Tweedjakke
Hi-Fi freak
Det vert nok bra. Problemet mitt er at eg gjerne vil ha gode metadata for både innspeling, utgjeving og verk, og det er uråd å få alt denne inn i "ARTIST, ALBUM, TRACK TITLE"-tabellen utan å ta fullstendig av, så løysinga mi er å leggja til masse ekstra metadata, og satsa på at eg får brukt denne på sikt. Det ballar på seg når alt eg puttar inn skal harmoniserast med det som ligg der frå før. Puh.Benytter default metadata i DBP og har funnet et oppsett for avspilling under Asset i Naim appen, som passer meg. I tillegg og svært viktig for meg, skriver jeg inn komponistnavn i sporteksten. Tester foreløpig om Mozart, skal stå først i teksten eller sist. Det igjen er avgjørende for hvordan albumet fremstår i Asset ved søk/ avspilling. Spennende saker.Eg er om lag midtvegs inni ein tilsvarande prosess, og konstant usikker på om eg har valt rett "skjema" for klassisk musikk. Rippar i EAC og rettar taggane i Foobar. Dersom avspelingsprogramvara hadde vore like fleksibel som Foobar, hadde alt vore greitt.gjenstår forhåpentligvis kun siste finpuss før rippingen av drøyt 2000 cdplater settes igang, kanskje 2/3 klassisk musikk. Det er viktig at musikken rippes så riktig som mulig ift eget bruk og preferanser
Før eller seinare glid det nok over i eit kompromiss som fungerer "greitt nok". Eg vil jo trass alt bruka tid på å spela all musikken.