Neida.. Mulig det er Hegelen som gjør at det ikke er mørkt?
Focal kunne vert artig å fått testa ja.. mitt soleklare favoritt merke i bilstereo tiden.
Å det er de fleste som ligger der, men ikke ACDC enda..
Metallica, Iron Maiden, Cinderella, Motorhead, Gun's roses , Lita Ford, Wasp, Saxon, Tnt, Kiss, Manowar, Dio, Judas Priest, Montley -crue, osv,...
Jørn (litt ny, men dritbra) -... og sjekk ut en rimelig ny - lokal gruppe fra Sogn og Fjordane - Spitfire med sangen "Ms McKagan" - se gjerne den på youtube.
Neida.. Mulig det er Hegelen som gjør at det ikke er mørkt + er litt trøkk i bassen?
Focal kunne vert artig å fått testa ja.. mitt soleklare favoritt merke i bilstereo tiden.
Å det er de fleste som ligger der, men ikke ACDC enda..
Metallica, Iron Maiden, Cinderella, Motorhead, Gun's roses , Lita Ford, Wasp, Saxon, Tnt, Kiss, Manowar, Dio, Judas Priest, Montley -crue, osv,...
Jørn (litt ny, men dritbra) -... og sjekk ut en rimelig ny - lokal gruppe fra Sogn og Fjordane - Spitfire med sangen "Ms McKagan" - se gjerne den på youtube.
Du kan jo søke opp Lovemusikk eller Frank Sellevoll... jeg har mange spillelister og det du etterspør ligger i mappen som heter rock'en roll trur eg