HåkonN skrev:
Greit nok at HFS velger å ha en høyere takhøyde, men de brukerene som utnytter seg av høyden i sin helhet bør kanskje også se inn i seg selv før de snakker om hvor forferdelig det er blitt?
Alt i beste mening.
Nå vet jeg ikke hvor lenge du har frekventert her inne, til tross for Rolex klokker og moderator status på andre forum, men, man skal ikke se så veldig langt tilbake før man husker ett bedre og sunnere klima her inne, dessverre, synes tendensen å være at tråd etter tråd kuppes av ett visst antall bjellesauer som breker ivei på hvorferdelig det er at noen ting koster mer enn annet og at tråd etter tråd kuppes av de samme bjellesauene der det etterlyses ABX, dbt´s, dokumentasjoner av høy vitenskapeliggrad og faens oldemor, mange drar seg fra å starte en tråd med ett annet utgangspunkt enn det som kan falle de argeste kritikerene for øyet, hvem faen gidder skrive om hyggelige opplevelser, undringer på ett folkelig nivå mm..når det nesten garantert ender opp i en dreining av tråden til noe lignende dette.
At noen bedriver teoretisk jukking for sin egen fortreffelighet er ok for meg, men finn noen andre å ta ut markeringsbehovet på, det behøver ikke være återkommende i hver en tråd som kunne vært interessant å følge.
Dessverre, er det vel bare ett ytterst fåtall som har kompetansen å følge det nivået det ofte legges opp til av flere( jeg besitter den ikke), og den retoriske klubba svinges vel flittigst av de wannbee´s som vil gi inntrykk av å ha større klokskap og erfaring enn de faktisk besitter, jeg kaller det dusteri, og hykleri, for det hele er da kledd i ridderlighetens kappe om at vi må opplyse folket om det forferdelige svindleriet i denne mørke bransjen og hobbien, må skjønne, så får de fisefine av dere ha meg unnskyldt Fransken.
I beste mening.
mvh