NorCargo på besøk

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • argh

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.04.2006
    Innlegg
    716
    Antall liker
    0
    Jeg har kikket litt på riaa og fulgt med på gode råd.
    Intrykket så langt er jo dyrere jo bedre noe som ikke
    helt faller i smak hos en med industrilønn.
    Hvar inne og kikket på thorhauge riaa til 4600 dkr, til den
    prisen.... kan dette være rosinen? :eek:
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.457
    Antall liker
    26.477
    Torget vurderinger
    24
    Jeg har jeg ingen anelse argh. Men, det er jo kun en MM-riaa til den prisen, skal du ha til MC kommer nevnte head-amp i tillegg, da er du på 8600 DKR, pluss kabel, frakt og moms. Godt mulig det fortsatt er god riaa til prisen.

    Min nysgjerrighet i denne forbindelse er egentlig hvordan denne aktive, batteridrevne enheten (i likhet med Zyx) står seg mot passive løsninger. Er vår erfaring et uttrykk for PHA-200s fortreffelighet, eller opplever vi generelle fordelen ved aktiv drift?

    Men, det er frustrerende få erfaringer å spore.
     
    K

    kbwh

    Gjest
    Fosse skrev:
    Aktiv og billig tøs?
    Det tar et døgn før det siger inn her. Tøs er dansk for pike, selvfølgelig. Og noen få lapper er vel billig i denne sammenheng. Aktiv, hmmm? Har du støpsler nok da Fosse? Og kanskje enda viktigere: Kommer den i sort?
     

    gut_man

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2004
    Innlegg
    5.449
    Antall liker
    3.163
    Torget vurderinger
    6
    Sv: NorCargo på besøk

    gut_man skrev:
    Fosse skrev:
    Ja, Rouge slår meg å være et av de virkelig gode merkene der ute, eller dem er det forsåvidt mange av, men Rouge virker å være svært god lyd i herlig innpakking til sømmelige priser. Venter spent på utfallet gut_man.
    Jeg kjøpte tingen jeg ;D Tror jeg har solgt skjela mi til rørdjevelen nå jeg! Den magien som Rogue lokker fram av anlegget mitt, er så deilig oppløst og varm at det er en fryd å lytte til. Det er vel overflødig å nevne for deg som har erfart dette i lang tid selv. Dette var vel også som forventet fra min side. Det som imidlertid var mer overraskende, var bassfundamentet som er intet mindre enn imponerende fra denne 90w konstruksjonen. Bassen virker mer lineær, og spesielt mellombassen gjengis mye mer dynamisk og i mine ører korrekt (har stått skulder mot skulder med bassister med heftige bassrigger i mange år). Krellen min hadde ikke kjangs i bassområdet, og det er oppsiktsvekkende!! I tillegg gjengis instrumenter og stemmer mye bedre i lydbildet, og mede mer luft rundt hver(t) enkelt. Jeg er så sinnsykt godt fornøyd med denne lyden og har skrinlagt enhver tidligere planlagt investering. Jeg kikket litt på nye høyttalere, ekstern DAC osv. Nå må jeg nullstille meg og stille biasen i ørene mine på nytt ;D Nye ting kommer helt sikkert, men akkurat nå får jeg sitere deg Fosse; Det er så sinnsykt deilig når alt sitter! Sånn har jeg det nå. Jeg kan ikke forestille meg en bedre match til anlegget mitt enn disse 90 rørwattene, men det er vel bare helt til jeg presenteres for 150 rørwatt tenker jeg... Tror vi drøyer den en stund :-\
    Så mye for å være for snar til å konkludere. Føler meg som det vi her i distriktet kaller en vinglepi... Tempesten er en fantastisk flott og god forsterker, men nå har det ramlet uventede penger ned i lommene mine, og et fantastisk tilbud på en forsterkerkombo (ja rør tvers igjennom) har dukket opp. Så det blir ingen Tempest på meg. Har ikke lyst til å gå ut med detaljer enda, men tror trygt jeg kan si at dette er fra øverste hylle, og definitivt high end. Det inngår også et meget habilt riaa trinn (rørbasert selvfølgelig) med både MM og MC inngang i preen. Kanskje så interessant at Valentino lar seg lokke innom for en demo neste gang han er i gamlebyen ;)
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.457
    Antall liker
    26.477
    Torget vurderinger
    24
    Her skjer de forunderligste ting, frøken har vært på bytur alene. Ja, akkurat det i seg selv er like lite forunderlig som nytt, heller ikke det at hun kommer hjem med vinyl er nytt, i og for seg. Men, 180g pressing fra Pure Pleasure? For egen nytelse og regning? Det er ny proritering og Pure Pleasure!!!!

    Så, nå har sweethearten okkupert sweetspoten. Det er viktig å gi og ta i et forhold gutter. Det er vår!!!
    (Det er min tur til å gi samlivsveiledning etter å ha mottatt gode råd tidligere i tråden).

     

    FZ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Innlegg
    3.821
    Antall liker
    425
    Torget vurderinger
    3
    Fortsett å kjøpe roser til henne. Pene jenter som kjøper dyre vinyl-pressinger vokser ikke på trær.........
     
    P

    Parelius

    Gjest
    Det er megen ynde i Fosses hjem. Er frøkenen symbolsk i sine innkjøp av jomfruvinyl?

    Vi sees over helgen, Fosse. Nå setter jeg snuten mot Bergen og rikelig med malt. Herronen får stå på lager til tirsdag. Vi får litt å gjøre i neste uke!
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.457
    Antall liker
    26.477
    Torget vurderinger
    24
    Det kan virke som det hersker litt forvirring og misforståelse rundt de rosene (som var mange i antall og rekker en stutt fyr som undertegnede til livet), men de var faktisk til meg! Dessuten var jeg heldig å få et utrolig artig nøkkelknippe! Kanskje for å kunne ta opp konkurransen med Parelius som alltid har et bortimot komplett verktøyskrin på innerlommen.



    Ellers er The Third Face of Fame med Georgie Fame en flott sak, anbefales av begge.
     
    K

    kbwh

    Gjest
    Hvor livet var herlig da man var samboende og barnløs!

    Gutta mine hadde forandret ches Fosse til en slagmark fortere enn du kan si "Neiiii! Ikke napp nålefanen ut av Dynavectoren min!". I går fant de ut at de skulle lage kaffe. Det var heldigvis på tide å få rengjort Moccamasteren ordentlig.
     

    trondkj

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.12.2004
    Innlegg
    784
    Antall liker
    70
    Valentino skrev:
    Hvor livet var herlig da man var samboende og barnløs!

    Gutta mine hadde forandret ches Fosse til en slagmark fortere enn du kan si "Neiiii! Ikke napp nålefanen ut av Dynavectoren min!". I går fant de ut at de skulle lage kaffe. Det var heldigvis på tide å få rengjort Moccamasteren ordentlig.
    Se frem til den dagen da gutta har platespiller selv, og sier sånt som:"Pappa, du kjøpte vel to (eller tre) av den plata der?" Der er min gutt nå :D Platesamlinga er ikke mye trygg...
     

    gut_man

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2004
    Innlegg
    5.449
    Antall liker
    3.163
    Torget vurderinger
    6
    Valentino skrev:
    Hvor livet var herlig da man var samboende og barnløs!

    Gutta mine hadde forandret ches Fosse til en slagmark fortere enn du kan si "Neiiii! Ikke napp nålefanen ut av Dynavectoren min!". I går fant de ut at de skulle lage kaffe. Det var heldigvis på tide å få rengjort Moccamasteren ordentlig.
    Tell me all about it. Jeg har tidvis 6 barn i huset. To jenter og FIRE gutter, i alder 4-12 år... Noe av det første vi gjorde da vi startet rehabiliteringen av huset vårt, var hold dere fast: å innrede lytterom til far ;D Det kan virkelig lønne seg å legge inn femtegiret når det gjelder smøring så slipper man kanskje å legge hi fi hobbyen på hylla når det kommer barn i huset. Barn og hi fi lar seg fint kombinere hvis bare forholdene legges til rette :)
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.457
    Antall liker
    26.477
    Torget vurderinger
    24
    Måtehold gutter, kjenn begrensningens kunst! Hvorfor haste videre? Dame, jobb og hihi, i prioritert rekkefølge?
    Nei, denne "vil ha, vil ha" mentaliteten har jeg ikke sansen for.
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    9.074
    Antall liker
    29.496
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Hmmm, junior har hatt eget anlegg i et par år allerede, ( han er 13 nå ) det er det tryggeste, og selv om han har egen platespiller også, har han heldigvis bare lånt fra CD-bunken så langt....

    Ellers må jeg komplimentere med en særdeles underholdende, og inspirerende, tråd, Fosse! Kom litt sent inn i den, men har lest det hele, og her har skjedd ting - det er helt klart.
    Har ikke hatt så mye å si egentlig, det grøvste har da også blitt sagt av andre.
    Det har vært en fryd å følge utviklingen, anlegget er en fryd for øye - og å dømme etter de som har bært vitne; også en fryd for øret...

    ::)

    Lagga
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.457
    Antall liker
    26.477
    Torget vurderinger
    24
    Mange takk for hyggelig ord Lagga. Setter pris på at folk synes tråden er morsom, interessant og inspirerende.
    Det har vært en lang og spennende "reise" denne vinteren og våren. Jeg har blitt kjent med nye folk, og hatt mange trivelige besøk, faktisk dels på grunn av platespilleroppgraderingen.

    Det har vært lærerikt å ha så mye utstyr og så mange kunnskapsrike folk innom. Det å innvitere folk hjem og våge å få tilbakemeldinger på oppsettet har vært fruktbart for meg. Dette sammen med å komme seg rundt og høre andre oppsett er største hjelpen til bedre lyd i heimen. Har i hvert fall hjulpet meg veldig med å innse hva jeg har og hvor jeg vil.

    Jeg er nok ikke helt ferdig enda, men det er mulig vi ser sommer og badetemperaturer før det kommer nye produkter i heimen. Step-up, trafo, eller aktiv, og noen nye headshell for å eksperimentere med effektiv masse er det som står øverst på prioriteringslisten. Men, jeg har ingen hast. Vurderer som tidligere nevnt en Bent step-up, ikke minst fordi at om jeg skulle finne denne vesentlig mindre god enn PHA-200 så kan den videreselges for bortimot nypris.

    Når det gjelder platespiller nummer to så har samboeren min lenge ytret ønske om egen platespiller i et anlegg nummer to når den tid kommer at vi skaffer oss bosted med bedre plass. Så jeg følger faktisk litt med på bruktmarkedet for pene og billige platespillere også. Har et ønske om et anlegg nummer to bestående av f.eks Densen Beat-100, Denon DVD2900, Epos og en P3 eller annen bra og billig spiller.
     

    Brian7500

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    433
    Antall liker
    4
    Af ren og skær nysgerrighed Fosse. Og ret mig endelig hvis jeg tager fejl. Jeg er ikke så erfaren med vinyl.

    Men jeg har tænkt på, at siden du bruger Hovlands eget interne riaa trin til din HP-100. Kunne det så ikke være en mulighed, at bruge deres MC step-up også i stedet for en ekstern.

    Jeg ved godt at den måske ikke fungerer på samme måde som den step-up du har eller Dynavector PHA-200. Men er resultatet af det de gør ikke det samme?

    Tager jeg fejl?

    Så vidt jeg kunne forstå, koster MC trinet USD 550. Så det var da en forholdsvis billig løsning.
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.457
    Antall liker
    26.477
    Torget vurderinger
    24
    Hei Brian. Du har selvsagt rett vedrørende MC-trinnet. Dette lar seg etterinnstallere og er egentlig en intern step-up trafo. Men, jeg ønsket i grunnen en ekstern enhet for lettere å kunne justere gain, impedanse og mikse og matche (les: fleksibilitet). Men, jeg vurderte lenge den innebyggede enheten. Den hadde nok matchet Shelter 90X ganske godt, men jeg er redd det hadde blitt litt lite gain til XV-1S-en.

    Ellers hadde jeg bursdag idag, eller igår, og fikk blandt annet Brothers in Arms (2X180g), Speakers Corner: A Love Supreme/John Coltrane og Count Basie and the Kansas City 7. Dama har god smak og peiling..... Pinsen skal blandt annet brukes til å nyte herlig musikk på tung vinyl.
     

    Brian7500

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    433
    Antall liker
    4
    Fosse skrev:
    Hei Brian. Du har selvsagt rett vedrørende MC-trinnet. Dette lar seg etterinnstallere og er egentlig en intern step-up trafo. Men, jeg ønsket i grunnen en ekstern enhet for lettere å kunne justere gain, impedanse og mikse og matche (les: fleksibilitet). Men, jeg vurderte lenge den innebyggede enheten. Den hadde nok matchet Shelter 90X ganske godt, men jeg er redd det hadde blitt litt lite gain til XV-1S-en.

    Ellers hadde jeg bursdag idag, eller igår, og fikk blandt annet Brothers in Arms (2X180g), Speakers Corner: A Love Supreme/John Coltrane og Count Basie and the Kansas City 7. Dama har god smak og peiling..... Pinsen skal blandt annet brukes til å nyte herlig musikk på tung vinyl.
    Det er jo altid godt. Specielt med et vinylsetup som dit.

    Vi er begge heldige med kvinder med god samg for musik og hifi :)
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.918
    Antall liker
    29.394
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Fosse skrev:
    Ellers hadde jeg bursdag idag, eller igår, og fikk blandt annet Brothers in Arms (2X180g), Speakers Corner: A Love Supreme/John Coltrane og Count Basie and the Kansas City 7. Dama har god smak og peiling..... Pinsen skal blandt annet brukes til å nyte herlig musikk på tung vinyl.
    Gratulerer med vel overstått! :D
    mvh
     
    K

    kbwh

    Gjest
    Gratulerer med vel overstått, Fosse! Du er fremdeles ikke så så voksen at du skal slutte å leke forstår jeg jeg. Godt.
     

    Kjetil_M

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.08.2006
    Innlegg
    2.441
    Antall liker
    1.989
    Sted
    Bergen
    Fosse skrev:
    Ellers hadde jeg bursdag idag, eller igår, og fikk blandt annet Brothers in Arms (2X180g), Speakers Corner: A Love Supreme/John Coltrane og Count Basie and the Kansas City 7. Dama har god smak og peiling..... Pinsen skal blandt annet brukes til å nyte herlig musikk på tung vinyl.
    Gratulerer med vel overstått Fosse!!
    Håper du får en fin helg.

    Mvh
    Kjetil
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.457
    Antall liker
    26.477
    Torget vurderinger
    24
    Takker for det gutter :D.

    Valentino, man blir da aldri for gammel til å leke med platespillere og tilbehør?
    Nå er VPI-en ferdig med vaskejobben og jeg forsøker å slappe av til toner av Coltrane (temlig hektisk plate).


    Nå har jeg snart fått dokumentert hele anlegget i tråden.
     

    Vedlegg

    K

    Konrad_Johnsen

    Gjest
    Fosse skrev:
    Måtehold gutter, kjenn begrensningens kunst! Hvorfor haste videre? Dame, jobb og hihi, i prioritert rekkefølge?
    Nei, denne "vil ha, vil ha" mentaliteten har jeg ikke sansen for.
    hihi?
    Hva legges i denne litt tvedtydige beskrivelsen?
    Bedrives hihi i sene kveldstimer, og involverer det dame?

    Gratulerer med vel overstått!!

    Mvh
    Rolf
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.457
    Antall liker
    26.477
    Torget vurderinger
    24
    Nja, tvetydig?

    Hifi involverer stort sett alltid dame, jeg har foreløpig ikke dedikert lytterom. Skjønt idag er jeg alene hjemme og det er selvforsyning og enkel bespisning.

    Parelius, i min søken etter info om aktiv-passiv (vi er nå tilbake til vinyl) kom jeg over denne:
    Som Klyne tilhenger, har du info og kommentarer?
     
    P

    Parelius

    Gjest
    SK-2A formoder jeg. Den har et meget godt omdømme, men jeg har aldri hørt den. Tviler på om den matcher en Dynavector PHA-200! Er det den på Audiogon til USD 500? Jeg ville ha kjøpt den tvert! (Solgt allerede, ser jeg.)

    Gratulerer med vel overstått, forresten.
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.675
    Sted
    Hølen
    Gratulerer med vel overstått, Fosse.. :D For en fryd det må være å få slike presanger! Og hvilket nøkkelknippe!
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.457
    Antall liker
    26.477
    Torget vurderinger
    24
    Takker for det Parelius, takker for det. Vi får koble opp og låne øre til Herron ved først anledning. Det er helt rett, SK-2A dette her. Til den prisen hadde jeg også slått til om den ikke hadde gått så kjapt. Matche PHA-200 skal vel godt gjøres, men for $500 kunne man tatt sjansen (særlig etter å ha hørt annet Klyne hos deg).
     
    P

    Parelius

    Gjest
    Jepp, Fosse, det blir julaften på tirsdag når Herronene kommer inn i stua.
     

    KW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    6.388
    Antall liker
    389
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Fosse skrev:
    Hei Brian. Du har selvsagt rett vedrørende MC-trinnet. Dette lar seg etterinnstallere og er egentlig en intern step-up trafo. Men, jeg ønsket i grunnen en ekstern enhet for lettere å kunne justere gain, impedanse og mikse og matche (les: fleksibilitet). Men, jeg vurderte lenge den innebyggede enheten. Den hadde nok matchet Shelter 90X ganske godt, men jeg er redd det hadde blitt litt lite gain til XV-1S-en.

    Ellers hadde jeg bursdag idag, eller igår, og fikk blandt annet Brothers in Arms (2X180g), Speakers Corner: A Love Supreme/John Coltrane og Count Basie and the Kansas City 7. Dama har god smak og peiling..... Pinsen skal blandt annet brukes til å nyte herlig musikk på tung vinyl.
    Hadde du bursdag den 25 mai???????
    Eller bare bommer du på hvor tid du la inn dette innlegget ::)
    24 eller 25mai?
    25 mai og jeg burde ha ringt og gratulert deg som den 4 jeg kjenner som har bursdag på samme dag som meg selv, uansett gratulerer med dagen som har vært, det er ok med den 24 også ;D nesten på høyde med 25 ::)
    Mvh.KW
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.457
    Antall liker
    26.477
    Torget vurderinger
    24
    Gratulerer med dagen KW, du har tydligvis fått med deg hvilken dag som gjelder. Skal introdusere deg for bestemora mi, så kjenner du fem:)

    Ellers får vi se til å koble opp igjen snart, for det spiller kanon i heimen din om dagen. Fikk du orden på vinylriggen din forresten?
     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    519
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Hei igjen.
    Gratulerer med vel overstått Andre!
    Framdeles spennende å følge med i tråden, og alle disse nyinvesteringer o.l. hos dere pengesterke østlendinger!
    Sjekker tråden hver dag :)
     

    KW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    6.388
    Antall liker
    389
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Hei Fosse!
    Vet du at nå dukket det opp i den ene hjernehalvdelen min at vi faktisk fant ut dette for et års tid siden ;D(eller lengre) at vi hadde bursdag på samme dag ;D

    Nei, det er samme problem med vinyllyden, jeg kan jo teste med den andre, slik sett får jeg jo luket ut om det er hylle/akustikk eller selve pickup/spiller.
    Det er jo vær til slikt akkurat nå.
    Ja, det var godlyd her også med Caryen, god spiller det uten tvil.
    Det er visstnok et jordingsproblem med dacen min, snart fikset :)
    Skal ikke blande inn for mye for denne tråden uvesentlig, du ruler on med dine kjære analogsignaler, lykke til får vel snart ta en tur innom igjen.
    Mvh.KW
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.457
    Antall liker
    26.477
    Torget vurderinger
    24
    Godt å høre Hagto, men du kjenner meg, snarere prioriteringsvillig sørlending enn pengesterk østlending.

    Vi får håpe du finner ut av den vinylriggen KW. Men det hjalp jo når jeg holdt på hylla (demping)? Har du forsøkt å sette spilleren på annet underlag? Gulv eller benk, bare for å finne ut om det er den slagkraftige bassen du har som samler seg der i den innerste krok og setter hylla i viberasjon ved noen spesielle frekvenser? Kunne jo vært interessant å vite om det gjorde utslag mener jeg. Ellers er det klart at siden du er velsignet med flere spillere, armer, pickuper, riaa og gudene vet hva, ja endatil dobbelt opp med lytterom, så vil man jo lett kunne eliminere her? Hold oss oppdatert, for dette skal vi finne ut av. (Vi kan jo alltids teste en anne pickup på armen også, om vi skal eliminere fullt og helt mener jeg).

    Den Caryen spilte forresten forrykene i oppsettet ditt. Herlig rett og slett. Dessuten sparker den Karanen så ufattelig herlig liv og driv i de Cremonaene.
     

    KW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    6.388
    Antall liker
    389
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Fosse skrev:
    Men det hjalp jo når jeg holdt på hylla (demping)? Har du forsøkt å sette spilleren på annet underlag?
    Hei!
    Jepp! Det var nok hylla, eller rettere sagt (tror jeg) veggen som hylla er festet i som ikke er solid nok, særlig etter at nå har blitt et noe annet liv i Cremonaene (fortsatt basert på tro) ;)
    Satte spilleren rett på benken hvor annet står og problemet ble borte.
    Den "rare" klangen (etter min mening) ::) er fortsatt der men slik skal det nok ganske sikkert være, det er vel heller meg det er no galt med.
    Da vet jeg jo hva som er årsaken den dårlige vinylgjengivelsen (ved høyere lydtrykk) ;D
    Mvh.KW
     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    519
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Tenker du kjente det litt når Cableguy averterte høyttalerne sine, det gjorde ihvertfall jeg. Lurer på om de ble solgt?
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.457
    Antall liker
    26.477
    Torget vurderinger
    24
    Godt du fant ut av det KW, gjør det litt letter å leve med problemet, eller enklere å angripe det, om man velger dét.

    Å, du vet Hagto, det rykket i lommeboka. Men, så fant jeg ut at det kanskje gav større glede å stoppe opp og nyte vinterens analoge oppgraderinger. Ha, høyttaler i bakhode mens jeg leter etter head-amp og ikke gripe alle oppgraderinger og "cashe inn" alle gleder på én gang. Man kan bli litt likegyldig om man får for mye på én og samme tid. Men jeg har en stygg anelse om hva jeg jakter på av høyttaler neste gang.

    Tror de er solgt ja. Hadde vel blitt ditt tredje par det da?
     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    519
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Fosse skrev:
    Godt du fant ut av det KW, gjør det litt letter å leve med problemet, eller enklere å angripe det, om man velger dét.

    Å, du vet Hagto, det rykket i lommeboka. Men, så fant jeg ut at det kanskje gav større glede å stoppe opp og nyte vinterens analoge oppgraderinger. Ha, høyttaler i bakhode mens jeg leter etter head-amp og ikke gripe alle oppgraderinger og "cashe inn" alle gleder på én gang. Man kan bli litt likegyldig om man får for mye på én og samme tid. Men jeg har en stygg anelse om hva jeg jakter på av høyttaler neste gang.

    Tror de er solgt ja. Hadde vel blitt ditt tredje par det da?
    Slet noen dager ja, men syns det ble litt mye penger nå. Hadde blitt mitt tredje par, var på nippet til å gi inn bud :)
     

    argh

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.04.2006
    Innlegg
    716
    Antall liker
    0
    Hagto skrev:
    Fosse skrev:
    Godt du fant ut av det KW, gjør det litt letter å leve med problemet, eller enklere å angripe det, om man velger dét.

    Å, du vet Hagto, det rykket i lommeboka. Men, så fant jeg ut at det kanskje gav større glede å stoppe opp og nyte vinterens analoge oppgraderinger. Ha, høyttaler i bakhode mens jeg leter etter head-amp og ikke gripe alle oppgraderinger og "cashe inn" alle gleder på én gang. Man kan bli litt likegyldig om man får for mye på én og samme tid. Men jeg har en stygg anelse om hva jeg jakter på av høyttaler neste gang.

    Tror de er solgt ja. Hadde vel blitt ditt tredje par det da?
    Slet noen dager ja, men syns det ble litt mye penger nå. Hadde blitt mitt tredje par, var på nippet til å gi inn bud :)
    Hmmm
    Hvorfor solgte du denne høytaler typen 2 ganger når du vurderer den for 3 gang?
    Dekke inn poker gjeld eller?

    :) Terje
     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    519
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    argh skrev:
    Hagto skrev:
    Fosse skrev:
    Godt du fant ut av det KW, gjør det litt letter å leve med problemet, eller enklere å angripe det, om man velger dét.

    Å, du vet Hagto, det rykket i lommeboka. Men, så fant jeg ut at det kanskje gav større glede å stoppe opp og nyte vinterens analoge oppgraderinger. Ha, høyttaler i bakhode mens jeg leter etter head-amp og ikke gripe alle oppgraderinger og "cashe inn" alle gleder på én gang. Man kan bli litt likegyldig om man får for mye på én og samme tid. Men jeg har en stygg anelse om hva jeg jakter på av høyttaler neste gang.

    Tror de er solgt ja. Hadde vel blitt ditt tredje par det da?
    Slet noen dager ja, men syns det ble litt mye penger nå. Hadde blitt mitt tredje par, var på nippet til å gi inn bud :)
    Hmmm
    Hvorfor solgte du denne høytaler typen 2 ganger når du vurderer den for 3 gang?
    Dekke inn poker gjeld eller?

    :) Terje
    ;D
    Etter en stund så blir det alltid noe nytt som frister. Men Merlin har noe spesiellt som man ikke helt kan slippe tak i.
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.457
    Antall liker
    26.477
    Torget vurderinger
    24
    Jeg synes det er ganske så dekkende og moro jeg, at du vurdere "samme" høyttaler for tredje gang. He, he... det sier ikke så lite!
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    9.074
    Antall liker
    29.496
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Hagto skrev:
    Slet noen dager ja, men syns det ble litt mye penger nå. Hadde blitt mitt tredje par, var på nippet til å gi inn bud :)
    ;D ;D

    Kjenner meg igjen, jeg eier en Gyro Dec for tredje gang....... :)

    Mvh

    Lagga
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn