M
medlem215396
Gjest
Forslaget til Sober er kan hende det rimeligste eller enkleste å gjøre, en sub. Nedsiden med sub er oppsett og integrering. Jeg ville ha beholdt streamer fra siste generasjon ala Atom, Nova, ND5 XS2, NDX2 av grunner nevnt av andre her. Jeg husker Supernait 2 som en god match til Allae og jeg foretrakk den fremfor 202/ 200. Her er mange muligheter og som nevnt, NDX2 med en Nait er virkelig gøy.... i mine ører.Takk for svar.
Stover: Ja, liker rommet jeg og Får flytte litt mer rundt på Allaene, men jeg gir meg ikke med det, altså. Oppgraderingsspøkelset har vært fraværende i lang tid nå, men kom nok for alvor tilbake for et par uker siden..
Jeg skjønner det er en preferred upgrade path man "bør" følge, men hvis jeg ikke er interessert i å gå fra Atom til 200 til 28* til 25* til 55* osv og tenker på dette source first prinsippet, så lurer jeg på om en ND5XS, evt. en godt priset NDX2 kunne vært noe å starte med, da i kombinasjon med en NAC202 og NAP200. Da har jeg begynt å gå separates veien og kan da etterhvert bytte ut enkeltkomponentene.
Jeg ser ikke bort i fra at Allaene kan erstattes på sikt, men jeg tror at får de nok power så leverer de ganske sikkert bra en god stund fremover.
S
Sist redigert av en moderator: