S
Stover
Gjest
Mer luft og uanstrengt, dypere bass.Dette med forforsterkere interesserer meg. NAP 200 viser seg å være svært kapabel, så jeg føler ingen større behov for mere power. Men hva er det så man oppnår med å oppgradere til f.eks en NAC 282?
Allae er slankere. Jeg opplevde den aldri kjølig eller pågående i toppen som noen beskriver den på N-F. Den skiller på innspillingene, noe Spendor gjør i liten grad IMO.Dessuten er det èn person her på tråden som har prøvd dem og endt opp med Spendor...
Piano låt nydelig på Allae, klassisk i det hele tatt. Skyldes nok veldig god dynamikk i de øvre register. mens den mister fart nedover....tror jeg
Min anbefaling blir å låne dem og heller betale litt for frakten. Ikke la deg overtale til å satse på bytteavtalen. Tonen var ikke like overstrømmende når det kom til bytte.Spendor S8e er absolutt en av favorittene. Håper det er enkelt å få dem på hjemlån...9'ern tror jeg kanskje blir for krevende for mitt nåværende oppsett.
C_Alshus:
Har tidligere ytret stor sans for visdomsordene i din profil. Korreksjonen likeså