Lovte meg selv tidligere i desember at nå var det innkjøpsstopp, men det gikk til helvete i dag.
Hvor i landet bor du? Her var det jaggu mye godtDet stemmer Townes. Det er en kar ved navn Teo Musso oppi Piemonte som brygger dette ølet. Navnet er Baladin. Ølet blir lagret på fat. Mielika har nydelige honningtoner. Har et par tre i skapet.
Isaac er en hveteøl som er veldig floral. Frisk. Finnes her.
Her er resten fra dagens handel.
Fasan, kanskje noen vil ta turen på nyåret for litt øl/brennevin og musikk?
Det var veldig hyggelig sagt cash.. Setter pris på en slik tilbakemelding Driver smått å planlegger de neste par brygga.. Takk igjen for hjelpen med Debby. Fantastisk plate, særlig med godt øl til/Lasseman
Nå har jeg tømt de 3 flaskor jeg fikk av deg, makaløst bra hjemme brygg virkelig!!! Black Ipa'n kanske nått av det beste jeg smakt i kategorien Amber ale og Brown ale håller også meget høy klass.
/Roger
Smaker ganske mye pepperkake av den ser, men er ganske fin til lutefisk av alle ting!Litt nissebestefar som er litt ram i smaken(av mangel på bedre ord). Fyldig øl som passer til Jul, men usikker på om det er helt etter min smak. 9 %.
Vis vedlegget 234684
Kvalitetsøl fra Boston. Det er en grunn til at det er så vanskelig å komme inn på Harvard og MITFyker rundt i New York i småsjappene og handler inn 6pac etter 6pac. dette var overraskende bra
Vis vedlegget 233493
Et godt og lettdrikkelig "spyleøl" dette her ja. Jeg er nesten nødt til å like det da jeg er oppvokst i nettop Hillevåg, man støtter da såklart lokalt brygg ! Er også enig at de har forbedret seg kraftig i smaken etter oppstart.Her er min nye favorittpils:
Vis vedlegget 235029
Lervig ble etablert som en protest mot at Orkla/Ringnes la ned Tou for mange år siden. Ølet var en skuffelse ved lansering ettersom de prøvde å etterape smaken i det originale Tou skvipet. Nå i høst har jeg lært og erfart at de har justert kursen kraftig de seneste årene. De som liker pils bør smake på dette.
Broren til denne jo De kan lage øl i Kansas!På en Bergenstur i høst var jeg innom "Dickens" og prøvde denne.
Anbefales sterkt, fåes på polet.