Chalshus
Hi-Fi freak
Svein skrev:Har spilt litt på NAit2 og er overrasket over kreftene i den lille boksen. Den låter bra og jeg kan spille overraskende høyt før den flater ut eller mister kontrollen
Bla bla bla.. :-[
;D
Svein skrev:Har spilt litt på NAit2 og er overrasket over kreftene i den lille boksen. Den låter bra og jeg kan spille overraskende høyt før den flater ut eller mister kontrollen
Hei,C._Alshus skrev:Bla bla bla.. :-[
;D
Den som leter...osv. Kostet kr. 55000 for 3 år siden ser jeg i L & B. Får håpe på minimal prisstigning da. :-\costello skrev:Noen som vet prisen i Norge?
Det fungerte best slik hjemme hos meg, ihvertfall..bruce skrev:Hi-cap frister, om det dukker opp noe på bruktbørsen. Så vidt jeg har forstått så anbefaler de fleste å bruke den på 202, og la flatcapen være koblet til cd5x?
Nait 5i har (som förste Nait) passiv pre ja. Det er grunnen til at den ikke kan oppgraderes m psu'er; disse har i tidl Nait'er oppgradert den aktive pre-delen.e-h skrev:Nait 5i har vel en passiv pre innebygd. Stemmer ikke dette?
Er ute etter noe som ligner mer på et stuemøbel enn et hifirack selv. Er vel Clic og Montana det står mellom. Hvordan er det med kabelhull etc. på montana? Må man fram med stikksag på montana? Det får man jo fra fabrikk til Clic, siden dette er et dedikert hifimøbel.Valentino skrev:Nå vet jo ikke jeg hva Fraim koster da, men Montanaløsningen jeg har bestilt kommer på ca. 10 lapper. Den er ca. b138Xh73Xd47, er bygd opp av tre moduler med horisontal midtdeling og har to skuffer, en dør og sokkel som tilleggsvalg.
New Naim SUPERNAIT amplifier and Neat MOTIVE 1s; a marriage made in heaven - it's official!
The first published review of Naim Audio's new Supernait amp has appeared in the current (June) issue of Hi Fi Choice magazine. Malcolm Steward (who also wrote the very first review of the Neat Petite loudspeaker in 1991), used a pair of Motive 1 speakers to put the Supernait through its paces.
He concludes that "it turned out to be a marriage made in heaven. Each product gelled with the other to form what proved to be an intensely satisfying and dynamic musical joint venture....the Supernait and the Neats seemed able to dig deeper still into the music and get to those telling, often quite deeply submerged, nuances with immeasurable dexterity."
There has always been tremendous synergy between Naim electronics and Neat loudspeakers. We look forward to getting some hands-on experience with the Supernait in the near future.
Hele artikkelen:I mellemtiden buldrede Naim frem. Vereker fortsatte simpelthen med at markedsføre Mornington-Wests klassiske konstruktioner i blikdåser, der må have været affald fra den nærliggende Heinz dåsesuppefabrik, så ringe var de.
Og bra var det. Synes synd på den som må bygge så høyt ;DC._Alshus skrev:Var ikke noe som het Fraim da den artikkelen ble skrevet...
Er vel Kontrapunkt...Miles skrev:Hvilken dist. fører NAIM her i Norge nå ?