Opeth

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Cundis

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2005
    Innlegg
    2.770
    Antall liker
    500
    Sted
    Stockholm
    prnesse skrev:
    Fikk denne i sist uke.
    På dvd'n mener de at nåværende besetning er den beste som har vært til nå..
    Hehe, hvilket band sier ikke det når de har fått et nytt medlem.. Selv syns jeg Martin Lopez er en langt bedre trommeslager enn Martin Axenrot. Mer "sprell og oppfinnsomhet" på en måte. Men dette er selvfølgelig smak og behag :)
     

    Rokko

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.12.2004
    Innlegg
    248
    Antall liker
    5
    Har vært så heldig å fått følge Opeth siden de ga ut Orchid, og har selvfølgelig handlet inn alt jeg har kommet over. Har vært raskt ute og snappet til meg alt de har gitt ut på vinyl (Både picturediscer og singler....alt). Har også sett de live alle de gangene de har spilt i norge, en gang i London og på Melloboat, noe som var sinnsykt artig. Har truffet Mikael to ganger her i norge. Han sender meg en gang iblant mail med musikk som er bra (Da snakker vi prog selvfølgelig). I '03 traff jeg han på Råkk Rålls, og han lurte på noe om jeg visste av noe norsk prog. Høst var det eneste jeg kom på...

    Han bidrar vel på ei låt på Ihsahn's nye plate. Er vel derfor den plata er så bra....:)
    Herr Wilson produserte vel bare Blackwater Park og D&D.
     

    prnesse

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2005
    Innlegg
    1.525
    Antall liker
    321
    Sted
    Southwest
    Torget vurderinger
    2
    Hehe, hvilket band sier ikke det når de har fått et nytt medlem.. Selv syns jeg Martin Lopez er en langt bedre trommeslager enn Martin Axenrot. Mer "sprell og oppfinnsomhet" på en måte. Men dette er selvfølgelig smak og behag :)



    Sant nok, ingen er like. Ikke trommisser heller.

    He reminded me a little of Gene Hoglan in that sense that he has an amazing ability to memorize music. Gene instantly knew how to play our songs and so does Axe. Our very first rehearsal with him was pretty fucking inspiring as we played "Deliverance" the whole way through without any major fuck ups. I was gobsmacked! And so were the other guys. There´s no time to loose really. We started rehearsing the setlist and everything went real smooth. However much we might have missed Lopez we certainly didn´t have any problems anymore with the health of the band.



    Men det må jo være en lettelse å dra på turne med en person som du kan stole på.
     

    vosten

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.07.2003
    Innlegg
    280
    Antall liker
    40
    Nå er Blackwater Park, Damnation og Deliverance tilgjengelig på vinyl! 180 gr med fine cover. Fikk dem for ca 200 kr stk inkl frakt fra amazon.co.uk.
     

    vargen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2007
    Innlegg
    1.545
    Antall liker
    208
    Sted
    Oppland
    Vegard Ostensjo skrev:
    Nå er Blackwater Park, Damnation og Deliverance tilgjengelig på vinyl! 180 gr med fine cover. Fikk dem for ca 200 kr stk inkl frakt fra amazon.co.uk.
    Kan tenke meg det høres krem ut! Fikk i dag en kjempedemo på vinyl, akkurat nå husker jeg ikke artisten, men det låt rått! Har selv til nå hatt lite med vinyl å gjøre, men det kommer vel til å endre seg:)
     

    shaunv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2006
    Innlegg
    1.577
    Antall liker
    67
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    19
    Spesielt damnation og blackwater park hørtes fristende ut på vinyl:O
     

    vosten

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.07.2003
    Innlegg
    280
    Antall liker
    40
    Spiller Damnation på 180 gr vinyl nå ;D

    Nydelig!

    Anbefales. Kjempelyd og!
     

    prnesse

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2005
    Innlegg
    1.525
    Antall liker
    321
    Sted
    Southwest
    Torget vurderinger
    2
    Er i det nysgjerrige hjørnet i kveld. Noen som vet om disse skribleriene på Watershed har noen mening?
     

    Vedlegg

    vargen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2007
    Innlegg
    1.545
    Antall liker
    208
    Sted
    Oppland
    prnesse:
    Det har faktisk jeg lurt på og. Hadde vært spennende om noen fant ut hva dette betyr. Noen som melder seg frivillig?:)
     

    Rokko

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.12.2004
    Innlegg
    248
    Antall liker
    5
    Symbolen gitt bokstaver (basert på hvilke bokstaver som brukes mest)
    ebehindillfindthattheyearsiassedusbyionceuionatime carriedaburdeneinsideisengalastgoodbyeabrokenrhyme ihadenderlinedtheresanoceanofsorrowinyoeasorrowinm eisaidthatilovedeternalschemesiclingtomyiastlikech ildishreamsiiromisedtostayandheldmybreathiwentfara wayaburdensogreatweighsheavyonoldandwitheredbelief stheswiftsolutioncrumblesbeneaththmocknotesofamast eriiecestillyoualwaysstartrunningtowardsthelightfr omthemoonwesawamothercryandleftasiacehereyoufeltab andonediinaflockoffriendssingingairaisefortheadawa itedthefaceofthemoontoascendandfollowedthesoundiny ourheadwillthechildrencrywhentheirmotherdiesandint heautumnoftheirliveswilltheyfeelthesamewhenyougeto ptofherewhenyouleavemebehindyoullfindthattheyearsi assudusbyisawamovemeneintheireyesthatsaidinolonger knewthewayihadgivenuitheghostaiassivemindsubmittof earandthewaitforredemitionathandwaitingtofailwases edbyafatherssonintheyearofhissovereignridusofyourp udgementheiraiiarentfleeingyoursorrowsiushingyiurs iiritawaycomehereinsidendtellmehowhowinmyfinaldays idfindtherhymeinvisiblekingdyingirocessionofwoestr uckdownbysorrowtheskinisamirroryheeyeshollowwithig iorancehealthrunnsfromyourliistuckedinandsafeinawo rldofsleeiandicanseeyouridingthroughthefieldsofsor rwherlongingformecomingdwnlikehailwhydidyoeleaveme andcriesoutfortherestlesswillalsodiethisfutiletest drownedintheleveeofdeceitinandicanseeyouridingthro ughthefieldsofsorrowaselectionculledfromthedamnedd rawingalifelineofoeafriendiiedinyourroomandsoughtt hebirthofafollowerkeitinsideouridleraceyourmothert oldmetostayandyourfathertoldmeyostaytheysaidimthei bsonnowandtheytoldyouthatyouhtdnerexistedrestyourh eadnwdontyoucrydonteveraskthereasonwhyyouarestucki narouteofconfusionchangingandwaitingandseekingthet ruthofitallandagainheridesinitsseitemberandhecovet sthegulliblefailinagainskeletalwishhunterathosandl iescastfromthethroneofsecrecydeathinhiseyeswaiting siirallingpudgementirovokedintherainstheinsecttrus tbelieveryourbodyavehicleto
    Det blir da
    SHETOLDMEWHYSHETOLDMELIESALWAYSTAKECAREOFTHISITOLD HERHO
    WIVEALWAYSSTAYEDALWAYSWAITINGFORNOTHINGLOCKTHECHIL DREN
    AWAYFROMHARMTHEYRENOLONGERYOURREASONWHYMYBESTFRIEN DWH
    OIDBEENSUPPORTINGFINANCIALLYTOLDMEIWASNOTHINGWITHO UTHIM
    THATAPRILDAYITURNEDTOMYFRIENDSNOTHINGTOSAYIWROTEDO W
    NANAMEANDREADITTWICEIWALLOWEDINSHAMEYEARSINYOURHEA RTMO
    MENTOFDOUBTLIVESTORNAPARTSECONDFROMNOWOBROTHERYOUA REAKIL
    LERANDYOUTARGETYOURSELFIWISHYOUHADNEVERCOMEBACKFOR USTO
    SEETHBECKONINGENDIFDEATHSHOULDTAKEMENOWCOUNTMYMIST AK
    ESANDLETMETHROUGHATINYDROPOFBLOODWASVISIBLEBETWEEN HERFIN
    GERSSHEGAVEMETHECUPOFCOFFEEANDSAIDILIKEYOUIHAVEALW AYSLIK
    EDYOUVERYVERYMUCHYOUHAVETAKENMORETHANWEVERECEIVEDA ND
    THEOCEANOFSORROWISYOUPEARLSBEFORESWINETHEYARENOTHI NGBUTB
    LINDSUBMITTONOTHINGANDSWALLOWMYSPITOFSCORNTHESKINI SAMIR
    RORTHEYESHOLLOWWITHIGNORANCEHEALTHRUNSFROMYOURLIPS TUCK
    EDINANDSAFEINAWORLDOFSLEEPSEEKINGTHEWEAKNESSOFTHEP SYCHEA
    WHISPERFROMTHEHEARTOFEVILLURINGTHEMALLINTODESPAIRP RESENT
    INGTHEGOODSOFASAVIOURTHEBARRENWASTEISYOURLANDYOURC ROPS
    THEYWERESOWNTODIEANDTHEPRIDEOFAMOTHERBROUGHTFLAWSI NAMO
    THERSSONICYROADSBENEATHMYFEETLEDMETHROUGHWASTELAND SOF
    DECEITTHEREISASURREALPAINTINGONHERWALLLOOKINGATITI COULDN
    TDECIDEWHETHERTHEPERSONINITWASLOOKINGATMEORWALKING AWAYF
    ROMMEIHADMADEITYEARSAGOANDITWASMADEASASELFPORTRAIT OFTH
    EFUTUREMETHEADDRESSISALREADYMARKEDDOWNINMYMAPIAMVE RYF
    AMILIARWITHTHEPLACEASIDSTUDIEDITSINCEIDREWTHEMAPAT AGEH
    ELDHIMINYOURARMSYOURFEVERSSUBSIDEALWAYSSAFEFROMHAR MKEPT
    DEMONSINSIDETHELIQUIDISINYOURTHROATONEHOPELESSDELI GHTSO
    MANYYEARSTOCLEANTHESLATEENDLESSDESPAIRWITHINITSWAK EHIS
    TOUCHSOILINGWHATUSEDTOBECLEANHISGAZEBURNINGONTHEED GEOFO
    URDREAMSNOMOREANDTHELOVEFROMAFATHEROVERHEARDUSTALK INGINA
    SMOKEOFLOSTHOPETHELANGUAGEOFAPARTINGSOCLEARANDSOTR UEOVER
    HEARDUSTALKINGHEARHIMSPEWINGFORTHAMEANINGTOMISERAB LELIES
    SEETHETWISTEDHANDFDOUBTSEALTHEAFFAIRALLTHOSEYEARSC ARI
    NGFORALIARABENEFITROADTHATISWINDINGHIGHERYOUAREAMO THTOO
    CLOSETOTHEFIRETHELIGHTCOMESONTHSIGNALFORUSTOACTOUR LIV
    ESYOUWAITBENEATHTHEWHITESHEETSANDYOUWAITFOREVERSHE WAS
    TRYINGTOGETMYATTENTIONBYGETTINGOVERLYINTOXICATED
    SHESAIDIHADCHANGEDHERLIFEANDTHATONEDAYWEWOULDBEMAR RIEDW
    EALLLEFTYOUALONEWHENIGETOUTOFHEREWHENILEAVEYO
    Deler av tekstene...

    Torgeir
     

    vargen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2007
    Innlegg
    1.545
    Antall liker
    208
    Sted
    Oppland
    Oioi! Takk for det:D Trur nesten jeg må sette på Watershed i dag!
     

    mikefish

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Innlegg
    4.960
    Antall liker
    517
    du verden ! har denne platen på dobbel vinyl,samt kopi av cd'en.de gjør sin flid med album-art'en desse svenskene 8)

    mvh. s,
     

    prnesse

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2005
    Innlegg
    1.525
    Antall liker
    321
    Sted
    Southwest
    Torget vurderinger
    2
    Fikk en mail i dag som jeg ikke kunne si nei til. :-*
    Etter at jeg hadde kjøpt billettene og pulsen var dalende oppdaget jeg at konserten i Essen var i midt i påskeuken, så da er jo påskeferien for 2010 spikret. ;D
    Dette jo bare bli helt konge!
    Noen andre som skal til Essen, Stockholm eller London?


    Dear Per Nesse



    You're receiving this letter because you purchased something on our Omerch web store or that you've subscribed to our news letter. That must mean you're a fan and fans is who we love.



    Perhaps you've already heard the news that we're celebrating the 20th anniversary of our band with 6 very special shows next year and we'd hereby like to offer you, our beloved fan the first chance to get VIP packages for each of these shows.



    We've got some pretty cool stuff lined up for this such as a sweet looking laminated VIP pass which will allow you to come in early in the day so you can watch how we sound check (which is actually boring as hell but we figured you'd might like to see how these things work). Sound check usually starts around 4pm-ish. Then we'll take you back stage for a meet n greet with all of us, splitting you up in groups so you can be sure you'll get some proper one on one time to fire off some questions you've always wanted to ask or just get some stuff signed.



    At some venues you’ll be asked to leave after the meet n greet (for security reasons set by the venues which are beyond our control) until doors open again and at some venues you’ll be able to stay and wait until the show starts. If you’re at one of the venues where you’ll be asked to leave we’ve arranged that anyone who can show a VIP pass at the door can get into the venue again at least ten minutes before the doors open to the standard ticket holders so you’ll be guaranteed of a short cue at the wardrobe and you can calmly head off to stand or sit wherever you like.

    The Lichtburg venue in Essen will be quite special as it’s a completely seated venue. We’ve reserved the first two rows of the balcony for our VIP’s at this one so you’re still close enough to see our nose hair but far enough for not having to smell our breath. (and that’s a good thing, trust me!)



    At the venue you’ll also get a nice Opeth rucksack which will be filled with a Ltd. Edition t-shirt, unique to each show, a signed tour programme and a copy of the Blackwater Park special edition CD/DVD which includes a 5.1 mix and a 30-minute, never-before-seen documentary, all nicely packaged in a hard cover digipack (to be released end of March via Sony Music so don’t buy it already if it’s out before the show!)



    That just about sums it up for now. We’ll be playing the Blackwater Park album in its entirety followed by another set which will include songs we’ve rarely or never played live before. All in all more than two hours of Opeth. Exciting times for our band and we hope that you’ll be there to share it with us!
     

    vargen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2007
    Innlegg
    1.545
    Antall liker
    208
    Sted
    Oppland
    Jeg vurderer sterkt å ta turen til Stockholm. Hvor får man kjøpt billetter? :)
     

    prnesse

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2005
    Innlegg
    1.525
    Antall liker
    321
    Sted
    Southwest
    Torget vurderinger
    2
    The VIP tickets are exclusively available though the Omerch webstores:

    For the European shows go to: http://www.bandstores.co.uk/shop/opeth/ and click on “Tickets Pre-order”

    For the US shows go to: http://www.omerch.com/Opeth/ and click on “Tickets”

    (Standard tickets for the Royal Albert Hall and the NYC and LA dates will also available through these links. Public on-sale for ALL dates will be Monday, Dec 7th through the normal ticket channels)



    Login is: opeth

    Password is: tickets



    See you at the show!

    Opeth

    ;)
     

    vargen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2007
    Innlegg
    1.545
    Antall liker
    208
    Sted
    Oppland
    Fant den akkurat selv.:) 155 Euro er mye kronasjer, men en får veldig mye igjen for det her, mener nå jeg. Jeg får bare krysse fingre og andre kroppsdeler for at det er noen VIP-billetter igjen i januar.
     

    prnesse

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2005
    Innlegg
    1.525
    Antall liker
    321
    Sted
    Southwest
    Torget vurderinger
    2
    Da var Essen turen unnagjort. Kjempebra konsert med hele Black Water Park i 1. sett, og med 1 sang fra hvert album i 2. sett. Og endelig spillte de Harlequin Forest.
     

    Vedlegg

    atonal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.09.2006
    Innlegg
    3.258
    Antall liker
    425
    Sted
    Friedrichstadt
    Sikkert heftig konsert, dette :) Kult at de spilte fra hele Blackwater Park, en knall skive.
     

    atonal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.09.2006
    Innlegg
    3.258
    Antall liker
    425
    Sted
    Friedrichstadt
    Bestilte nylig dette settet fra Roadrunner Records, av opptaket i Royal Albert Hall:



    OPETH - In Live Concert at the Royal Albert Hall (2DVD/3CD)
    As part of the ongoing celebration of their 20th anniversary, Sweden’s Opeth is releasing live footage and audio from the band’s recent performance at London’s famed Royal Albert Hall. In Live Concert at the Royal Albert Hall, due out 9/21/10, is a fierce testament to Opeth’s continued success in the progressive metal community. Opeth performed two sets that evening- the first of Blackwater Park in its entirety and the second, a chronologically arranged selection of material from the rest of Opeth’s extensive catalogue.

    5 disc set that consists of 2-DVD’s and 3 CD’s. The set not only includes the legendary evening captured on video but the concert’s live audio in its entirety as well. Bonus DVD features include an exclusive interview and the behind-the-scenes documentary, On Tour with Opeth. DVD’s are in 5.1 Dolby surround sound, produced and mixed by Jens Bogren
     

    vargen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2007
    Innlegg
    1.545
    Antall liker
    208
    Sted
    Oppland
    atonal skrev:
    Bestilte nylig dette settet fra Roadrunner Records, av opptaket i Royal Albert Hall:



    OPETH - In Live Concert at the Royal Albert Hall (2DVD/3CD)
    As part of the ongoing celebration of their 20th anniversary, Sweden’s Opeth is releasing live footage and audio from the band’s recent performance at London’s famed Royal Albert Hall. In Live Concert at the Royal Albert Hall, due out 9/21/10, is a fierce testament to Opeth’s continued success in the progressive metal community. Opeth performed two sets that evening- the first of Blackwater Park in its entirety and the second, a chronologically arranged selection of material from the rest of Opeth’s extensive catalogue.

    5 disc set that consists of 2-DVD’s and 3 CD’s. The set not only includes the legendary evening captured on video but the concert’s live audio in its entirety as well. Bonus DVD features include an exclusive interview and the behind-the-scenes documentary, On Tour with Opeth. DVD’s are in 5.1 Dolby surround sound, produced and mixed by Jens Bogren
    Samme her.:) Relativt billig for 2DVD/3CD-settet, trur jeg betalte $22 eller noe i den duren. Vinylsettet var dog noget dyrere, med sine $123. Spennende utgivelse! :)
     

    atonal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.09.2006
    Innlegg
    3.258
    Antall liker
    425
    Sted
    Friedrichstadt
    Synes det var utrolig billig med $22 pluss frakt! Jeg vurderte litt å bestille vinylpakka men tror det bare hadde fått meg til å ønske å oppgradere vinylriggen ;)
     

    vargen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2007
    Innlegg
    1.545
    Antall liker
    208
    Sted
    Oppland
    atonal skrev:
    Synes det var utrolig billig med $22 pluss frakt! Jeg vurderte litt å bestille vinylpakka men tror det bare hadde fått meg til å ønske å oppgradere vinylriggen ;)
    Hehe.;)

    Vel, spørs når jeg får den tilsendt, er såpass gjerrig at jeg valgte den billigste fraktmetoden, og der var det nevnt at frakta kunne ta 1-6 uker.:p
     

    prnesse

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2005
    Innlegg
    1.525
    Antall liker
    321
    Sted
    Southwest
    Torget vurderinger
    2
    Det er vel en god ide ja. Satser på at det er bra greier.
    Klipp fra andre konserter kom kanskje også med sa de under omvisningen i Essen. Håper de viser en tysk (tror jeg) jente. Det er noe av det beste headbangingen som jeg noen gang har sett, og det er lite. :D
    Hun må ha en oksenakke. Aldri har jeg sett 1.5 meter hår flagre så til de grader. Finnes sikkert ikke hårføner hjemme der i huset. På slutten stod det flere i en liten flokk å banget. Forstår enda ikke at de overlevde, for dette må være risikosport.

    ps: takk for tipset.
     
    J

    J.J

    Gjest
    Har bestilt jeg oxo ... takker for tipset .. skjønner jeg må henge mer med i svingene ... :-X

    OPETH er Fett !!

    Sett dem bare et par ganger live ...
     

    prnesse

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2005
    Innlegg
    1.525
    Antall liker
    321
    Sted
    Southwest
    Torget vurderinger
    2
    Da har jeg hørt gjennom Royal Albert Hall konserten og er ganske så fornøyd.
    Men personlig ville jeg heller hatt opptak av Lichtburg konserten, der var det ikke så mye irriterende gauling mellom sangene. Greit med "goe gang" men ikke på konsertopptak er nå min mening.
    Tror faktisk de spillte bedre i Essen også, men sånn er det vel alltid.
    Alltid fornøyelig med ekstra materialet som Opeth pleier ha med. Denne gang var det fansen som hadde stilt spørsmålene til Mikael, som han svarte på. Blant annet at Åkesson var meget glad i mat, Axe oppførte seg som om han hadde adhd, Mendez var en "pain in the ass" tidligere men var nå en han stolte 100% på og Wiberg var den rolige av dem og kunne virke litt mismodig. Skulle nok ha slått av en prat med Per i Essen, for han klagde litt på dvd'n at han som regel sto i et hjørne for seg selv under disse seansene. Men jeg ble jo drit nervøs da jeg ramlet inn døren og plutselig stod ansikt til ansikt med bandet. :D
    Opeth hadde også sansen for disse gruppe visittene av fansen.
    Alt i alt vel brukte penger.
    At jeg selv er med på et opptak gjør det bare ekstra morsomt. ;D
     

    vargen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2007
    Innlegg
    1.545
    Antall liker
    208
    Sted
    Oppland
    prnesse:

    Mitt eksemplar er på vei oppover fra Østlandet, skal nytes senere i uka. Har du fått hørt/sett gjennom hele pakka?
    Hvor er det vi skal se etter deg? ;)
     

    Stivert

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.12.2003
    Innlegg
    644
    Antall liker
    3
    Opeth e jo et skitt band....not, kødd til side. For de av dåkk som ikke bli redd av den harde sia av opeth, anbefale æ bloodbath, resurrection through carnage!! Mikael på vocal

    mvh
     

    shaunv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2006
    Innlegg
    1.577
    Antall liker
    67
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    19
    Stivert skrev:
    Opeth e jo et skitt band....not, kødd til side. For de av dåkk som ikke bli redd av den harde sia av opeth, anbefale æ bloodbath, resurrection through carnage!! Mikael på vocal

    mvh
    Finnes den i svart gull montro??
     

    Stivert

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.12.2003
    Innlegg
    644
    Antall liker
    3
    Høre på The Lotus Eater fra Watershed, steik fin låt ;D

    mvh
     

    vargen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2007
    Innlegg
    1.545
    Antall liker
    208
    Sted
    Oppland
    Ser gjennom første DVD'n nå, moro å se det norske flagget som henger på gjerdet ved scena. Alt i alt en kjempegod produksjon, lyden er kjempebra, og bildet er mange ganger bedre enn jeg trudde det skulle være. Nå er det bare å gjøre litt skolearbeid, før jeg ser DVD nr.2.

    Anbefales virkelig, om du er Opeth-fan! :)
     
    J

    J.J

    Gjest
    Jeg er spent - noen som har fått hørt noe på www ??
    Er nysgjerrig på om den nye gitaristen som kom inn for et par år siden eller noe ... har bidratt mer ??


    Og om det er positivt for Opeth ....
     

    prnesse

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2005
    Innlegg
    1.525
    Antall liker
    321
    Sted
    Southwest
    Torget vurderinger
    2
    jan#jan skrev:
    Jeg er spent - noen som har fått hørt noe på www ??
    Er nysgjerrig på om den nye gitaristen som kom inn for et par år siden eller noe ... har bidratt mer ??


    Og om det er positivt for Opeth ....
    Han blir nok holdt stramt i tøylene av Mikael, og det trenger han. Hvis ikke hadde han antagelig tatt over det han kunne av gitarspilling. Noe han sikkert er klar over selv. :D
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn