atletico
Overivrig entusiast
Bevilget meg denne...
Vedlegg
-
30.6 KB Visninger: 666
det er sikkertBrasse skrev:Fantastisk vakkert, det nye uret til Alshus jr.
da er jeg mann, med et nødskrik.Proffen skrev:Det var da jæskla tell fuzz rundt tjukkelsen på håndledd...xerxes skrev:Må bare litt kjepphest: Noen spesielle grunner til at håndledd måles i "? Det finnes da mange andre avlagte måleenheter som vil forvirre folk flest enda mer. Du kunne for eksempel si 1/914 furlong?pengesluk skrev:Har store problemer med standard ur, som ofte har 7" eller 7,5" mens omkretsen på mitt håndledd er ca. 8,5" eller et parogtyve cm. Som regel betyr dette ekstra ledd dersom det er lenke, og/eller skifte av reim.
Min enkle definisjon er som følger: En mann kan ikke gripe rundt sitt eget håndledd, slik at tommel og langfing berører hverandre.... ;D
mvh
Proffen
Bruk tidssonen.no, mye kjøp og salg av rolex derBalticThor skrev:Rolex submariner grønn ring med sort urskive! Dette er vel den eneste rolexen jeg ville kjøpt..og det vil jeg! Men til en billigst mulig pris. Vet noen her hvordan og hvor jeg skal handle? Jeg snakker brukt her.. Er det mulig å komme ned på tyvetallet?
Går det an å spørre om hvor du kjøpte den?epi skrev:Steinhart Ocean - for de som synes ekte Rolex blir for harry ;D Koster 2 130,- +frakt og mva.
Har ikke kjøpt, bare snust på. Blir ikke komfortabel med forstørrelsen over datoen. Men den kan handles direkte fra Steinhart.Super skrev:Går det an å spørre om hvor du kjøpte den?
Solgte akkurat min 16610LV som er klokken du sikter til. Du kommer nok aldri ned på 20 tallet på den klokken. Den er om mulig dyrere i utlandet.BalticThor skrev:Rolex submariner grønn ring med sort urskive! Dette er vel den eneste rolexen jeg ville kjøpt..og det vil jeg! Men til en billigst mulig pris. Vet noen her hvordan og hvor jeg skal handle? Jeg snakker brukt her.. Er det mulig å komme ned på tyvetallet?
Hvis man finner noe harry så kjøper man da for pokker ikke kopi av det!epi skrev:Steinhart Ocean - for de som synes ekte Rolex blir for harry ;D Koster 2 130,- +frakt og mva.
Jo ved nærmere ettertanke så kanskje? Det blir i så fall på en måte noe av det samme som homeopati. Du vet den teorien som går på at jo mindre det er av virkestoffet i medisinen jo mer effekt har den! :-\Fosse skrev:Hvis man finner noe harry så kjøper man da for pokker ikke kopi av det!epi skrev:Steinhart Ocean - for de som synes ekte Rolex blir for harry ;D Koster 2 130,- +frakt og mva.
Ironi er vanskelig over nettFosse skrev:Hvis man finner noe harry så kjøper man da for pokker ikke kopi av det!
;DThe sporty exclusiveness of the OCEAN 1 GREEN" makes it stand out from other diver watches.
Fin klokke!montesi skrev:Min nye. Lett og god for en håndverker 2 698.- hos urmarker schjelderup.
Gjelder dette kun stål? Gull?decibelius skrev:Mange kule klokker her, men jeg fikser ikke og ha metall mot huden. Litt synd det.
Gjelder alt metall.C. Alshus skrev:Gjelder dette kun stål? Gull?decibelius skrev:Mange kule klokker her, men jeg fikser ikke og ha metall mot huden. Litt synd det.
Min mest brukte klokke har mest glass mot armen.
Det kunne vært en ide.Ekorrefaen skrev:Kan anbefale nato strap om du ikke liker å ha klokka rett mot huden. da får du en remse med skinn/stoff imellom.
Samt at det ser fantastisk ut
Kanskje ikke noen estetisk nytelse den Nato-reima, men man slipper jaffal metall mot huden.Ekorrefaen skrev:Her har du bilde av en på Nato
;DC. Alshus skrev:Min mest brukte klokke har mest glass mot armen.
Takk. Er veldig fornøyd. Nei, vurderte vel ikke kinetic. Dette er vel helt egne modeller som også ser anderledes ut?Karma skrev:Fin klokke!montesi skrev:Min nye. Lett og god for en håndverker 2 698.- hos urmarker schjelderup.
Vurderte du Kinetic?
Uff! De fleste klokkene jeg finner har mineralglass....Lille_Adam skrev:Mineralglass er kun til sporadisk finbruk; det riper like lett som en middels stiv dessertgelè.
Kjøp på ebay! Der har jeg gjort en rekke klokke-kupp!!Voff skrev:Nå har jeg bestemt meg. Det blir ny klokke. Ikke en sabla dyr en heller. Tag Heueren min koster nok minst 2000kr å få justert/reparert. Jeg brukte 5000kr på den for 2.5 år siden. Totalt har vedlikeholdskostnadene oversteget innkjøpsprisen. Den har forøvrig aldri gått presis.
Mye billige ur på Amazon. Noen som har kjøp derfra?
Hvordan er slitestyrken på mineralglass? Tag Heueren min har et totalt ripefritt glass; ikke èn ripe etter ti år - tror det er safirglass eller?