Mange takk for hyggelig ord Lagga. Setter pris på at folk synes tråden er morsom, interessant og inspirerende.
Det har vært en lang og spennende "reise" denne vinteren og våren. Jeg har blitt kjent med nye folk, og hatt mange trivelige besøk, faktisk dels på grunn av platespilleroppgraderingen.
Det har vært lærerikt å ha så mye utstyr og så mange kunnskapsrike folk innom. Det å innvitere folk hjem og våge å få tilbakemeldinger på oppsettet har vært fruktbart for meg. Dette sammen med å komme seg rundt og høre andre oppsett er største hjelpen til bedre lyd i heimen. Har i hvert fall hjulpet meg veldig med å innse hva jeg har og hvor jeg vil.
Jeg er nok ikke helt ferdig enda, men det er mulig vi ser sommer og badetemperaturer før det kommer nye produkter i heimen. Step-up, trafo, eller aktiv, og noen nye headshell for å eksperimentere med effektiv masse er det som står øverst på prioriteringslisten. Men, jeg har ingen hast. Vurderer som tidligere nevnt en Bent step-up, ikke minst fordi at om jeg skulle finne denne vesentlig mindre god enn PHA-200 så kan den videreselges for bortimot nypris.
Når det gjelder platespiller nummer to så har samboeren min lenge ytret ønske om egen platespiller i et anlegg nummer to når den tid kommer at vi skaffer oss bosted med bedre plass. Så jeg følger faktisk litt med på bruktmarkedet for pene og billige platespillere også. Har et ønske om et anlegg nummer to bestående av f.eks Densen Beat-100, Denon DVD2900, Epos og en P3 eller annen bra og billig spiller.