Og prisene har jo fått seg en hyggelig nedjustering over hele linjen.Griffenfeldt skrev:Da registrerer jeg at Kontrapunkt har lagt til både Dac og Ovator i prislisten. 21 tusen for dac og 62 tusen for Ovatoren.
og de ser svære ut! de kunne ha kosta mye mer uten at folk hadde protestert.Griffenfeldt skrev:62 tusen for Ovatoren.
Jepp.Vidar P skrev:Er det en av mine gamle Anthem 2 kanskje?
Koselig at de går litt på rundgangleon skrev:Jepp.Vidar P skrev:Er det en av mine gamle Anthem 2 kanskje?
Er det endelig svar? Kan man gjøre seg penger på et veddemål tro? Hehe.Fidelio skrev:KEF er sikkert bra, men Wilson Benesch forlater aldri lytterommet.
Hehe, du kom meg i forkjøpet, se disclaimer over.Vidar P skrev:Er det endelig svar? Kan man gjøre seg penger på et veddemål tro? Hehe.Fidelio skrev:KEF er sikkert bra, men Wilson Benesch forlater aldri lytterommet.
Ikke for det, WB er svære greier det. Liker de kjempegodt, og de er en forfriskende åpenbaring ift mye av disse hype-hifi-trøkk-liksom"holografi"-myeforpengene-høyttalerne som knapt klarer å skille en fagott fra en obo. Men iht aldri-si-aldri-prinsippet så kan man jo aldri vite hva som vil nå og okkupere ens erkjennelse på et senere tidspunkt
Mac eller PC spiller ingen rolle. Det eneste viktige er vel kvaliteten på digitalutgangen. Naim anbefaler toslink fra datamaskin, da dette ikke medfører en elektrisk kobling.leon skrev:"Vanlig pc eller mac sammen naim dac ?
Hva betyr noe i denne sammenhengen ?
Min opplevelse og inntrykk er at Mac og iTunes er for dem som ikke vil eller kan fikle med pc.leon skrev:"Vanlig pc eller mac sammen naim dac ?
Hva betyr noe i denne sammenhengen ?