M
musicus
Gjest
Er det noen som har erfaring, eller kjenner noen med erfaring av Oris urene i titan? (dykkerserien) Pro´s and Con´s !? ...
mvh
mvh
Har denne med titanlenke: http://www.oris.ch/collections/collections_detail.aspx?watchid=11&ln=enmusicus skrev:Er det noen som har erfaring, eller kjenner noen med erfaring av Oris urene i titan? (dykkerserien) Pro´s and Con´s !? ...
mvh
Takker for svar og erfaring, kunne godt tenke meg en slik, er det en 44 mm? Og hva ligger den på i pris, sånn ca (ta det gjerne på pm)?Sjuris skrev:Har denne med titanlenke: http://www.oris.ch/collections/collections_detail.aspx?watchid=11&ln=enmusicus skrev:Er det noen som har erfaring, eller kjenner noen med erfaring av Oris urene i titan? (dykkerserien) Pro´s and Con´s !? ...
mvh
Knallbra både kvalitet og pris synes jeg. Ikke voldsomt dyr i forhold til noen av de andre klokkene jeg har hatt,men ligger ikke tilbake kvalitesmessig eller ikke minst den kvalitetsfølelsen når du har den på handa for andre merker type Rolex,Breitling IWC osv.
Er ikke det bare en mere politisk korrekt måte å si at du har en lengsel tilbake til en tid der: " Menn var menn, biler var biler og kvinner,- jo kvinner var tilbehør! " ;DFosse skrev:Flott, gir assosiasjoner til Art Deco.
Ja, en av de få fine Breitlinger!! De fleste er jo så overspjåka at de mest likner perversutgavene av Rolex. For mye bling-bling blir lett skikkelig "harry", IMO.Sting skrev:Oi, en fin Breitling!
Ja, brødrene Tidemann har mange fristelser å by på. Også er de så fullstendig og genuint opptatt av klokker. Skulle nesten tro de var audiofile også.C. Alshus skrev:
Ja, det tok helt av. Nå er det stopp for en lang stund fremover.
Handlet hos Urmakermester Tidemann i Oslo.
Si at det er en 6000 med stållenke! Si at du lar den gå for en hyggelig pris. Min holder tida fint. Den går 5 minutter for fort, fordi jeg går 5 minutter for seint. Sånn har det vært siden jeg fikk den for rundt 11 år siden, men jeg har omsider slitt ut lenka. En kjapp runde på bygda endte med en prisantydning på kr. 7500,- for ny lenke....Voff skrev:Tror jeg må ha meg ny klokke snart. Tag-Heueren min forter nå 30min i døgnet!
Noen som har erfaring med å kjøpe klokke fra utlandet over nettet? Finner ikke denne i Norge....Voff skrev:Tror jeg må ha meg ny klokke snart. Tag-Heueren min forter nå 30min i døgnet! Den har alltid før sakket 5min i uka. Har brukt alt for mye penger på dette møkkauret som ingen får tilå gå korrekt . Billigere å kjøpe nytt ur.
Denne frister. Solcelleopplading og radiostyrt.
Nei. Det er en 2000 med stållenke:Zomby_Woof skrev:Si at det er en 6000 med stållenke! Si at du lar den gå for en hyggelig pris. Min holder tida fint. Den går 5 minutter for fort, fordi jeg går 5 minutter for seint. Sånn har det vært siden jeg fikk den for rundt 11 år siden, men jeg har omsider slitt ut lenka. En kjapp runde på bygda endte med en prisantydning på kr. 7500,- for ny lenke....
Vil bare henge meg på:MaKi skrev:Gratulerer med fantastisk GO, Alshus!
Har du noen bestemte leverandører du kan anbefale?pengesluk skrev:Har kjøpt rundt 15 stk. totalt fra utlandet, over ca. like mange år. Aldri hatt problemer eller blitt "blåst".
C. Alshus skrev:Ja, det tok helt av. Nå er det stopp for en lang stund fremover.
Handlet hos Urmakermester Tidemann i Oslo.
Er det ikke reell fare for at en klokke med solcelleopplading vil ha en tendens til å sakke i dette landet..Voff skrev:Tror jeg må ha meg ny klokke snart. Tag-Heueren min forter nå 30min i døgnet! Den har alltid før sakket 5min i uka. Har brukt alt for mye penger på dette møkkauret som ingen får tilå gå korrekt . Billigere å kjøpe nytt ur.
Nei, de trenger veldig lite lys.Karma skrev:Er det ikke reell fare for at en klokke med solcelleopplading vil ha en tendens til å sakke i dette landet..Voff skrev:Tror jeg må ha meg ny klokke snart. Tag-Heueren min forter nå 30min i døgnet! Den har alltid før sakket 5min i uka. Har brukt alt for mye penger på dette møkkauret som ingen får tilå gå korrekt . Billigere å kjøpe nytt ur.
Geir Kristiansen skrev:Noen som har erfaringer med denne?
Seiko Premier SRX001P1