Nei og jaSlenger på ett patos spørsmål til, til dere som lever for merket ;D
Stemmer det et Moen har null tro på kabler og har intern kabler alà tlf ledninger i sine konstruksjoner og at dette også er nevnt på hjemmesida?
Har ikke sett selv, bare hørt av en hi-fi bekjent
For å være helt ærlig har jeg aldri hørt noe særlig forskjell med og uten spikes. Helt til jeg testet BCD. De er dyre men etter min mening verdt pengene. Når jeg første gang testet de slet jeg med hard diskant. Denne forsvant når BCD kom under høyttalerene. Trodde ikke helt mine egne ører. Selv om du ikke sliter med hard diskant, vil BCD gi mye mer kropp til diskanten og det er vil ikke så dumt? I tillegg gjør de bra ting med resten av frekvensene, men det får du finne ut av selv Lån de med hjem er mitt råd og se hva de kan gjøre hos deg.Stemmer, det var Ludo jeg kjøpte de av. Regner med han angrer fælt. ;D
Er disse BCD'ene spisse nok til å gå igjennom 10mm teppe? De bør vel stå i gulvplatene under for å få rette forankringen.
Ser på sidene til PM at de koster 2 laken, men det står ikke hvor mange man da får.
Er de virkelig verdt prisen?
Nei, egentlig ikke. Fikk låne en av en kompis noen timer, så rakk ikke jobbe noe med plassering og innstillinger, men den viste absolutt kvaliteter syns jeg. Til musikk er den ihvertfall mye bedre enn lyric 10. Renere og mer definert.Hei! Jeg er ny her på forumet og lurer litt på en sub fra Patos Lyric 12". Er det noen som kjenner til denne høytaleren.
Hva har du kjøpt nå da Ludo?Stemmer, det var Ludo jeg kjøpte de av.
Akkurat nå har jeg ingenting, tester ut diverse saker for å se hva som kan passe. Har hatt en kraftig ommøblering av stua så vi får se hva det blir til, men ingenting er avklart...Hva har du kjøpt nå da Ludo?
1) JaHeisan Patos venner
Så det jeg lurer på om Lyric 402 mkIII blir noe skritt tilbake eller ? Det jeg ønsker er at det ikke blir for lyst i toppen, slik som Helicon kan bli på høyt volum. Eller burde jeg gå for Symphonic II eller III. Er det et stort skritt fra Lyric ??
Ække rart Allison synge pent ;D
Nå har vi endelig fått nytt kamera(på tide) slutt på dårlige mobilbilder. Holder også på med litt kabelrydding.
Deilig og slappe av etter jobb med Alison Krauss som synger så pent...
Jepp. Orginal skinnene må bort. En liten stump kimber 4tc er sikkert ikke det dummeste man kan bruke.Noen som har erfaringer med jumpere på Lyric-serien. Kan tenke meg å slippe å kjøpe til 1-2000 kr så en tykk kopperledning er et alternativ.
Åpen for andre forslag.
Gir det stor effekt å bytte ut den originale koplingen?
Har ikke handlet enda nei, ble litt usikker nå etter jeg har snakket med Patos. De sier Lyric 402 mk3 spiller bedre en gammle Symphonic III.Da må i såfall alle elementer + delefilter byttes....
Har du handlet eller?