nope!....Thats life. Er ikke alltid den som fortjener det mest som vinner.
WOHO.. VM er over!!! . KONGE.
Sjelden har en seier vært så ufortjent......
mvh
De kaver alltid med ett eller annet på TV. Hvis det ikke er fotball, så er det hopping eller håndball eller noe annet som går ut på at noen vinner. Tennis fra Wimbledon, for eksempel....zzzzzzzzzz.Skriver under på den!!
Så får vi glede oss til de er ferdige med å sykle, springe, hoppe og alt det andre de kaver med på TV for tiden.
Jøje meg at folk ikke har bedre ting å bedrive tiden sin med...
Hva skal man ellers snakke om? Midtøsten? Irak? Livets gåte?.........zzzzzzzzzz.Kan noen med kompetanse på området forklare en stakkars enkel sjel hvorfor de må snakke om en fotballkamp i en time FØR den begynner. Og så vise om igjen det meste i pausen, for så å snakke om kampen i minst en halv time etterpå. For så å repetere det meste på kveldsnytt, før man setter over til sporten. Og så er det VM-magasinet som en liten hendig oppsumering.
Og til alt dette skal det vel drikkes øl, er det rart folk blir alkoholikere..?
Jeg kan godt forstå det. Bra det finnes andre TV-kanaler, da.......zzzzzzzzz.Går det an å forstå at for folk som driter i fotball så er dette et mareritt kveld etter kveld? Og nå skal vi vel høre om at en mann har skallet ned en annen resten av denne uken. Det er bra været er bra så vi kan være ute og sole oss.......
Helt enig! All sport og da mener jeg ALL !!! er ZZZZZZDe kaver alltid med ett eller annet på TV. Hvis det ikke er fotball, så er det hopping eller håndball eller noe annet som går ut på at noen vinner. Tennis fra Wimbledon, for eksempel....zzzzzzzzzz.
Og nå som høsten og vinteren nærmer seg, får vi vel begynne å tenke på oppkjøringen til vinteridrettene. Skisesongen nærmer seg med stormskritt. Da skal de vel løpe og hoppe litt igjen. På snø. Eller løpe litt rundt på ski og skyte.....zzzzzzzzzz.
Hva skal man ellers snakke om? Midtøsten? Irak? Livets gåte?.........zzzzzzzzzz.
Men øl er oppskrytt. Det skal du ha.
Jeg kan godt forstå det. Bra det finnes andre TV-kanaler, da.......zzzzzzzzz.
Forresten: Sol er farlig, det. Mye bedre med fotball på TV bak tykke gardiner.
Fotball er omtrent det eneste som er verd å se på TV.Helt enig! All sport og da mener jeg ALL !!! er ZZZZZZ
eller sagt på en annen måte:
[glb]ZZZZZZZ[/glb]
Gi meg heller en dårlig såpeopera. Jeg ser ikke på slikt heller, men de er minst like spennende, minst like viktig, og om ikke annet så vet man at om noen blir skadet eller skaller hverandre ned så er det bare skuespill. Nå er det vel mye skuespill på fotballbanen og, så de ser vel mye såpeopera disse karene og plukker opp ett og annet triks tenker jeg.
Det med soling var en spøk Oldboy, hvor finner man nå den igjen oppe mellom alle skyene??
Andre kanaler? Vel vi har bare to. og jammen sender de stort sett sport på begge samtidig. Sånn at de som synes dette er kjekt går glipp av halvparten, og vi som synes slikt ikke er kjekt ikke får sett på noe.
Men, men vi har jo alltids noen bøker som skulle vært lest.....
Helt enig! All sport og da mener jeg ALL !!! er ZZZZZZ
eller sagt på en annen måte:
[glb]ZZZZZZZ[/glb]
Gi meg heller en dårlig såpeopera. Jeg ser ikke på slikt heller, men de er minst like spennende, minst like viktig, og om ikke annet så vet man at om noen blir skadet eller skaller hverandre ned så er det bare skuespill. Nå er det vel mye skuespill på fotballbanen og, så de ser vel mye såpeopera disse karene og plukker opp ett og annet triks tenker jeg.
Det med soling var en spøk Oldboy, hvor finner man nå den igjen oppe mellom alle skyene??
Andre kanaler? Vel vi har bare to. og jammen sender de stort sett sport på begge samtidig. Sånn at de som synes dette er kjekt går glipp av halvparten, og vi som synes slikt ikke er kjekt ikke får sett på noe.
Men, men vi har jo alltids noen bøker som skulle vært lest.....
bla bla bla bla, vissvass vissvass.
faen.
Zidane fik iallefall gullballen. Vel fortjent!
Tror det var fjerdedommeren!Men hvilken dommer var det egentlig som så hendelsen som førte til det røde kortet?
Det kan vel stemme. Men så han det live, eller i reprise på storskjermen på stadion? Dersom han ikke så det live, men brukte reprisen som bakgrunn, så var utvisningen feil. For videodømming er vel enda ikke innført i fotball, så vidt jeg vet.Tror det var fjerdedommeren!
Han så det live. Utvisningen var korrekt.Det kan vel stemme. Men så han det live, eller i reprise på storskjermen på stadion? Dersom han ikke så det live, men brukte reprisen som bakgrunn, så var utvisningen feil. For videodømming er vel enda ikke innført i fotball, så vidt jeg vet.
Unntatt fotball, naturligvis!All sport og da mener jeg ALL !!! er ZZZZZZ
Ikke MELLOM skyene, let OVER skyene!Det med soling var en spøk Oldboy, hvor finner man nå den igjen oppe mellom alle skyene??
provosere?? tror da aldri det kommer til å spilles en fotball kamp hvor spillerne ikke blir provosert eller prøver å provosere motspillerne, for når jør spillere feil, jo når de blir provosert!! uansett hva italieneren sa så funket det, ZZ viste vel egentlig ganske godt at han kom til åbli utvist for skallingen, og jeg tror vel egentlig ikke det var noen i denne finalen som ikke har fått frekke kommentarer etter seg på en fotballbane..Og hva tror du skjer utenfor dommerenes oppmerksomhet forut for en slik hendelse?
Flaut for italia at de ikke kan vinne uten å provosere fram vold.
Trådens beste oppsummering!Helt uenig. VMs 2 klart beste lag møttes i finalen. Italia startet kampen med å presse høyt og sjokkerte Franskmennene gjennom hele første omgang. Frankrikes straffe var av den tvilsomme sorten, Italias mål var kraftfullt og uimotståelig. Frankrike kom tilbake i andre omgang. Zidane dummet seg ut for hele verden. Italia vant etter et flott VM. Måten de slo ut Tyskland var jo vidunderlig (2 raske mål akkurat da Tyskland trodde de hadde forsvart seg til nok en straffekonk). Praktfullt!
Det som skuffer meg mest er at Italia spiller slik de gjør.
De har jo spillere med særdeles god teknikk og talent, så hvorfor vil de ikke heller spille god, kreativ angrepsfotball som vil gjøre de mer effektiv samtidig som publikum blir underholdt?
Er grundig lei av Italias kyniske, arrogante, late, defensive, kjedelige og irriterende måte å spille fotball på...
Du kan ikke ha sett Italia i dette VM i hvert fall. Både mot Frankrike i finalen og mot Tyskland i semifinalen presset Italia høyt og kom med mange folk framover når de angrep. I motsetning til Frankrike som kom med Zidane og Henry alene. Hvor var backene til Frankrike når de angrep. Italias venstreback Fabio Grosso var mer på Frankrikes banehalvdel enn på sin egen.Det som skuffer meg mest er at Italia spiller slik de gjør.
De har jo spillere med særdeles god teknikk og talent, så hvorfor vil de ikke heller spille god, kreativ angrepsfotball som vil gjøre de mer effektiv samtidig som publikum blir underholdt?
Er grundig lei av Italias kyniske, arrogante, late, defensive, kjedelige og irriterende måte å spille fotball på...
Så du finalen? Så du i det hele tatt noen kamper?
Jeg vil ikke kalle Italias spill for kynisk, arrogant, lat, defensiv og kjedelig....
Totalt 14 scorede mål vitner vel om det motsatte...
Nei, her bommer du totalt!!
Sitter du og ser på opptak av gamle kamper?Det som skuffer meg mest er at Italia spiller slik de gjør.
Nei, sitter ikke å ser på gamle opptak, men har studert Italias landslag over tid.Sitter du og ser på opptak av gamle kamper?
For i VM har jo Italia spilt aldeles gnistrende. Det er jo lett å klage på at de ikke lager så mange mål, men nå er vel ikke Frankrikes forsvar det som byr på de største målfestene. Ei heller Tysklands, forøvrig, hvis vi går tilbake til semifinalen.
Så vil jeg gjerne tilføye at jeg synes også at Italias motstandere har spilt bra, men de lagde jo heller ikke så mange mål, i hvert fall ikke mot Italia. Hvis man skal være ærlig. Og det bør man jo. Være ærlig, altså.
Med hensyn til å være lat, er det god strategi. Den lateste vinner, den som sliter seg ut i utide, løper stor risiko for å bli utspilt.
Men se gjerne på gamle opptak fra 1970 da Brasil vant med sin gåfotball. Men denslags fotball holder ikke i dag. Kanskje skulle man si "dessverre", men det er bare sånn det er blitt.
Dette er bare tull. Jeg liker heller ikke Italia, men jammen har de scort flere mål enn motstanderene sine. Og pr dags dato er det det eneste kriteriet man har i fotball for å finne ut hvem som er best. At de ikke alltid er like morsomme å se på får så være, men det er ingen tvil om at de har vært best, for den definisjonen av ordet som gjelder her. Og ikke glem at forsvarsspill er en del av sporten også. De slapp kun inn et eneste mål fra en mostander. Det var vel bare Sveits som var bedre der, om jeg ikke tar feil.Jada, Italia har scoret og jeg er klar over det. Og ja de er dyktige fremover...NÅR DE VIL! Men det er dessverre altfor sjeldent spør du meg. De kunne lett ha scoret MANGE flere mål hvis de hadde vist litt skikkelig innsatsvilje, vært mer konsentrert, mindre arrogant og latt dommeren være i fred.
Jeg tror ikke at de LETT kunne ha scoret så mange flere mål, verken mot Tyskland eller Frankrike. Kanskje mot Australia og Ukraina, men Australia hadde vel dagen, som man sier, og Ukraina var vel mer enn fornøyd med de baklengsmålene de fikk med seg.Jada, Italia har scoret og jeg er klar over det. Og ja de er dyktige fremover...NÅR DE VIL! Men det er dessverre altfor sjeldent spør du meg. De kunne lett ha scoret MANGE flere mål hvis de hadde vist litt skikkelig innsatsvilje, vært mer konsentrert, mindre arrogant og latt dommeren være i fred.
Buffon slapp inn bare to mål ja, ett fra Zaccardo (selvmål) og straffen til Zidane i går. Sveits er det eneste laget i historien som er slått ut av et VM uten å slippe inn et eneste mål (utenom straffesparkkonkurranse).Dette er bare tull. Jeg liker heller ikke Italia, men jammen har de scort flere mål enn motstanderene sine. Og pr dags dato er det det eneste kriteriet man har i fotball for å finne ut hvem som er best. At de ikke alltid er like morsomme å se på får så være, men det er ingen tvil om at de har vært best, for den definisjonen av ordet som gjelder her. Og ikke glem at forsvarsspill er en del av sporten også. De slapp kun inn et eneste mål fra en mostander. Det var vel bare Sveits som var bedre der, om jeg ikke tar feil.