Da har jeg handlet ny elektronikk til mine 1SC, valget falt på noe Italiensk, nemmelig et brukt sett med Audio Analogue Donizetti effektforsterker og Bellini forforsterker. Har bare fått spillt et par timer, men legger allerede merke til at dette var en kraftig oppgradering fra Denon 1500R forsterkeren! Foreløbig virker det som en veldig god match til 1SC. Største forskjellene fra Denonen er at jeg føler det løste seg helt opp nå, var liksom noe som ikke ville ut fra Denonen. Det spiller veldig presist/nøyaktig/detaljert og veldig tredimensjonalt. Denonen var nok litt varmere i lyden, men ikke på en positiv måte. Dette gjorde virkelig susen, er strålende fornøyd så langt.
Har kuttet ut Denon CD spilleren så nå bruker jeg kun Apple TV som jeg streamer lyd fra Mac (Spotify og Apple lossless), men dette går igjennom en 500 kroners FiiO D3 dac, så dac blir neste oppgradering på lista
Har kuttet ut Denon CD spilleren så nå bruker jeg kun Apple TV som jeg streamer lyd fra Mac (Spotify og Apple lossless), men dette går igjennom en 500 kroners FiiO D3 dac, så dac blir neste oppgradering på lista