Jeg melder meg frivillig ;DNår dette en vakker dag står på plass, ja da ber jeg inn til lyttekveld for de som vil. Da skal standarden settes en gang for alle ;D ;D
Audionote og patos var sinnsykt sammen.
Neida, bare dobbelt sett med kimber 4vs som jeg tvinnet for at de skal ligge litt greiere.Nye høytt. kabler også? Så flettede ut
Ikke no særlig. Joda, de funker greit nok. Til prisen veldig godt, men noen BM kabel er det så langt derifra.Ahh, hvordan er disse i forhold til BM Rev?
Disse kjenner jeg ikke, men jeg har ikke hatt veldig positive erfaringer med å tweake patos. Var en del positive ting som skjedde når jeg prøvde hovland kondiser i delefilterne, men også et par negative ting. Bytte av internkabling har jeg også forsøkt, men endte opp med orginalen til slutt.Har et par L401 mkII, som neppe blir byttet ut med det første.
Hvilke oppgraderinger og tweaks anbefales for disse?
Elementbytter?
Delefilterbytte, oppgradering?
Jumpere (bruker nå de originale) ?
Internkabling?
Annet?
Tror det er Norsk lyd og bilde som er oslo-forhandler.
Er ganske sikker på at de fører ikke patos mer. Men JFSsoundsystems ligger vel også i drammen, og de har patos.http://www.norskhificenter.no/hoyttalere.asp#patos
Disse er i Drammen.
En god jul med andre ordGod jul til alle patosvenner!!
Har Symphonic III AMT på lån i jula ;D
de har vel ikke drukket vel??? ;DWAZZUUUUPPP ;D
O
En riktig god jul kan man si ;D Paal Flaata har besørget julestemningen med Christmas Island her...En god jul med andre ord
Låter det bra? skal du handle?
Edit: 50 sider ;D
Lekre italienereFerrari?
Ahh, jeg er nok på "feil" kontinent når det gjelder bil daLekre italienere