HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Tipper og Halcro. Gromme ting for gromme karer ;D
Og jeg som var overbevist om at RBN hadde gått til anskaffelse av en ASR Emitter etter å ha lest hans beskrivelser av sine preferanser, men dette ser ut som Halcro ja. Kult!JAE skrev:HALCRO....maybe
Skjønner du ikke at det er din feil at barna går i fillete klær og får mat hos naboen????kwil skrev:Har du ike annet en det flatklemte fengselsgittere å fremvise eller? :
Ellers var det jo litt artig at min gode gamle Bow kunne gi inspirasjon til litt investering
KJØR PÅ
Takker 65. Avsløringen kommer den.....65finger skrev:Fine bilder av flott utstyr RBN. På tide å avsløre?
Bare de ikke fryser er det vel det samme hvor de får maten, ørlite skeptisk til at yngstmann må ta spaserturen, er vel ikke helt stødig enda.RBN skrev:Skjønner du ikke at det er din feil at barna går i fillete klær og får mat hos naboen????kwil skrev:Har du ike annet en det flatklemte fengselsgittere å fremvise eller? :
Ellers var det jo litt artig at min gode gamle Bow kunne gi inspirasjon til litt investering
KJØR PÅ
Hundene er jo inne. Tror kona bor i hundehuset. Derav gitteret og luftegårdenHCS skrev:Stusselige greier dere driver med på Hedmarken... Setter onger og kjærring i nød for litt hai-fai...Men slik er det jo bare... Jeg må alikvel innrømme at kwil her inne har det mest eksklusive hundehuset jeg har sett.... 8)
Hmmmm...... Ikke sett meg på ideèrRBN skrev:Hundene er jo inne. Tror kona bor i hundehuset. Derav gitteret og luftegårdenHCS skrev:Stusselige greier dere driver med på Hedmarken... Setter onger og kjærring i nød for litt hai-fai...Men slik er det jo bare... Jeg må alikvel innrømme at kwil her inne har det mest eksklusive hundehuset jeg har sett.... 8)
RBN skrev:Kveldens siste. Senga lokker
Dette er vel ganske avslørende
Emballasje er populært i slike tråder har jeg skjønt
Embalasjen vet jeg koster i underkant av hva jeg har betalt for preampen min galskap? neida, neida, neida, kan jo eksempelvis brukes som stuebord (i et minimalistisk "metalisert" miljø). Den ungdomen i dag........RBN skrev:Kveldens siste. Senga lokker
Dette er vel ganske avslørend
Emballasje er populært i slike tråder har jeg skjønt
Om du ikke er sikker, så burde du kanskje returnere til avsender?RBN skrev:Så en pappeske, men hva er inni?
Mvh
RBN
Nesten innertier Trondmeg. Bare en liiiiten staveleifTrondmeg skrev:Aphidoidea?
Den platen ble kjøpt på Horten messen. Utrolig bra hvis man er i avslappings modus. Både innspilling og innholdkaap skrev:"Ufortollet gods"? Som må håndteres med varsomhet.... kan være så mangt det
PS: bestilte faktisk en slik plate som ligger oppå i går kveld
Har prøvd å returnere den men får den bare tilbake. De vet ikke hva som er inni de heller. Det lukter i alle fall ikkeErland skrev:Om du ikke er sikker, så burde du kanskje returnere til avsender?RBN skrev:Så en pappeske, men hva er inni?
Mvh
RBN
Det sendes jo så mye rart i posten nå til dags ;D