Takk, det samme Andre. Og takk for at jeg fikk komme over en tur når jeg først var i Oslo!
Det var en veldig hyggelig kveld. Her var det upper class hele veien. Nydelig rødvin, whiskey, kaffe, ost og kjeks, og ikke minst musikk og lyd.
Jo, vi deler absolutt oppfatninger og preferanser. Noe jeg gang på gang la merke til når vi snakket lyd og jeg visste hva det var du skulle fram til etter bare de de første ordene av ei setning
Jeg satt forøvrig bare å nikket...
Syns du overraskende godt hadde klart å temme de vanskelige harde betongflater som er i disse leilighetene. Dette merket jeg godt på "klappetesten". Selv om det ennå er litt igjen. Men roomtuning er et absolutt must i slike murhus. Lyden var helt i min gate; organisk, med mye "kjøtt og blod" på instrumenter og vokal. Høy grad av gjennomsiktighet, renhet og oppløsning i lydbildet. Dessuten en kjempeflott formidling av rom/ambience i opptakene. Dette er et anlegg som setter musikken i fokus, og alt annet blir liksom litt uvesentlig. Et eksempel på det var da Andre gjorde meg oppmerksom på at bredden i lydbildet kunne vært bedre, men dette var noe jeg overhodet ikke hadde lagt merke til, selv om det nok er tilfellet. Det er så betydningsløst i den store sammenhengen.
Jeg hadde aldri tidligere hørt en OTL forsterker, men denne var jeg veldig spent på. Og inntrykkene ble nok bekreftet av hva jeg tidligere hadde lest om disse; en rett-igjennom type lyd, dynamisk og veldig musikalsk riktig.
Takk for meg, og jeg tar svært gjerne turen innom dere igjen ved en høvelig anledning.
Espen.