Harry Stoteles
Hi-Fi freak
Er totalt uinteressert i å krangle, men stiller da noen spørsmål her og der for å høre hvorfor du tenker som du tenker. Har hittil ikke fått et eneste svar, da.å krangle med meg
Er totalt uinteressert i å krangle, men stiller da noen spørsmål her og der for å høre hvorfor du tenker som du tenker. Har hittil ikke fått et eneste svar, da.å krangle med meg
Greit utgangspunkt for vårt eksperiment.Jeg forstår at det enklere for dere å krangle med meg enn å prøve å finne litt skikkelig variert info på nett.
Var derfor jeg var såpass frekk at jeg spurte en her inne om han hadde internett.
Nei, men du påstår at vi forsøker å bringe deg til taushet, mens vi forsøker å hale ut av deg en begrunnelse for disse påstandene du kommer med.Jeg forstår at det enklere for dere å krangle med meg enn å prøve å finne litt skikkelig variert info på nett.
Jeg tror på mange av desse menneskene som sier de opplevde det som måtte vere juks i valget.Nei, men du påstår at vi forsøker å bringe deg til taushet, mens vi forsøker å hale ut av deg en begrunnelse for disse påstandene du kommer med.
Det er ikke vanskelig å finne YouTube-videoer med påstander, men jeg er mildt interessert i å forstå hva det er som får nettopp deg til å tro på disse historiene. Akkurat det finner jeg ikke på YouTube.
Stoppa etter ca 30 sekunder, hvordan kan man si at den forrige riksrettsaken var phony? Han ba beviselig Ukraina om å etterforske sine politiske motstandere i bytte mot bistand, herom hersker det ingen tvil. Man kan gjerne mene at det ikke er nok til å gå av/dømmes, men det er langt derfra til at det hele var phony.Bra klipp her. Se det gjerne flere ganger. Det er inne på ting jeg mest sannsynlig ville ha formulert på en dårligere måte. Se for eksempel fra ca 13min.
Trump har avslørt korrupsjon overalt i Amerika med sin tøffe New York stil.Og løgnere og korrupte hater han naturligvis for det.Korrupsjon i media,overalt i politikken,FBI,DOJ,internt i eget parti,osv.
Han er på verdensbasis en trussel mot veien videre mot et fellest globalt sosialistisk "paradis" som jeg tror mange drømmer om.
Hvor har du fått din mediainfo fra?Alle burde få mediainfo basert på sannhet,ikke politiske agendaer.
Så du er imot en rettsstat ?Jeg tror på mange av desse menneskene som sier de opplevde det som måtte vere juks i valget.
Stort vanskeligere enn det er det ikke.
Viktig melding følger, spiss øya:Jeg forstår at det enklere for dere å krangle med meg enn å prøve å finne litt skikkelig variert info på nett.
Var derfor jeg var såpass frekk at jeg spurte en her inne om han hadde internett.
Når dere er så voldsomt opptatt av dette som det virker som,så fatter jeg ikke at dere klarer å finne informasjon som kanskje fekk enkelte av dere til å roe litt ned på det ensidige rallyet.
Kan vi bruke den påstanden som start for vår diskusjon, da?Jeg tror på mange av desse menneskene som sier de opplevde det som måtte vere juks i valget.
Sukk. Jeg vet jo at du har rett i dette.The point is that we are all capable of believing things which we know to be untrue, and then, when we are finally proved wrong, impudently twisting the facts so as to show that we were right. Intellectually, it is possible to carry on this process for an indefinite time: the only check on it is that sooner or later a false belief bumps up against solid reality, usually on a battlefield.
In Front of Your Nose | The Orwell Foundation
"To see what is in front of one's nose needs a constant struggle."www.orwellfoundation.com
Beste setningen du har skrevet, RuneS. Forsøk nå bare å ta inn hva det betyr, også, så skal du se at du kommer noen vei.Alle burde få mediainfo basert på sannhet,ikke politiske agendaer.
Hvorfor tror du på dem, og ikke på alle valgfunksjonærer, valgkommisjonærer og dommere som har undersøkt påstandene og har kommet til at det ikke er noe hold i dette?Jeg tror på mange av desse menneskene som sier de opplevde det som måtte vere juks i valget.
Det styringssystemet jeg støtter er demokrati og rettsstat, hvor det er like lover for alle, og hvor ingen enkeltperson kan sette seg selv over loven.På en måte håper jeg dere her inne får oppleve det styringsystemet dere støtter i fri utfoldelse.
Ja,begynn å undersøk den påstanden. Iveren og tiden ser du ut til å ha.Kan vi bruke den påstanden som start for vår diskusjon, da?
Det var omfattende valgfusk under presidentvalget i USA 2020.
Kan vi undersøke denne påstanden i lag, så langt vi har muligheten til fra våre posisjoner?
Jeg tror mange av de lyver. Enkelt og greit.De stiller politisk agenda foran sannhet.Hvorfor tror du på dem, og ikke på alle valgfunksjonærer, velgkommisjonærer og dommere som har undersøkt påstandene og har kommet til at det ikke er noe hold i dette?
Hvorfor mener du at du får bedre innsikt i dette fra YouTube-videoer som gjengir partsinnlegg enn hva Trump-utnevnte dommere får når de kaller inn parter og vitner under ed i rettssalen, går gjennom dokumenter - og kommer til at dette er bare sprøyt?
Og det gjelder også dommere utnevnt av Trump tidligere i høst?Jeg tror mange av de lyver. Enkelt og greit.De stiller politisk agenda foran sannhet.
Og det gjør ikke newsmax ????Jeg tror mange av de lyver. Enkelt og greit.De stiller politisk agenda foran sannhet.
Jeg må ha deg med på laget før jeg kommer med første innlegg i den undertråden, RuneS.Ja,begynn å undersøk den påstanden. Iveren og tiden ser du ut til å ha.
Der er 1000vis av timer med opptak av vitner fortelle om det som må vere valgjuks. Du finner det på nettet. Endel er muligens fjernet av de som har noe å skjule.
Helt enig med et tidligere innlegg. Jeg vil helst ha kun sannhet,men vi har med mennesker å gjør så akkurat det kommer ikke til å skje. Så da må et menneske navigere mellom å høre løgn,sannhet,hvite løgner,halvsannheter,osv . Men der er ultimat rett og galt,sannhet og løgn,men det er en dypere diskusjon,og forsåvidt der det virkelige slaget står.
Apropos det:Helt enig med et tidligere innlegg. Jeg vil helst ha kun sannhet,men vi har med mennesker å gjør så akkurat det kommer ikke til å skje. Så da må et menneske navigere mellom å høre løgn,sannhet,hvite løgner,halvsannheter,osv . Men der er ultimat rett og galt,sannhet og løgn,men det er en dypere diskusjon,og forsåvidt der det virkelige slaget står.
"It all came crashing down..."
Speaking of truth, this bit of reporting from CNN's Jim Acosta was on my mind all day. Acosta said "a senior Trump adviser offered a stinging assessment of this second impeachment by saying the president has destroyed everything he built politically because he could never tell the truth."
"In the end," the anonymous adviser said, "it all came crashing down because he could never tell the truth. All because he couldn't accept he lost."
"This will be the story you tell your kids when you lecture them about telling the truth," the adviser added.
I sure will. But will Trump's base?
Ser ikke vekk fra det nei.Og det gjelder også dommere utnevnt av Trump tidligere i høst?
Hvorfor utnevnte han disse dommerne, da?
Beklager.Ikke hold pusten.Jeg må ha deg med på laget før jeg kommer med første innlegg i den undertråden, RuneS.
Vi må i så fall love hverandre å:
- legge inn skriftlig underbyggelse av vårt eget ståsted, med link og egen oppfattelse av det som står
- Diskutere hva som er rett og feil i det vi legger fram, og hvorfor, samt underbygge vårt ståsted (jeg føler eller tror, holder ikke som argument)
- Motargumenter skal sjekkes og behandles seriøst av begge parter, igjen tro og følelse har ingenting i en debatt om virkeligheten å gjøre
- Vi debatterer KUN denne saken, og holder oss unna sidespørsmål og andre omveier
OK?
Fint lite.Tror jeg.Og det gjør ikke newsmax ????
newsmax
Republikanere har hatt og har stor innflytelse på hvordan valget utføres, ned til husnummer / boenhet. I tillegg stilles det spørsmål til valgresultat i stater med sterk republikansk innflytelse og ledelse.Jeg tror mange av de lyver. Enkelt og greit.De stiller politisk agenda foran sannhet.
Jeg syntes det tallet virket litt høyt. Så denne nå:Som illustrasjon. Etter at Parler ble stengt har hele 25 millioner søkt om konto på Telegram.
Telegram has surpassed half a billion active users worldwide. The company announced Tuesday that it had grown by 25 million users over the past several days -- with about 3 percent of that growth, or 750,000 new signups, occurring in the United States alone, Telegram told CNN.
Apps such as Telegram, Signal and MeWe have experienced explosive growth in recent days after WhatsApp sent a notification to its users reminding them that it shares user data with its parent, Facebook -- and following the suspension of President Donald Trump and the alternative social network Parler from many major tech platforms.
Jeg syns også det var høyt, men siterte BBC World Service, der en fra telegram uttalte seg.Jeg syntes det tallet virket litt høyt. Så denne nå:
Det her var jo genialt, Rune_S...Ja,begynn å undersøk den påstanden. Iveren og tiden ser du ut til å ha.
Der er 1000vis av timer med opptak av vitner fortelle om det som må vere valgjuks. Du finner det på nettet. (altså ingen bevis fra Rune_S selv som vanligt) Endel er muligens fjernet av de som har noe å skjule.
Helt enig med et tidligere innlegg. Jeg vil helst ha kun sannhet,men vi har med mennesker å gjør så akkurat det kommer ikke til å skje. Så da må et menneske navigere mellom å høre løgn,sannhet,hvite løgner,halvsannheter,osv . Men der er ultimat rett og galt,sannhet og løgn,men det er en dypere diskusjon,og forsåvidt der det virkelige slaget står.