med nylig annonserte XP5 XS Power Supply er det godt mulig dette er en knall kombo...

Kalle Klovn

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.09.2009
    Antall liker
    3.733
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7
    Stover skrev:
    Registrerer at noen bruker Unitiserve, NDX og HDX her?
    Har noen lyst til å uttale seg om inntrykket, nå etter en tids bruk?
    Stabilitet, brukergrensesnitt, tagging av rippede album osv? Gjerne musikkgjengivelse også.

Har gått litt i lås selv her og kommer ikke videre. Ser for meg en NAS og f. eks Sonos, inntil videre.
    Kjøpte derfor en brukt CD5 XS (BNC dig. ut) i påvent av videre aksjoner. (legger meg flat for tidligere eventuelle dødsdommer over cd spilleren :) )
    Jeg bruker daglig unitiserve. Den funker bra. Hvis jeg skal være kritisk så kommer det litt lyd fra hard disken samt at det er ikke alle cd-ene den klarer å identifisere. Hvis jeg skulle valgt nå så hadde jeg nok gått for en vanlig nas koblet til en nd5 xs.

Liotheles

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2002
    Antall liker
    846
    Torget vurderinger
    4
    Hvordan er funksjonaliteten og brukergrensesnittet til nd5xs da?
    At man fra Naim streamere, som Sorzy sier, ikke har "vesentlige funksjoner som å kunne hoppe/fast-forward i spillende låt, se hvor lang låta er, lage en kø av låter jeg vil høre, redigere spillelister osv." er for meg som Squeezebox bruker en total showstopper.
    Desverre må jeg få tillegge, for jeg skulle virkelig ha ønsket å bruke Naim også som kilde i mitt ellers Naimbaserte anlegg.
    ???

Kalle Klovn

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.09.2009
    Antall liker
    3.733
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7
    Liotheles skrev:
    Hvordan er funksjonaliteten og brukergrensesnittet til nd5xs da?
    At man fra Naim streamere, som Sorzy sier, ikke har "vesentlige funksjoner som å kunne hoppe/fast-forward i spillende låt, se hvor lang låta er, lage en kø av låter jeg vil høre, redigere spillelister osv." er for meg som Squeezebox bruker en total showstopper.
    Desverre må jeg få tillegge, for jeg skulle virkelig ha ønsket å bruke Naim også som kilde i mitt ellers Naimbaserte anlegg.
    ???
    Tuller du? Min unitiserve gjør alt dette!

Sorzy

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.05.2009
    Antall liker
    906
    Sted
    Akershus
    Her må vi holde tunga rett i munnen ;) Vi snakker ikke om UnitiServe (som bruker nserve app'en) men NDX og ND5XS som begge er uPnP spillere som bruker nstream app'en...

Kalle Klovn

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.09.2009
    Antall liker
    3.733
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7
    Sorzy skrev:
    Her må vi holde tunga rett i munnen ;) Vi snakker ikke om UnitiServe (som bruker nserve app'en) men NDX og ND5XS som begge er uPnP spillere som bruker nstream app'en...
    Ok, har ikke prøvd nstream, men jeg lurer på hvorfor tyskerne mente den var så mye bedre betjeningsmessig enn NDX? Ser Naim skriver på hjemmesiden; The ND5 XS will also handle M3U and PLS playlists formats and it supports gapless playback

Sorzy

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.05.2009
    Antall liker
    906
    Sted
    Akershus
    Kalle Klovn skrev:
    Sorzy skrev:
    Ok, har ikke prøvd nstream, men jeg lurer på hvorfor tyskerne mente den var så mye bedre betjeningsmessig enn NDX? Ser Naim skriver på hjemmesiden; The ND5 XS will also handle M3U and PLS playlists formats and it supports gapless playback
    Nstream kan spille av playlists som finnes på uPnP serveren, men den kan såvidt jeg vet ikke lage nye eller redigere disse. Følgende innlegg fra Naim (les også et senere innlegg fra samme person) forklarer nærmere:

http://forums.naimaudio.com/display...230?reply=10858529763484606#10858529763484606

Kalle Klovn

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.09.2009
    Antall liker
    3.733
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7
    Sorzy skrev:
    Kalle Klovn skrev:
    Sorzy skrev:
    Nstream kan spille av playlists som finnes på uPnP serveren, men den kan såvidt jeg vet ikke lage nye eller redigere disse. Følgende innlegg fra Naim (les også et senere innlegg fra samme person) forklarer nærmere:

http://forums.naimaudio.com/display...230?reply=10858529763484606#10858529763484606
    det var noe lignende med unitiserve/nserve til å begynne med. jeg kunne heller ikke lage spillelistene på direkten via iphone/ipad, men det løste seg etter ny versjon av app'en. De gjør forhåpentligvis det samme med nserve. Jeg har en Uniti stående, og etter oppgradering skal den kunne styres av nstream.

nilsen64

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.06.2007
    Antall liker
    89
    Stover skrev:
    legger meg flat for tidligere eventuelle dødsdommer over cd spilleren
    he-he. nei slik jeg ser det er det litt tildlig og kaste seg over denne nye streamingteknoligien.
    etter min mening lever vi i cd-platenes gullalder; det har jo aldri vært billigere og kjøpe cd-plater og med
    cds3 som kilde er det en fryd og oppdage nye og gml skiver! ;D

skal jeg ha et alternativ som kilde blir det vinyl i første omgang (har en eske med gammel vinyl på lofte).

Kalle Klovn

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.09.2009
    Antall liker
    3.733
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7
    nilsen64 skrev:
    Stover skrev:
    legger meg flat for tidligere eventuelle dødsdommer over cd spilleren
    he-he. nei slik jeg ser det er det litt tildlig og kaste seg over denne nye streamingteknoligien.
    etter min mening lever vi i cd-platenes gullalder; det har jo aldri vært billigere og kjøpe cd-plater og med
    cds3 som kilde er det en fryd og oppdage nye og gml skiver! ;D

skal jeg ha et alternativ som kilde blir det vinyl i første omgang (har en eske med gammel vinyl på lofte).
    enig i det - jeg kjøper cd'er som aldri før, men alle blir matet inn i UnitiServen...

M

medlem215396

Gjest
    Takk til dere som svarte på mine spørsmål. De er både bekreftende og oppklarende.
    En periode var jeg nesten overbevist om at US var tingen, i påvent av en NDS eller så, men nå er jeg nesten sikker på det motsatte. Uansett vil en NAS løse lagringsjobben, også med tanke på backup for resten av husets brukere. Ønsker ikke å stupe inn i feilvalg lenger. Står enda sterkere på at NAS og Sonos er en god mellomløsning og har fått demonstrert brukergrensesnittet hos nabo/kamerat.

Er veldig enig i at CD har sin gullalder. Jeg bestilte inn en bunke med CD`er med SRV og Talk Talk forrige dagen fra Amazon og prisen er latterlig lav.

Even S

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.11.2010
    Antall liker
    24
    Torget vurderinger
    3
    Innspilling av Cds3 etter at den har vært en tur hos Naim i UK. Der har den fått nytt drivverk og blitt recappet. Fantastisk spiller!

Even S

Kalle Klovn

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.09.2009
    Antall liker
    3.733
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7
    Stover, US sin store force er at den er en "pc løs nas". hvis du er allergisk mot pc oppsett osv så er den enkel og fin. ellers så er den litt for dyr.

Sorzy

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.05.2009
    Antall liker
    906
    Sted
    Akershus
    Stover skrev:
    Takk til dere som svarte på mine spørsmål. De er både bekreftende og oppklarende.
    En periode var jeg nesten overbevist om at US var tingen, i påvent av en NDS eller så, men nå er jeg nesten sikker på det motsatte. Uansett vil en NAS løse lagringsjobben, også med tanke på backup for resten av husets brukere. Ønsker ikke å stupe inn i feilvalg lenger. Står enda sterkere på at NAS og Sonos er en god mellomløsning og har fått demonstrert brukergrensesnittet hos nabo/kamerat.

Er veldig enig i at CD har sin gullalder. Jeg bestilte inn en bunke med CD`er med SRV og Talk Talk forrige dagen fra Amazon og prisen er latterlig lav.
    NAS er en god løsning uansett. Masse plass til musikkfiler, til backup, lokal redundans med RAID og gjerne også satt opp med automatisk backup til ekstern lokasjon.

Å sitte litt på gjerdet mtp. større investeringer innenfor (Naim) streaming kan være lurt. Jeg er spent på neste oppgradering av nstream og NDX firmware og hvor bra dette blir. Når det er sagt er det for det første folk der ute som synes NDX og nstream funker bra, det er jo tross alt som en cd-spiller, man velger et album og spiller det ferdig, punktum. Streaming er for meg et mye videre og fleksibelt konsept med spillelister, søkefunksjoner, kombinere med musikk fra Spotify og Wimp, alt levert fra et brukervennlig grensesnitt.

For det andre finnes det folk på moderforumet som mener NDX/nDAC/555PS er på nivå med CD555 og jeg ser ingen grunn til at streaming ikke kan låte like bra som en cd-spiller. Naim sliter litt med at dette er et nytt område hvor de internt ikke har hatt nødvendig kompetanse og/eller ressurser kombinert med litt uklar strategi rundt teknologi og løsninger. Her er jeg sikker på at vi vil se endringer, f.eks. slå sammen nstream/nserve til samme app og også begrense antallet ulike streamingløsninger til færre bokser som støtter flere teknologier...

MaKi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Antall liker
    231
    Torget vurderinger
    4
    Må komme bort og høre en dag, Even. Siste prikken over i'en må bli ett rack? Slakterblokker er ikke noe for naim, vet du ;)

Even S skrev:
    Innspilling av Cds3 etter at den har vært en tur hos Naim i UK. Der har den fått nytt drivverk og blitt recappet. Fantastisk spiller!

Even S

Liotheles

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2002
    Antall liker
    846
    Torget vurderinger
    4
    Sorzy skrev:
    Stover skrev:

NAS er en god løsning uansett. Masse plass til musikkfiler, til backup, lokal redundans med RAID og gjerne også satt opp med automatisk backup til ekstern lokasjon.

Å sitte litt på gjerdet mtp. større investeringer innenfor (Naim) streaming kan være lurt. Jeg er spent på neste oppgradering av nstream og NDX firmware og hvor bra dette blir. Når det er sagt er det for det første folk der ute som synes NDX og nstream funker bra, det er jo tross alt som en cd-spiller, man velger et album og spiller det ferdig, punktum. Streaming er for meg et mye videre og fleksibelt konsept med spillelister, søkefunksjoner, kombinere med musikk fra Spotify og Wimp, alt levert fra et brukervennlig grensesnitt.

For det andre finnes det folk på moderforumet som mener NDX/nDAC/555PS er på nivå med CD555 og jeg ser ingen grunn til at streaming ikke kan låte like bra som en cd-spiller. Naim sliter litt med at dette er et nytt område hvor de internt ikke har hatt nødvendig kompetanse og/eller ressurser kombinert med litt uklar strategi rundt teknologi og løsninger. Her er jeg sikker på at vi vil se endringer, f.eks. slå sammen nstream/nserve til samme app og også begrense antallet ulike streamingløsninger til færre bokser som støtter flere teknologier...
    Tror nok du har helt rett i at dette er litt nytt territorium for tradisjonelt sett et ganske så konservativt selskap, men de skal ha all honnør for at de prøver iallefall ;)
    Men at de ikke har funnet en optimal løsning enda kan vel alle de forskjellige boksene de lanserer stå som et bevis på.
    Syns det er betenkelig at jeg for under 2000,- kroner får et produkt hjem i stua som kombinerer teknologier med et brukergrensesnitt som langt overskrider det som leveres pr.dd fra vårt kjære Naim. Og med litt tweaking låter det jammen ikke værst heller.
    Håper de finner ut av det snart ::)

Ser forresten at du har både sonos og US, Sorzy. Hvorfor trenger du begge?

PS: Er forøvrig helt på linje med deg ang definisjonen av streaming. Lokal musikk, wimp, spotify, nettradio etc må inkluderes i ett og samme enkle og brukervennlige grensesnit for at det skal dekke behovet. Iallefall mitt behov ;)

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Antall liker
    4.159
    Sted
    I en blokk
    Torget vurderinger
    17
    MaKi skrev:
    Må komme bort og høre en dag, Even. Siste prikken over i'en må bli ett rack? Slakterblokker er ikke noe for naim, vet du ;)

Even S skrev:

Even S
    det hadde vært morsomt å blitt invitert bort til Tønsbergtraktene for en lytt.

Mvh
    Thomas

Sorzy

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.05.2009
    Antall liker
    906
    Sted
    Akershus
    Liotheles skrev:
    Ser forresten at du har både sonos og US, Sorzy. Hvorfor trenger du begge?
    Jeg trenger strengt tatt ikke begge, men når US var foretrukket streamer var det allikevel kjekt å ha Sonos for Spotify. Lurer på når en Naim streamer får støtte for Spotify og andre lignende tjenester :-\

Jeg har hatt Sonos i flere år, men etter hjemmedemo av både NDX og US spilte begge bedre enn Sonos, og så var det et ønske om kun Naim-bokser i racket da. NDX/nstream ble for stor overgang fra brukervennlige Sonos så da ble det en US. Som tidligere nevnt er jeg tilbake på Sonos nå etter å ha kjøpt en W4S moddet utgave som for meg er på nivå med NDX.

M

medlem215396

Gjest
    Jeg er absolutt ikke imot rippet musikkavspilling. Det er bare for tidlig for meg å ta den helt ut..og faller tilbake på cdp mens jeg bygger opp en NAS osv.
    Cdp passer fint akkurat nå, sammen med den rippede musikken jeg har.

Igjen, takk for mange gode input til saken

Sorzy

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.05.2009
    Antall liker
    906
    Sted
    Akershus
    Her er forøvrig et par bilder av Naim-boksene mine. Fraim har jeg handlet brukt som forklarer ulik farge på stolpene.

Belønning i himmelen til vedkommende som vet svaret på hvilke cover som er avbildet :)

Vedlegg

Liotheles

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2002
    Antall liker
    846
    Torget vurderinger
    4
    Kult hjørne det der Sorzy :) Fraim og Naim er lekkert!

Får vel bare halv lønn i himmelen for jeg kjenner bare igjen Marillion - Clutching at straws ;)

Sorzy

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.05.2009
    Antall liker
    906
    Sted
    Akershus
    Liotheles skrev:
    Kult hjørne det der Sorzy :) Fraim og Naim er lekkert!

Får vel bare halv lønn i himmelen for jeg kjenner bare igjen Marillion - Clutching at straws ;)
    Slettes ikke dårlig! Den andre er Sugar Mice single-coveret. Begge signert av Mark Wilkinson og artige minner fra et band som hadde sin storhetstid for noen år siden, selv om de fortsatt gir ut plater og besøker Norge innimellom.

Elo

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.04.2010
    Antall liker
    236
    Sted
    Innlandet
    Torget vurderinger
    2
    Noen som har en mening om hvordan Naim Supernait vil spille sammen med Triangle Antal ex?

Sandlien

Nolfi

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    25.07.2006
    Antall liker
    22
    Torget vurderinger
    4
    Vet ikke om denne posten skulle være i Hegel-tråden, Sonos-tråden eller her i Naim-tråden, men jeg må bare si, at NAP150, NAC112, Hegel HD10 og Sonos ZP90 spiller utrolig bra gjennom Naim Allae!!

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn