Pedalkraft

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• R

RoDa

Gjest
    Sjakk, vann og filmtitting.....

Skulle nesten tro pedalen har vegring mot å spille musikk etter å ha vært der hvor himmelens egne synger sammen... ;D

(Først lurte jeg på hva slags frekvensgang det var som var plottet med de grønne søylene, mer bassheving enn på Hedemarken jo!)

R

N

nb

Gjest
    Jeg drakk Vossvann på en Jazzklubb i New York for noen år siden, kom etter hvert litt i prat med bartenderen, sa jeg var fra Norge og lurte på om han visste at det var norsk vann han serverte. Det visste han. Jeg fortalte han at man fikk en liten kopp vossvann gratis når man tok toget i Norge. "No way!" sa han. Jeg spurte om han trodde på at ymse slike designervann fra Norge faktisk er tappet av vann som kommer fra isbreer. Det gjorde han ikke. Jeg fortalte han at det var de faktisk. Og så var Russel Malone, exgitaristen til Diana Krall med lokale venner klar for neste sett.

Vannkaraffeltrikset med tomflaskene er for øvrig velbrukt. Var temmelig mange som gikk rundt med en slik flaske og etterfyllte i springen når jeg studerte.

Men først og fremst: Gratulerer til Magnus.

R

Roysen

Gjest
    Pedal,

Ingen skal beskylde deg for å ha problemer med å ordlegge deg for å skape underholdende lesing. Ønsker meg deg som ny redaktør i Fidelity når det nå ser ut som Vadseth søker sin erstatter. Jeg regner imidlertid med at det blir med ønskedrømmen og at du allerede har din tid fullbooket.

Hvordan går det meg veggppolstringen forresten?

Mvh
    Roysen

SAL

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.10.2006
    Antall liker
    4.652
    Torget vurderinger
    10
    nb skrev:
    Jeg drakk Vossvann på en Jazzklubb i New York for noen år siden, kom etter hvert litt i prat med bartenderen, sa jeg var fra Norge og lurte på om han visste at det var norsk vann han serverte. Det visste han. Jeg fortalte han at man fikk en liten kopp vossvann gratis når man tok toget i Norge. "No way!" sa han. Jeg spurte om han trodde på at ymse slike designervann fra Norge faktisk er tappet av vann som kommer fra isbreer. Det gjorde han ikke. Jeg fortalte han at det var de faktisk. Og så var Russel Malone, exgitaristen til Diana Krall med lokale venner klar for neste sett.

Vannkaraffeltrikset med tomflaskene er for øvrig velbrukt. Var temmelig mange som gikk rundt med en slik flaske og etterfyllte i springen når jeg studerte.

Men først og fremst: Gratulerer til Magnus.
    Du drakk vann på en jazzklubb i New York for noen år siden, er ikke du 19 nå da? ;)

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    God søndag til deg, Petter. :) Nå virker det som det har skjedd enormt mye hos deg siden sist! Kanskje det er på sin plass å invitere seg selv på en lytteseanse med noen klassiske, audiofile nøtterosekaker og litt kaffe, så kan jeg til gjengjeld ta med noe spennende og godt lydende du definitivt ikke har rippet til harddisk enda...? ;D

pedal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Antall liker
    4.529
    Torget vurderinger
    1
    Valentino skrev:
    Huh, hos deg også? Må være noe som går dette her, pedal. Svinehifliensa?
    Kona fikk raptus da jeg foreslo å polstre stueveggen, mens diverse andre huslige gjøremål samler støv. Så det hele er utsatt til nyttåret. Har også byttet til DP 6.52 som jeg skal bruke i bassen. Men den går ikke i racket(!) sånn uten videre, så her skal det også bygges om litt.

Trond og Roysen, vi tar opp tråden i januar igjen!

----------

Lo-Fi:
    Musikk kan nytes helt uavhengig av lydkvalitet. Nå går det i progrock for fulle mugger i bilen og på iPoden. Har nettopp hatt en tyngre fordypning/oppfriskning i Manfred Manns Earth Band. Nå er det Gentle Giant som står for tur. Var på biblioteket i går og lånte hjem 4 titler.

pedal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Antall liker
    4.529
    Torget vurderinger
    1
    kaap skrev:
    pedal skrev:
    ...Har også byttet til DP 6.52 som jeg skal bruke i bassen...
    Hvordan var overgangen fra A1b til 6.52?
    mvh Kai
    Vet ikke. Har ikke fått sjekket ut nøye nok. Min A1b var jo blodtrimmet, så ikke nødvendigvis noen forskjell å snakke om. Får se (høre) når alt er up and running på nyåret!

Skink_123

Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Antall liker
    1.448
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    pedal skrev:
    Valentino skrev:
    Huh, hos deg også? Må være noe som går dette her, pedal. Svinehifliensa?
    Kona fikk raptus da jeg foreslo å polstre stueveggen, mens diverse andre huslige gjøremål samler støv. Så det hele er utsatt til nyttåret. Har også byttet til DP 6.52 som jeg skal bruke i bassen. Men den går ikke i racket(!) sånn uten videre, så her skal det også bygges om litt.

Trond og Roysen, vi tar opp tråden i januar igjen!

----------

Lo-Fi:
    Musikk kan nytes helt uavhengig av lydkvalitet. Nå går det i progrock for fulle mugger i bilen og på iPoden. Har nettopp hatt en tyngre fordypning/oppfriskning i Manfred Manns Earth Band. Nå er det Gentle Giant som står for tur. Var på biblioteket i går og lånte hjem 4 titler.
    Få med deg Blinded by the Light med Manfred M E B, og _hele_ katalogen til GG når du først er i gang! GG har sykt mange ting som kommer fram på et godt anlegg.

!!!

hifiguru

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    Syns faktisk Chance-albmet til MEB er litt kult også, har en LP hvor knitringen tar seg skikkelig opp når "For you" nærmer seg (Springsteen låt?) Skikkelig late 70's synther + spaceship-tema innimellom. Retrobombe i 2009! :D

pedal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Antall liker
    4.529
    Torget vurderinger
    1
    Beam me up, Scotty!

Kickstartet julen i helgen med herrelag. En logistikkfeil resulterte i en kasse med Aas Juleøl Premium. De første gutta som selvbetjente seg i kjøleskapet fikk seg en 9% overraskelse. Her snakker vi EKTE nisseøl, fordi nisse det blir du etter noen slike.

I kveld litt moderat midtukefyll. Det vil si gjentesting av årets juleøl. Først en flaske CB juleøl klasse F. Den gikk ned rimelig kjapt. Litt uforløst, jeg skjønte at jeg drakk den for fort, for kald. Derfor ny flaske. Denne gangen i stort amerikansk Cognacglass. Hvorfor ikke? Det ligner jo litt på Leffe sine. Lot den stå og akklimatisere seg i glasset. Helte den sakte, for å bevare kullsyren. Ellers blir juleølet litt døllt. Fin, fin smak.

Til dessert trakk jeg opp en Aas Juleøl Premium. Viktig at den ikke er for (kjøleskap)kald. Dette er virkelig mat for Mons! En smaksopplevelse uten annen spise enn restene i en Pringles boks. Ja, jeg synes juleølet godt kan drikkes alene etter måltidet. Stjerner og planeter. Dette brygget tar deg med på en overjordisk reise.

Kveldens kulturelle innslag bestod i Star Trek på DVD. Da Spook tuppet Kirk ut av Enterprises, og han landet på isplaneten, så begynte jeg allerede å glede meg til oppfølgeren. Filmen er super, anbefales alle sci-fi entusiaster. Lett blanding av knyttneveslagsmål og Warp drive.

Vedlegg

SAL

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.10.2006
    Antall liker
    4.652
    Torget vurderinger
    10
    Herlig, vennligst "PM over" en Aas Juleøl! ;)

Mvh.
    SAL

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.759
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    sci-fi er fett.

hvordan ser din topp 15 ut, pedal?

her er min:

2001 (kubrick)
    alien (scott)
    blade runner (scott)
    matrix (warchovskis)
    solaris (tarkovskij)
    empire strikes back (kershner)
    star trek (abrams)
    terminator 2 (cameron)
    close encounter of the third kind (spielberg)
    wall-e (stanton)
    terminator 1 (cameron)
    sunshine (boyle)
    planet of the apes (schaffner)
    star trek 2: the wrath of khan (meyer)
    men in black (sonnenfeld)

hmmm...dette ble vanskelig, gitt.
    topp 40, da begynner det å hjelpe...

emotikon

Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Antall liker
    2.996
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Bra tiltak Pedal :)

Må bare vise denne:
    Mange snakker om det, men en bekjent av meg har denne julekalenderen i år-

Slike kasser er perfekt som kalender, i og med at det er plass til 24 flasker. Alle div. juleøl selvfølgelig.

Her var 1.des. flasken hans, og i og med at han er erketrondhjæmmer ble det denne:

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    9.272
    Torget vurderinger
    1
    Mest flasker i denne bildetråden jo..!! ;D

Mvh.

tore_v1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2007
    Antall liker
    102
    Torget vurderinger
    2
    Vi hadde juleøl-test her på lørdagen.. Husket på å fylle ut skjema for resultatene, så det eneste som gjenstår er å samle inn alle vurderingene, og oppsummere..

Kan slenge inn det vi kom frem til, det ble testet både pol-øl og klasse D.

pedal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Antall liker
    4.529
    Torget vurderinger
    1
    hifiguru skrev:
    Syns faktisk Chance-albmet til MEB er litt kult også, har en LP hvor knitringen tar seg skikkelig opp når "For you" nærmer seg (Springsteen låt?) Skikkelig late 70's synther + spaceship-tema innimellom. Retrobombe i 2009! :D
    Skink_123 skrev:
    Få med deg Blinded by the Light med Manfred M E B, og _hele_ katalogen til GG når du først er i gang! GG har sykt mange ting som kommer fram på et godt anlegg.
    MMEB bedre enn Pink Floyd?!
    I alle fall har de ei albumrekke som bare Genesis og noen få andre band matcher innenfor samme sjanger. 8 sammenhengende album på like mange år av hhv. høy klasse, nesten-klassiker og klassiker status. Fra 1973 – 81:
    Messin’
    Solar Fire
    The Good Earth
    Nightingales and Bombers
    The Roaring Silence
    Watch
    Angel Station
    Chance

Messin’ var litt uforløst og på Chance hadde pop’en tatt overhand, men ellers ei sjelden god albumrekke.

Nå har jeg fått en overdose progrock. Kjører detox med Dylan Biograph boksen.
    Gentle Giant venter i kulissene. Gleder meg til å lytte skikkelig på disse.

pedal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Antall liker
    4.529
    Torget vurderinger
    1
    tore_v1 skrev:
    Kan slenge inn det vi kom frem til, det ble testet både pol-øl og klasse D.
    Kjør på med øl-test resultatene! Dere brukte altså svarskjema og greier? Jøss, det er skikkelig seriøst. Eller kanskje bare klok av skade etter sist gang? ;D Etter min smak MÅ man på polet for å få den ekte juleølsmaken. Juleøl med pilsstyrke smaker bare, ehhh, som pils med juleølsmak.

Skål tomte_v1!

McLaren

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Antall liker
    275
    Torget vurderinger
    11
    Hver mandag fra 10.00 til 12.00 har Radio Resepsjonen på P3 den store internasjonale øltesten.

FM 93.5 i Oslo. Absolutt verdt og få med seg, enten på luften eller podcast.

McLaren

pedal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Antall liker
    4.529
    Torget vurderinger
    1
    Gago skrev:
    sci-fi er fett.

hvordan ser din topp 15 ut, pedal?

her er min:

2001 (kubrick)
    alien (scott)
    blade runner (scott)
    matrix (warchovskis)
    solaris (tarkovskij)
    empire strikes back (kershner)
    star trek (abrams)
    terminator 2 (cameron)
    close encounter of the third kind (spielberg)
    wall-e (stanton)
    terminator 1 (cameron)
    sunshine (boyle)
    planet of the apes (schaffner)
    star trek 2: the wrath of khan (meyer)
    men in black (sonnenfeld)

hmmm...dette ble vanskelig, gitt.
    topp 40, da begynner det å hjelpe...
    Noen har sci-fi gen, andre har det ikke. Jeg tror det langt på vei er en guttegreie. Romraketter, laserstråler, Galactus og andre usannsynligheter. Jeg har i hvertfall ikke truffet noen damer som henger med her. (Kona sovnet på Colloseum da vi så Ringenes Herre...).

For min del begynte det med Romlingane og Sam's Trylleball på barnetv. Husker godt Lyn Gordon i s/h på Harstad kino primo 70-tallet. På det aller mest spennende punktet i filmen, der Jens Lyn slåss mot en monsterblekksprut, der stoppet forestillingen og lysene ble slått på. Alle ungene i salen skrek og buet av misnøye. Filmen var så lang at den ble sendt over 2 dager. Litt sånn Cinema Paradiso.

Fyttikatta hvor svært det var å se Star Wars for første gang. Litt senere kom Superman, den var ikke så bra. Og så gikk det slag i slag med Spielberg & co. Mye sci-fi kom ikke opp på norske kinoer, så det gjaldt å lete i videohyllene. Alt gikk ned på høykant. Godt og dårlig.
    I dag har teknologien gitt sci-fi sjangeren ny giv. Nå er liksom "alt" mulig å manipulere med spesialeffekter. Det gjør det jo enda bedre, selv om litt av "sjarmen" er borte.

-Jeg ble aldri noen Trekkie. Har heller ikke sett den originale Solaris filmen. Wall-e skal snart sees på DVD. Men ellers kunne din liste ha vært min liste!

Jeg supplerer med noen titler til:
    -Rollerball på VHS m/barsk James Caan i hovedrollen.
    -The Man Who Fell to Earth. En høydare for meg som David Bowie fan.
    -The Thing. Gjensyn med Snake!
    -Mad Max I
    -The Fly. (spooky!)
    -Brazil. (Mesterverk!)
    -Predator (den første).
    -Total Recall (tøff da den kom, men har ikke helt tålt tidens tann).

PS: I kveld er det Pan's Labyrint på filmmenyen. Ja, du gjetter riktig, kona er på julebord: Sci-fi i spillern, beina og flaskene på bordet!

Skink_123

Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Antall liker
    1.448
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    pedal skrev:
    hifiguru skrev:
    Skink_123 skrev:
    MMEB bedre enn Pink Floyd?!
    I alle fall har de ei albumrekke som bare Genesis og noen få andre band matcher innenfor samme sjanger. 8 sammenhengende album på like mange år av hhv. høy klasse, nesten-klassiker og klassiker status. Fra 1973 – 81:
    Messin’
    Solar Fire
    The Good Earth
    Nightingales and Bombers
    The Roaring Silence
    Watch
    Angel Station
    Chance

Messin’ var litt uforløst og på Chance hadde pop’en tatt overhand, men ellers ei sjelden god albumrekke.

Nå har jeg fått en overdose progrock. Kjører detox med Dylan Biograph boksen.
    Gentle Giant venter i kulissene. Gleder meg til å lytte skikkelig på disse.
    De måtte jo dra Kerry Minear ut av studio for å få gitt ut platene, hehe :D Han ville bare bli der :p

atonal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.09.2006
    Antall liker
    425
    Sted
    Friedrichstadt
    Mye fint å lese både om progrock og sci-fi her :) Er selv en ihuga sci-fi fan siden fatter`n i sin tid dro meg med på kino for å se 2001 (tror jeg var rundt 12 år gammel). Skjønte ikke noe av filmen den gang, men den gjorde solid inntrykk. Begynte å lese sci-fi på originalspråket i tenårene, det gikk mest i Isaac Asimov, Robert Heinlein, Frank Herbert og Philip K. Dick. I de senere årene har det vært lite av den type litteratur, dessverre.
    Har fått med meg noen gode TV-serier, bl.a. alle sesonger av Star Trek The Next Generation og Babylon 5, men synes det er lite nye TV-produksjoner som tar for seg handling i space.
    A propos Heinlein: han skrev en bok med tittel Starship Troopers. Jeg fikk aldri lest boken, men har stor sans for filmen som er regissert av Paul Verhoeven. Filmen anbefales, Pedal, hvis du ikke har sett den! En annen underholdende sak er jo Barbarella med Jane Fonda, og Logan`s Run fra -76 med datidens stjernelag av skuespillere.

Mbare

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2003
    Antall liker
    11
    Hm. Sci-fi. Og ingen har nevnt Dark City? Jeg skjønner meg ikke på hvorfor den filmen ikke er mer kjent. Halvveis kjente skuespillere, stemning til tjusan og litt til, ja, egentlig det meste jeg kan ønske meg. Jeg liker filmen svært godt og den er varmt anbefalt. 2001, ja. Husker jeg så den på Cinemateket i Oslo på 70-mm. Det var opplevelsen sin, det.

TAS

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.12.2007
    Antall liker
    2.046
    Sted
    Norge
    Torget vurderinger
    9
    Hehe...ingen som husker DUNE..en av tidenes største Sci-Fi filmer ;)

mvh,
    tas

Vedlegg

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    DUNE er helt klart en av de store ja....Selvom Sting er Sting... Hvis en skal se litt sci-fi til ettertanke anbefales denne :

http://en.wikipedia.org/wiki/Cube_(film)

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.759
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    alle som liker "filosofisk sci-fi" må lese arthur c. clarkes "childhoods end".
    arguably den mest komplette romanen fra clarke.
    fascinerende og spennende som juling.
    er du først igang med lesingen, så leser du ut boka uavbrutt på en dag.

"2001" (som er en videreutvikling av novellen "the sentinel") er også stor, men bærer litt preg av at den ble skrevet parallellt med filmmanuset.
    ellers er jo "rendevouz with rama" også et mesterverk, dog litt frustrende lesning siden den slutter tvert og oppfølgerne (skrevet i samarbeid med gentry lee) stinker lik.

"chilhoods end" har også etterlatt seg saftige spor i rockehistorien.
    se f.eks. på coveret til zeppelins "houses of the holy", hør på pink floyds "obscure by clouds", genesis "watcher of the skies", etc.

begynnelsen på rumpeklovnen roland emmerichs "independence day" er dessuten direkte rappet fra "childhoods end".
    svære romskip som plutselig en dag henger over alle de store byene i verden...

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.759
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    HCS skrev:
    DUNE er helt klart en av de store ja....Selvom Sting er Sting... Hvis en skal se litt sci-fi til ettertanke anbefales denne :

http://en.wikipedia.org/wiki/Cube_(film)

cube er en knallfilm!

som sagt, jeg skulle nok satt opp en topp 40...

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.759
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Mbare skrev:
    Hm. Sci-fi. Og ingen har nevnt Dark City? Jeg skjønner meg ikke på hvorfor den filmen ikke er mer kjent. Halvveis kjente skuespillere, stemning til tjusan og litt til, ja, egentlig det meste jeg kan ønske meg. Jeg liker filmen svært godt og den er varmt anbefalt. 2001, ja. Husker jeg så den på Cinemateket i Oslo på 70-mm. Det var opplevelsen sin, det.

jepp, den er også bra.

men nå skal jeg logge av før jeg kjører pedals tråd rett i grøfta med sci-fi-prat. ;D

sorry, herr dale.
    jeg hadde igrunnen lovet meg selv å ikke gnåle for mye om film her på hfs, men da du nenvte sci-fi, så sprakk jeg. ;D
    så, for all del, ikke begynne på spaghetti westerns, grøssere og gangsterfilmer...

pedal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Antall liker
    4.529
    Torget vurderinger
    1
    Kjør på med filmsnakk og annet snikksnakk! (Tråden har vært i grøfta lenge).

-Minority Report er med på min favorittliste.
    -Samt Twelve Monkeys med Brucern.

Dark City ser tøff ut. Skal se den hvis de har'n på Mixen bort i gata.

Det er jo laget mye dårlig sci-fi, med dårlige effekter, dårlige skuespillere og dårlige manus. Men jeg må innrømme at det meste sklir ned. Hvem har ikke sittet opp til kl 03 og sett en eller annen sci-fi stinker på TV3?

Det går en grense, dog. Jeg blir ekstra skuffet/irritert over filmer à la I Robot med Will Smith. Helt kalkulert/rutinemessig produsert med reklameprodukter plasert i hver eneste bilderute. What a waste. Kanskje det føles slik fordi det er brukt så mye resurser? Eller man iriterer seg over en misbrukt sjangse. Nå har vi ventet en mannsalder på at noen skulle lage film av denne klassiske romanen, og så brenner de av straffen langt over mål. Nå går det minst 20år før noen kan prøve seg på en remake. :mad:

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.759
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    er enig med deg når det gjelder "i robot".

men en annen politisk-korrekt-å-hate-film, "a.i.", er etter min mening svært undervurdert.

jeg hadde også problemer med den de par første gangene jeg så den, men etter å ha "drømt" opp en tolkning i et marcel proust-ish øyeblikk da jeg var iferd med å gli over fra våken tilstand til søvn, så har "a.i." vokst kraftig i mine øyne.

robotgutten som sitter på havnbunnen i 2000 år og venter på respons fra statuen, som han tror er moren, er en uhyre sterk allegori.

coolbiz

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.03.2006
    Antall liker
    5.114
    Sted
    Sydvestlandet
    Torget vurderinger
    2
    atonal skrev:
    Har fått med meg noen gode TV-serier, bl.a. alle sesonger av Star Trek The Next Generation og Babylon 5, men synes det er lite nye TV-produksjoner som tar for seg handling i space.
    Babylon-5 er da ikke sci-fi. Det er en såpeopera i en sci-fi-aktig setting. ;)

Har noen sett Moon enda? Mine utenlandske sci-fi entusiast venner skryter fælt av den.

coolbiz

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.03.2006
    Antall liker
    5.114
    Sted
    Sydvestlandet
    Torget vurderinger
    2
    Jeg har glemt hvilken sci-fi film som var den første på NRK, men visstnok skal hallodamen introdusert den med den heller stemoderlige formaningen "Ein gjer merksam på at denne soga inneheld visse fantastiske hendingar som ikkje er mogelege i røynda". ;D ;D ;D

R

Roysen

Gjest
    TAS skrev:
    Ser frem til James Cameron's Avatar, som kanskje setter ny standard på action/special effekts...time will show ;D

mvh,
    tas
    Jeg venter også veldig på denne.

Mvh
    Roysen

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.759
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    coolbiz skrev:
    Jeg har glemt hvilken sci-fi film som var den første på NRK, men visstnok skal hallodamen introdusert den med den heller stemoderlige formaningen "Ein gjer merksam på at denne soga inneheld visse fantastiske hendingar som ikkje er mogelege i røynda". ;D ;D ;D

;D

sikkert denne tv-serien:

http://www.tvslave.no/norsk/blindpassasjer.php

Bx

Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.08.2005
    Antall liker
    4.577
    coolbiz skrev:
    Det må ha vært Putti Plutti Pott 8)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn