TakkerGratulerer med fin MC !
Herlig at sesongen endelig er i gang![]()
Greit med litt giring siden jeg har automat i begge bileneDet er gode sykler. Lettkjørte og enkle å holde. Effekten er bra nok i dem til vanlig bruk. Min blir litt overkill. Men er litt moro det ogEr dere noe ferske i gamet, så er det lurt å begynne med noe som er lett å håndtere rent kraftmessig. Det som er kjekt med litt mer kubikk er at man slipper å gire like mye som med mindre kubikk. Kjør pent
Sesongen er vel begynt for dere også?
Jo giring er greitGreit med litt giring siden jeg har automat i begge bileneDet er gode sykler. Lettkjørte og enkle å holde. Effekten er bra nok i dem til vanlig bruk. Min blir litt overkill. Men er litt moro det ogEr dere noe ferske i gamet, så er det lurt å begynne med noe som er lett å håndtere rent kraftmessig. Det som er kjekt med litt mer kubikk er at man slipper å gire like mye som med mindre kubikk. Kjør pent
Sesongen er vel begynt for dere også?
Sesongen har startet og vi tar det pent. Skal på "rustløser" på Trøgstad gocartbane om 14 dager for å blir litt varm i trøya igjen
Var på førstesiden i lokalavisen dagen etter jeg fikk lappen, men har ikke tenkt å havne der igjen
(ble tatt bilde av under MC mot mobbing
).
Ja deilig at det er mulig å bruke 2 hjul igjen. Saltingen er over for denne gang og tempen på dagtid er tosifret. Får bare håpe på en fin sommer og høst
![]()
Ja deilig at det er mulig å bruke 2 hjul igjen. Saltingen er over for denne gang og tempen på dagtid er tosifret. Får bare håpe på en fin sommer og høst
![]()
La oss håpe det
Husker med gru sommeren for to år siden da jeg kjøpte min. Det begynte å regne hver fordømte gang jeg tok i garasjeportåpneren.....
Da var det godt å kunne trøste seg med hifi og rør![]()
Ja det var Dac 30 jeg tenkt på, men den kan jo falle i smak hos deg med ditt utstyrTakker for svarPrimare Dac30 du tenker på da? Hadde en slik selv. Joda, helt top notch kan det vel ikke være til en nypris på 5000 kr. Skal være en reservedac til min Denon PMA 2000R forsterker. Men greit å vite hva man kan forvente
![]()
HeiHei,
Artig å se at C1 Signature har fått stå såpass lenge! Skjønner jo av tråden her at det har vært andre prioriteringer i sommer, men likevelHvordan gikk med med Aune?
Takker for tilbud. Skal vurderesKan få teste en roksan black om du tørblir ikke i bruk på noen dager om det frister.
TakkGrattis med ny forsterker Øyvind,er enig,accuphase ser fantastisk ut. Blir spennende å lese din vurdering av denne matchen,gleder meg selv vilt til å få C1 i hus for første gang om noen dager. Da blir det matching med Plinius og Octave og får se hva som passer best av de kombinasjonene. Ellers vurderer jeg Audia Flight FLS10,men det koster å være kar,og da må jeg selge unna en del komponenter=) skal se om jeg får hørt den først og fremst ,og tar det derifra.
Tusen takkGratulerer så mye med fantastisk flott forsterker
mvh
Jeg og. Men nå er ventetiden overse der.. venta litt på den..![]()
Takker AndersJøss. Accuphase hos deg, Øyvind. Ikke verst
Gratulerer med en forhåpentligvis en drøm av en forsterker![]()
Ha ha.... rettet fra Sove til OveMed Sove tenk!
O
Ikke ennåHa ha.... rettet fra Sove til OveMed Sove tenk!
OSå slapp er du vel ikke
![]()
Gratulerer så mye.Ja da var Accuphase E-408 kommet i husFått prøvd den noen sanger. Imponerende lyd her. Veldig musikalsk hvis man kan samle inntrykkene under 1 ord
Jepp, fornøyd..... Takk Ove for hyggelig handel
Nærmere inntrykk kommer etter litt bruk.
Vis vedlegget 504728 Vis vedlegget 504729
Takk takkJa da var Accuphase E-408 kommet i husFått prøvd den noen sanger. Imponerende lyd her. Veldig musikalsk hvis man kan samle inntrykkene under 1 ord
Jepp, fornøyd..... Takk Ove for hyggelig handel
Nærmere inntrykk kommer etter litt bruk.
Gratulerer så mye.
Tipper det låter flott![]()
Ja det låter ypperlig dette. Ikke fått hørt så mye enda, men det jeg har fått hørt en særs oppegående
![]()
Takk for detGratulerer med ny forsterker Øyvind!
Kan du si noe om hvordan du opplever lyden med denne Accuphase forsterkeren kontra Bladelius Thor III (som du vel har hatt) på Dynaudio C1 høyttalerne dine?