Loevhagen
Hi-Fi freak
Kjekt med litt rør på vei.
BTW: Er det noe nytt om Ember og Horizon?
Jo, det var nok på tide å gjøre noe på den fronten. Veldig kjekt å kunne bla seg tilbake å lese dine betraktninger på rørene du skaffet deg. Holder de samme inntrykkene seg enda? Slik du beskriver Siemensrøret frister det absolutt å skaffe seg det.Kjekt med litt rør på vei.
+1 .Rullet rørene i PSii for en stund tilbake, og Siemensrøret står i igjen. Ser at tråden på RG står på stedet hvil. Ja, ja. Spiller egentlig liten rolle - vi som har PSii vet jo hva den er god for.
Den som venter på noe godt og alt det der...... Håper du skriver noen ord om inntrykk osv etterhvert.Hater å vente
Jeg må si dette er en rå forsterker i forhold til hva man betaler. Den låter bare bedre og bedre for vær gang jeg kjører den i gang, vet ikke om det dreier seg om inspilling eller om jeg blir mer og mer vant til den..? Uansett et kupp, tror ikke du finner noe bedre til den prisen, ihvertfall ikke som matcher LCD 2 som denne. Den spiller rett over nøytral mot det varme. Nydelig mellomtone, detaljert diskant og en skikkelig kontrollert bass! Nå ser jeg på hva jeg skal velge av dac.. Blir nok et løft å få seg dac da jeg henter signaler rett ut fra pc / iphone via phono utgangen.@Pengelek: Er det mulig å få noen flere inntrykk nå som du har hatt forsterkeren noen dager? Svarer den til forventingene?
Kjekt å høre at du liker ampen . Vi andre og opplevde at den ble bedre og bedre så dine opplevelser stemmer nok bra!Jeg må si dette er en rå forsterker i forhold til hva man betaler. Den låter bare bedre og bedre for vær gang jeg kjører den i gang, vet ikke om det dreier seg om inspilling eller om jeg blir mer og mer vant til den..? Uansett et kupp, tror ikke du finner noe bedre til den prisen, ihvertfall ikke som matcher LCD 2 som denne. Den spiller rett over nøytral mot det varme. Nydelig mellomtone, detaljert diskant og en skikkelig kontrollert bass! Nå ser jeg på hva jeg skal velge av dac.. Blir nok et løft å få seg dac da jeg henter signaler rett ut fra pc / iphone via phono utgangen.@Pengelek: Er det mulig å få noen flere inntrykk nå som du har hatt forsterkeren noen dager? Svarer den til forventingene?
Morsomt å høre,...- første 30 timer så syntes jeg lyden stabilliserte seg akkurat der den skulle.Jeg må si dette er en rå forsterker i forhold til hva man betaler. Den låter bare bedre og bedre for vær gang jeg kjører den i gang, vet ikke om det dreier seg om inspilling eller om jeg blir mer og mer vant til den..? Uansett et kupp, tror ikke du finner noe bedre til den prisen, ihvertfall ikke som matcher LCD 2 som denne. Den spiller rett over nøytral mot det varme. Nydelig mellomtone, detaljert diskant og en skikkelig kontrollert bass! Nå ser jeg på hva jeg skal velge av dac.. Blir nok et løft å få seg dac da jeg henter signaler rett ut fra pc / iphone via phono utgangen.@Pengelek: Er det mulig å få noen flere inntrykk nå som du har hatt forsterkeren noen dager? Svarer den til forventingene?
en fornuftig sønn du har! Regner med han ønsker seg en PSii til jul .Har ikke hatt en slik weekend ^^ som loeven men etter å ha besøkt Telenor Arena igårkveld ilag med 14002 andre er konklusjonen slik:
* Bernhoft og Vinnie er dødskule
* Maria Mena synger sådær
* Robyn er skikkelig sært
Og det syntes min 9-årige sønn også
Nja, er ikke PlayStation 2 litt sånn 80talls da.... - Han gleder seg mest til 3-D kino i kjelleren han og pappaen da.en fornuftig sønn du har! Regner med han ønsker seg en PSii til jul .Har ikke hatt en slik weekend ^^ som loeven men etter å ha besøkt Telenor Arena igårkveld ilag med 14002 andre er konklusjonen slik:
Nja, er ikke PlayStation 2 litt sånn 80talls da.... - Han gleder seg mest til 3-D kino i kjelleren han og pappaen da.en fornuftig sønn du har! Regner med han ønsker seg en PSii til jul .Har ikke hatt en slik weekend ^^ som loeven men etter å ha besøkt Telenor Arena igårkveld ilag med 14002 andre er konklusjonen slik:
Tror ingen har prøvd nei, men skulle tro at den medfølgende stømadapteren kan være et svakt punkt. Uten at jeg har for stor bakgrunn med strømkabler ol er vel gjennomgangstonen blant de som driver med slikt at bakgrunnen blir mer "sort" og at seperasjonen blir bedre. Er litt usikker på hvor jeg evt skal få tak i en bedre adapter men det burde jo ikke koste allverden? PSii er kommet for å bli så hvorfor ikke få max ut av den er min lille filosofi.Noen her som har prøvd å bytte ut strøm adapteren til PSii? Merkbar forbedring?
Før meg oppTar jo helt av dette her. La oss se; følgende har vel bestilt / har den:
Morpheus (first mover)
jonnygrandis
undertegnede
Minutten
pengelek
Sting
Cybervision_
Har jeg glemt noen?
Edit: Lagt til Minutten
Jeg ville spilt inn ørene og PSii med orginalrøret først, gi den 30 timer - ......sa jeg det ?? Den lyder ( i mine ører) svært godt med dette røret også.Hvor bestiller jeg rør? Er det noe annet jeg trenger?
Hvis noen trenger en Schiit Asgaard er det bare å si fra. Og, hvis noen har en god DAC- si fraJeg ville spilt inn ørene og PSii med orginalrøret først, gi den 30 timer - ......sa jeg det ?? Den lyder ( i mine ører) svært godt med dette røret også.Hvor bestiller jeg rør? Er det noe annet jeg trenger?
Blir morsomt og høre om den står til forventningene.
Noe annet du trenger ? Hmmm........., Masse fritid for å lytte vil jeg tro - Grattis forresten !
Litt usikker på det, men mener å huske at min tok ca 11 dager fra jeg bestillte til jeg fikk den, men den ble visst holdt litt tilbake for å få implementert de siste endringene.Har to gode dacer, skal bare finne ut hvilken som er best så kan du få den andre.
Noen med Sunrise vel fremme som har peil på hvor lang tid det tar fra LA til NOrway? Min har nå brukt 4+ dager.
Dette passer meg bra! Drar ut på havet på lørdag, så da ligger denne å venter når jeg kommer hjem! O`lykke!Litt usikker på det, men mener å huske at min tok ca 11 dager fra jeg bestillte til jeg fikk den, men den ble visst holdt litt tilbake for å få implementert de siste endringene.Har to gode dacer, skal bare finne ut hvilken som er best så kan du få den andre.
Noen med Sunrise vel fremme som har peil på hvor lang tid det tar fra LA til NOrway? Min har nå brukt 4+ dager.
Flere som jobber maritimt ja .Dette passer meg bra! Drar ut på havet på lørdag, så da ligger denne å venter når jeg kommer hjem! O`lykke!Litt usikker på det, men mener å huske at min tok ca 11 dager fra jeg bestillte til jeg fikk den, men den ble visst holdt litt tilbake for å få implementert de siste endringene.Har to gode dacer, skal bare finne ut hvilken som er best så kan du få den andre.
Da kan jeg bruke 11*12 timer på å lete etter rør på nettet
Gratulerer med et VELDIG godt kjøpFør meg oppTar jo helt av dette her. La oss se; følgende har vel bestilt / har den:
Morpheus (first mover)
jonnygrandis
undertegnede
Minutten
pengelek
Sting
Cybervision_
Har jeg glemt noen?
Edit: Lagt til Minutten
Vis vedlegget 152489
Med lov gain varianten av 12V røret, så er det bom med Input Caps innkoblet. Har ikke testet med Input Caps koblet ut - hvilket vil lede til høyere gain på forsterkeren.Var den testen med 12Volts rør helt bom Loevhagen?
Ah, du spiller med input caps på ja. Jeg forstår at du ønsker den forsikringen, men etter en del AB testing er det ingen tvil hos meg at lydbildet åpner seg vesentlig mer opp når de er utkoblet. Jeg trives også best med 10 ohm settingen selv med HD650 som er 300 ohm. Føler jeg mister litt av fokuset på 68 ohm settingen. Kansje du skulle tatt en rask lytt uten inputcaps nå som du har blitt godt kjent med forsterkeren. Du kan jo teste med CAL så tar du ingen store sjanser. Uansett med din DAC er vel faren for DC minimal vil jeg tro.Med lov gain varianten av 12V røret, så er det bom med Input Caps innkoblet. Har ikke testet med Input Caps koblet ut - hvilket vil lede til høyere gain på forsterkeren.Var den testen med 12Volts rør helt bom Loevhagen?
Nå gir du siste stakkar på lista kronisk depresjon.Sweet.
Liste over brukere som har skjønt det:
Morpheus (first mover)
jonnygrandis
undertegnede
Minutten
pengelek
Sting
Cybervision_
sorgenfri
Men, gutta - dere skal jo for svarte ikke bruke Audeze på denne - men HiFiMAN HE-500.